Zioła oczyszczające z toksyn organizm...

31. Data: 2005-04-22 21:15:38

Temat: W organizmie oczywiscie zalega masa toksyn...
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malo kto tego nie wie. Ale sa tez niestety tacy, co to sobie lecza tluszczem
zwierzecym WSZYSTKIE choroby, a toksyn nie chco dostrzegac.

Specjalny raport brytyjskiego "The Guradiana" o toksynach:
http://www.guardian.co.uk/chemicalworld

32. Data: 2005-04-23 05:53:21

Temat: Re: W organizmie oczywiscie zalega masa toksyn...
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d4bphr$7gs$...@i...gazeta.pl...
> Malo kto tego nie wie. Ale sa tez niestety tacy, co to sobie lecza
> tluszczem zwierzecym WSZYSTKIE choroby, a toksyn nie chco dostrzegac.

mowisz o toksynach o ktorych (wg Ciebie) :

Jurek

33. Data: 2005-04-23 08:52:30

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> mowisz o toksynach o ktorych (wg Ciebie) :

Nie zrozumiales znowu - a dalem Ci na to 2 dni.

Lekarze nie neguja "bytnosci" toksyn w organizmie. Po prostu nie widza
farmaceutycznego sposobu na ich usuniecie. Glodowek nie wolno im zalecac bo
sa nieprzebadane.

34. Data: 2005-04-23 10:45:14

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> Nie zrozumiales znowu - a dalem Ci na to 2 dni.

widze ze przez te dwa dni, nie dotarlo do twoich szarych komorek ze to co
piszesz jest bez sensu

> Lekarze nie neguja "bytnosci" toksyn w organizmie. Po prostu nie widza
> farmaceutycznego sposobu na ich usuniecie. Glodowek nie wolno im zalecac
> bo sa nieprzebadane.

no i kazdy lekarz po przeczytaniu czegos takiego powinien spalic sie ze
wstydu, albo powiedziec jasno i wyraznie co mysli o takiej (twojej)
tworczosci.

Jurek

35. Data: 2005-04-23 12:09:58

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i kazdy lekarz po przeczytaniu czegos takiego powinien spalic sie ze
> wstydu, albo powiedziec jasno i wyraznie co mysli o takiej (twojej)
> tworczosci.

Odezwal sie ten co to sobie leczy wszystkie choroby niezbilansowana dieta,
ROTFL.

36. Data: 2005-04-23 21:00:47

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d4ddum$nt4

> Odezwal sie ten co to sobie leczy wszystkie choroby niezbilansowana dieta,

wiem ze Ci to dziala na nerwy, ale takie sa fakty :))))

> ROTFL.

do butow z tym, moze szare komorki predzej powroca na swoje miejsce

Jurek

refluks żołądkowy- help
w temacie Constaru ale na wesolo...
dieta
jaką dietę wybrać??????
owsianka jest sekretem dlugiego zycia ;-)