cuda kolagenowe czyli optyrotfl

1. Data: 2005-04-18 20:18:10

Temat: cuda kolagenowe czyli optyrotfl
Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=cqr84z

Tak, czy inaczej jedzenie galaretek wieprzowych itp. ma głęboki sens.
Pamiętam, jak po dość rozległej operacji nagle mój organizm zaczął
silnie domagać się takiej galarety. W szpitalu oczywiście jej nie
dostałam. Ale po trzech dniach ze szpitala wyszłam i czekała już na
mnie w domu. Pochłaniałam ją z wyjątkowym apetytem, a miejsca operacji
goiły się bardzo szybko i bez problemów.

Krystyna

2. Data: 2005-04-18 21:11:53

Temat: Re: cuda kolagenowe czyli optyrotfl
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:0816.00000292.42641602@newsgate.onet.pl...

> [...]
> mnie w domu. Pochłaniałam ją z wyjątkowym apetytem, a miejsca
> operacji > goiły się bardzo szybko i bez problemów.

1. Jeżeli mnie cytujesz, to przynajmniej rób to we właściwy sposób.
2. Nawet nie stać cię na uzasadnienie swojego rechotu. Tak cię śmieszy
kolagen?

http://www.przychodnia.pl/diety/index9.php3?t=9

Krystyna

3. Data: 2005-04-18 21:45:02

Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Jeżeli mnie cytujesz, to przynajmniej rób to we właściwy sposób.
> 2. Nawet nie stać cię na uzasadnienie swojego rechotu. Tak cię śmieszy
> [...]

myslałem ,ze snie.ale klikam na link raz i drugi ,a tam reklama suplementow
firmy olimp.
teraz czekam na link do reklamy kokakoli lub mekdonalda.

ps
zawsze wiedze czerpiesz z reklam???
jesli nie zawsze ,to jakie jest dla ciebie kryterium prawdziwosci tresci
reklamowych?

4. Data: 2005-04-18 22:41:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0816.000002d2.42642a5d@newsgate.onet.pl...

> myslałem ,ze snie.ale klikam na link raz i drugi ,a tam reklama
> suplementow firmy olimp.
> ps
> zawsze wiedze czerpiesz z reklam???

1. Informacji na interesujące mnie tematy szukam gdzie się da.
A tak się jakoś składa, że przy okazji reklamowanych preparatów można
coś ważnego się dowiedzieć.
Poza tym instytucje do tego powołane klepią w kółko te same
wyświechtane
frazesy przemilczając te istotne, przy czym również wchodzą w
zależności i układy z firmami farmaceutycznymi. Masz do nich zaufanie -
twoja sprawa.

> jesli nie zawsze ,to jakie jest dla ciebie kryterium prawdziwosci
> tresci reklamowych?

Mnie preparaty i suplementacje nie interesują, ale temat (np. kolagenu)
- jak najbardziej. Ten też jest ciekawy:
http://www.przychodnia.pl/diety/index15.php3?s=3&d=2
&t=15

Krystyna

5. Data: 2005-04-19 08:12:36

Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Informacji na interesujące mnie tematy szukam gdzie się da.
> A tak się jakoś składa, że przy okazji reklamowanych preparatów można
> coś ważnego się dowiedzieć.

ostatnio widziałem reklame batonika milkiłej ,ktory jest polecany (w tej
reklamie) jako doskonałe 2 sniadanie dla dzieci.imho obie te reklamy niczym
sie nie roznia obie maja jeden cel złapac frajerow.jesli chodzi o suplementy
firmy olimp ,a konkretnie te preparaty zelatynowe to chyba 3 lata temu
wyprostowałem cie w korespondncji na priv ale widze ,ze zapomniałas i znw
zaczynasz głosic głupoty w internecie

> [...]
> frazesy przemilczając te istotne, przy czym również wchodzą w
> zależności i układy z firmami farmaceutycznymi. Masz do nich zaufanie -

widze,że dostrzegasz wszedzie spisek tam gdzie ci cos nie pasuje.

> Mnie preparaty i suplementacje nie interesują, ale temat (np. kolagenu)
> - jak najbardziej.

hihih widze ,że delikatnie zmykasz :))

6. Data: 2005-04-19 12:10:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0816.0000035b.4264bd73@newsgate.onet.pl...

> [...]
> temu > wyprostowałem cie w korespondncji na priv ale widze ,ze
> zapomniałas i znw zaczynasz głosic głupoty w internecie

No chyba zapomniałam... a co takiego czarny mi wtedy napisał?

> widze,że dostrzegasz wszedzie spisek tam gdzie ci cos nie pasuje.

Nie wszędzie, ale zaczynam odróżniać zagadnienia istotne od
ściemniania. A eksperci robią to najlepiej, mówią dużo, ale tak żeby
niewiele powiedzieć... I ma to sens, wszak z wiedzy czerpią zyski.

> hihih widze ,że delikatnie zmykasz :))

hihi masz zwidy :))

Krystyna

P.S. A gdzie wcięło czarnego? Powiedz mu, żeby się odezwał :)

plasterki, np. Vita Slim
jak schudnąć
Weganizm.
dieta a alkohol