jaką dietę wybrać??????

1. Data: 2005-04-20 05:22:45

Temat: jaką dietę wybrać??????
Od: "Kasia" <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktoś mógłby mi polecić jakąś sprawdzoną i skuteczną
dietę (odpada optymalna i Kopenhadzka bo właśnie ją kończę ), szukałam
już różnych diet i czytałam już chyba wszystko o wszystkich, ale
chciałabym aby ktoś polecił mi taką dietę którą sam wypróbował i wie, że
jest skuteczna , chciałabym jeszcze schudnąć 10-15 kg.

Z góry dziękuje za wszelkie propozycje

Pozdrawiam

Kasia

2. Data: 2005-04-20 07:27:35

Temat: Re: jaką dietę wybrać??????
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>moim zdaniem najlepiej miec taka diete zeby codziennie pic wode mineralna nie
gazowana poniewaz przyspiesza przemiane materii

3. Data: 2005-04-20 09:49:26

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl> napisał w wiadomości
ale
> chciałabym aby ktoś polecił mi taką dietę którą sam wypróbował i wie, że
> jest skuteczna , chciałabym jeszcze schudnąć 10-15 kg.

Ja odpadam ;(

Slawek

4. Data: 2005-04-20 13:03:14

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2005 07:22:45 +0200, Kasia <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl>
napisał:

> Mam pytanie czy ktoś mógłby mi polecić jakąś sprawdzoną i skuteczną
> dietę (odpada optymalna i Kopenhadzka bo właśnie ją kończę ),

Czemu odrzucasz optymalną?

5. Data: 2005-04-20 13:42:01

Od: "Kasia" <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu odrzucasz optymalną?

Bo nie lubie tłustego jedzenia

Kasia

6. Data: 2005-04-20 17:03:09

Temat: Odp: jaką dietę wybrać??????
Od: "rysio" <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj jeszcze ksiazke Ponomarenki o dietach niskoweglowodanowych i
bedziesz miala dosc informacji do podjecia decyzji.Powodzenia.

Rysio

Użytkownik Kasia <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d44ov5$bet$...@j...coi.pw.edu.pl...

7. Data: 2005-04-20 17:31:01

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsza to dieta wg grup krwi (tak przynajmniej wypowiadaja sie lekarze) i
dieta metaboliczna (bylo o tym juz na tej grupie -->archiwum):)
basia

8. Data: 2005-04-21 07:55:19

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2005 19:31:01 +0200, basia <b...@w...pl> napisał:

> Najlepsza to dieta wg grup krwi (tak przynajmniej wypowiadaja sie
> lekarze) i
> dieta metaboliczna (bylo o tym juz na tej grupie -->archiwum):)
> basia

Jacy lekarze?Ci sami pewnie, którzy polecają dietę według grupy krwi plus
naklejanie plasterków:)))
Przyjrzyj sie dietom niskowęglowodanowym.

Golanczyk

9. Data: 2005-04-21 11:06:47

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golańczyk" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jacy lekarze?Ci sami pewnie, którzy polecają dietę według grupy krwi plus
> naklejanie plasterków:)))
> Przyjrzyj sie dietom niskowęglowodanowym.

Ale jeśli jesteś mężczyzną po czterdziestce albo kobietą po piećdziesiątce
na przyglądaniu się poprzestań.
Pozdrówka - Agnieszka

10. Data: 2005-04-21 12:46:09

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 13:06:47 +0200, batory
<b...@b...poczta.onet.pl> napisał:

> U?ytkownik "Gola?czyk" <k...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Ale je?li jeste? m??czyzn? po czterdziestce albo kobiet? po
> pieaedziesi?tce
> na przygl?daniu si? poprzesta?.

Cóz, jestem facetem po czterdziestce, dietę niskowęglowodanową stosuję od
lat trzech
z bardzo pozytywnym skutkiem.Jako weteren diet wielu tą jednynie mogę
polecić naprawdę
z czystym sumieniem.Więc radzę nie poprzestawać tylko na przygladaniu
się..:)

owsianka jest sekretem dlugiego zycia ;-)
cuda kolagenowe czyli optyrotfl
plasterki, np. Vita Slim
jak schudnąć
Weganizm.