Ziola po angielsku

1. Data: 2001-03-30 17:43:18

Temat: Ziola po angielsku
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby przetlumaczyc nastepujace ziola (na polski)?
Autumn Crocus
Devil's Claw
Goldseal
Male Fern

Dzieki, magda

2. Data: 2001-03-30 18:46:03

Temat: Re: Ziola po angielsku
Od: "sender" <k...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Busk" <m...@h...com> wrote in message
> Czy ktos moglby przetlumaczyc nastepujace ziola (na polski)?
> Autumn Crocus
colchicum roslina kwitnaca z rodziny liliaceae

> Devil's Claw
???

> Goldseal
???

> Male Fern
paproc

3. Data: 2001-03-30 21:08:21

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości news:985973895.54078@news2.cybercity.dk...
> Czy ktos moglby przetlumaczyc nastepujace ziola (na polski)?

Devil's Claw - Diabelskie Szpony - ziolo rosnace w dzungli
peruwanskiej, ma podobne wlasciwosci jak Cat's Claw czyli Vilcacora lub Koci
Pazur. Podobnie jak Pau d'arco czyli inaczej Lapacho nie jest zarejestrowane
w Polsce ale sie sprzedaje. Mam dostep do tego preparatu ale zaledwie
kilka sztuk. Producent NOW Natural Foods www.nowfoods.com
Pozdrawiam
WT

4. Data: 2001-03-31 17:11:43

Od: "sender" <k...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Busk" <m...@h...com> wrote in message
> Czy ktos moglby przetlumaczyc nastepujace ziola (na polski)?
> Autumn Crocus
> Devil's Claw
http://www.mothernature.com/ency/Herb/Devils_Claw.as

Devil's Claw (Harpogophytum procumbens)

Part used and where grown: Devil's claw is a native plant of Southern
Africa, especially the Kalahari desert, Namibia, and the island of
Madagascar. The name of devil's claw is derived from the herb's unusual
fruits, which seem to be covered with numerous small hooks. The secondary
storage roots, or tuber, of the plant is employed in herbal supplements.1

a.. indigestion and heartburn
b.. rheumatoid arthritis

> Goldseal
> Male Fern