Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: cuda kolagenowe czyli optyrotfl
Date: Tue, 19 Apr 2005 14:10:16 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 43
Sender: K...@o...pl@sub199-46.elpos.net
Message-ID: <d42sf7$2rb$1@news.onet.pl>
References: <d41d2u$1rf$1@news.onet.pl> <0...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: sub199-46.elpos.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1113912615 2923 85.193.199.46 (19 Apr 2005 12:10:15 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 19 Apr 2005 12:10:15 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.dieta:46588
Ukryj nagłówki
Użytkownik "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0816.0000035b.4264bd73@newsgate.onet.pl...
>> 1. Informacji na interesujące mnie tematy szukam gdzie się da.
>> A tak się jakoś składa, że przy okazji reklamowanych preparatów
>> można >> coś ważnego się dowiedzieć.
>
> ostatnio widziałem reklame batonika milkiłej ,ktory jest polecany (w
> tej reklamie) jako doskonałe 2 sniadanie dla dzieci.imho obie te
> reklamy niczym sie nie roznia obie maja jeden cel złapac
> frajerow.jesli chodzi o suplementy
> firmy olimp ,a konkretnie te preparaty zelatynowe to chyba 3 lata
> temu > wyprostowałem cie w korespondncji na priv ale widze ,ze
> zapomniałas i znw zaczynasz głosic głupoty w internecie
No chyba zapomniałam... a co takiego czarny mi wtedy napisał?
>> Poza tym instytucje do tego powołane klepią w kółko te same
>> wyświechtane
>> frazesy przemilczając te istotne, przy czym również wchodzą w
>> zależności i układy z firmami farmaceutycznymi. Masz do nich
>> zaufanie - twoja sprawa.
> widze,że dostrzegasz wszedzie spisek tam gdzie ci cos nie pasuje.
Nie wszędzie, ale zaczynam odróżniać zagadnienia istotne od
ściemniania. A eksperci robią to najlepiej, mówią dużo, ale tak żeby
niewiele powiedzieć... I ma to sens, wszak z wiedzy czerpią zyski.
>> > jesli nie zawsze ,to jakie jest dla ciebie kryterium prawdziwosci
>> > tresci reklamowych?
>>
>> Mnie preparaty i suplementacje nie interesują, ale temat (np.
>> kolagenu) - jak najbardziej.
>
> hihih widze ,że delikatnie zmykasz :))
hihi masz zwidy :))
Krystyna
P.S. A gdzie wcięło czarnego? Powiedz mu, żeby się odezwał :)
|