Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

1. Data: 2012-11-12 11:26:53

Temat: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No i co widzimy, obłude, fałsz, zakłamanie. W żywe oczy bezczelnie
kłamią, jacy oni wspaniali, a kto inny szedł w marszu, kto inny
rozwalał Warszawę.
Cenzury postkomnistycznofirerowe było chce, bo media pokazują co
wyprawiali.
Antypolskość bandytów, cwaniaków, zwyrodnialców , z chorobą
weneryczną we łbie pluje z bezskarności.
A dlatego że nie płacą za zniszczenia.
To bydło rolniczo-buraczano-kibolskie nigdy nie poszanuje pracy
Polaków, tylko będzie pluło , syczało, bo za pyska wykręconego nie
złapane.

Dlatego jestem konserwatysta, gdyż kiedyś znano świetną metodę
wychowywania bydła, po prostu bydło brało po pysku.
Dół społeczny słysznie brał wszędzie po ryju i powinna ta metoda
wrócić, bo te ich marsze wręcz opominają się- dlaczego nie biorę po
pysku, będe skakał, niszczył, srał na prace Polaków bo co kto mi
zrobi.-
Bydło z dołów społecznych nie było uważane za polaków, czym obecnie
prezentują, dokładnie to że polakami nie są, a są rynsztokiem
antypolskim i bezkarnym.
Dlatego jakby Polacy na ulicach śmigali po ryjach to antypolskie
bydło, to by słuszna tradycja wróciła i skończyłby się kwik
zaświnionych knurów i loch, bo by dostali to o co tak błagają.

2. Data: 2012-11-12 14:38:17

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 12:26, glob pisze:
> [...]
> bydło, to by słuszna tradycja wróciła i skończyłby się kwik
> zaświnionych knurów i loch, bo by dostali to o co tak błagają.

Kim Ty jesteś glob? Dlaczego nie krytykujesz tych co zachowują się jak
sutenerzy, a Polskę traktują jak swoją własność i sprzedają jej wdzięki
na lewo i prawo, a tych co próbują protestować przeciw takiemu stanowi
rzeczy mieszasz z błotem?

3. Data: 2012-11-12 15:09:44

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 15:38, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Kim Ty jeste glob? Dlaczego nie krytykujesz tych co zachowuj si jak
> sutenerzy, a  Polsk traktuj jak swoj w asno i sprzedaj jej wdzi ki
> na lewo i prawo, a tych co pr buj protestowa przeciw takiemu stanowi
> rzeczy mieszasz z b otem?

Zrozum ofiarami wczorajszych zamieszek są Polacy i Polska, bo my za to
zapłacimy i posprzątamy i nikt mi nie wmówi, że Hitlerjugentowcy co
niszczyli warszawę to polacy.

4. Data: 2012-11-12 20:16:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Nov 2012 07:09:44 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Zrozum ofiarami wczorajszych zamieszek są Polacy i Polska, bo my za to
> zapłacimy i posprzątamy

Ty? - ty sobie najwyży kupisz nowy ipod.
(by XL)

5. Data: 2012-11-12 20:25:22

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 21:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ty? - ty sobie najwyży kupisz nowy ipod.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

50 tysięcy złotych to antypolskie bandyctwo będzie kosztowało
polaków.
Ja to bym Hitlerjugent roztrzelał i tu jest prensja do rządu, jak
długo pozwoli aby bandyctwo pluło polakom w twarz.

6. Data: 2012-11-12 20:46:20

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 21:25, Nemezis pisze:

> 50 tysięcy złotych to antypolskie bandyctwo będzie kosztowało
> polaków.
> Ja to bym Hitlerjugent roztrzelał i tu jest prensja do rządu, jak
> długo pozwoli aby bandyctwo pluło polakom w twarz.

Zadziwiajaco male szkody. Nowy samochod kosztuje obecnie duzo wiecej.

A w zielonych kominiarkach i z napisem POLICJA to byli prowokatorzy,
którzy są temu winni. Nie twierdzę, że byli z Policji. Moze to byli
przebierańcy. Ale usłużna prokuratura pewnie tego nie sprawdzi.

7. Data: 2012-11-12 20:50:03

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 21:46, u2 <u...@o...pl> wrote:

> [...]
> kt rzy s temu winni. Nie twierdz , e byli z Policji. Moze to byli
> przebiera cy. Ale us u na prokuratura pewnie tego nie sprawdzi.

Przestań pierdolić, kogo śmieciu chcesz nabrać na swoją obłudę, to
faszystowskie bydło pojechało tylko rozrubę zrobić.

8. Data: 2012-11-12 20:51:22

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 21:50, glob pisze:

> Przestań pierdolić, kogo śmieciu chcesz nabrać na swoją obłudę, to
> faszystowskie bydło pojechało tylko rozrubę zrobić.

Do ręki słownik i to już :-)

9. Data: 2012-11-12 20:54:53

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 21:51, u2 <u...@o...pl> wrote:

> Do r ki s ownik i to ju :-)

Złapiesz za ręke to kurwa wyje nie jego ręka, w końcu Polacy wyjdą z
bronią ostrą i bydło pofrunie do swojego Fuirerka, bo rząd porządku z
gównem nie umie zrobić.

10. Data: 2012-11-12 21:05:19

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 21:54, glob pisze:
> Złapiesz za ręke to kurwa wyje nie jego ręka, w końcu Polacy wyjdą z
> bronią ostrą i bydło pofrunie do swojego Fuirerka, bo rząd porządku z
> gównem nie umie zrobić.

Ale prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pałkami teleskopowymi
zostali złapani za rękę. W dodatku mieli napisy POLICJA na klacie. Wstyd
mi za taką "policję".

Na dobranoc.
Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy