Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

101. Data: 2012-11-16 00:11:21

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 23:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 15 Nov 2012 23:29:13 +0100, u2 napisa (a):

> Oczywi cie. Policja zaczepia a spokojnie id cych ludzi.
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Ta kibole to takie grzeczne niemowlęta.

102. Data: 2012-11-16 07:32:39

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 21:43, Nemezis pisze:

> Kilkudziesięciu policjantów rannych, trzech w szpitalu, w każdym
> medium o tym mówią, a to kurestwo jeszcze twierdzi że to wina policji.

Dowody, to że policja twierdzi że została pobita o niczym nie świadczy.
Nie wiadomo nawet co to byli za policjanci. Wszystkie media powiadasz,
tylu rannych samych policjantów, a gdzie są pokazane dowody na
potwierdzenie tej masakry dzielnych stróżów "prawa"?
Zasada nr 1 faceta który przeżył już ponad 40 lat - na słowo nie wierz
nikomu.. Szczególnie teraz, gdy w kraju panuje zaraza zwana kapitalizmem.

103. Data: 2012-11-16 07:33:03

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 23:28, Nemezis pisze:

> Widzisz Trybun skrajną obłudę, kibole motylki w warszawie łapali
> jedynie.

Nie widzę nic poza rzeczowym ujęciem sedna sprawy przez Ikselkę.

104. Data: 2012-11-16 07:33:43

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 23:39, Ikselka pisze:

> Oczywiście. Policja zaczepiała spokojnie idących ludzi.

Niestety, tak się porobiło w kraju że ktoś tam na górze uznał że ludzie
to bydło które na każdym kroku należy dyscyplinować. I tu nie chodzi
tylko o dyscyplinę dla demonstrujących - w każdej dziedzinie życia Polak
jest dyscyplinowany jak bezrozumne bydle..

105. Data: 2012-11-16 07:37:51

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 21:42, Nemezis pisze:

> To nie wiara to fakty Rydzyk powinien siedzieć, RM wyłączone bo sieje
> nienawiść i właśnie takich ma słuchaczy, jak i tacy nam niszczą polskę.

No, jeżeli niepomijanie faktów w audycjach transmitowanych przez Rydzyka
ktoś chce nazywać sianiem nienawiści, to istotnie jest to sianiem
nienawiści. Póki co jednak emisja faktów nie jest zabroniona prawem.

106. Data: 2012-11-16 14:02:03

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 08:32, Trybun <r...@y...com> wrote:

> [...]
> Zasada nr 1 faceta który przeżył już ponad 40 lat - na słowo nie wierz
> nikomu.. Szczególnie teraz, gdy w kraju panuje zaraza zwana kapitalizmem.

Ależ cały czas pokazują watachy antypolskiego żulostwa, które rzuca
się na policje, wyrywa krawężniki, bruk. Oni się domagają że On może
ciebie kopać , a jak policja interweneniuje to wyje -niesprawiedliwość
bo nie może kopać. To kurestwo to środowisko polskich brewików.

107. Data: 2012-11-16 14:03:22

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 08:33, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Nie widz nic poza rzeczowym uj ciem sedna sprawy przez Ikselk .

To skrajna obłuda, aż lepi się od obłudy. Szmata antypolka.

108. Data: 2012-11-16 14:05:33

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, tak si porobi o w kraju e kto tam na g rze uzna e ludzie
> to byd o kt re na ka dym kroku nale y dyscyplinowa . I tu nie chodzi
> tylko o dyscyplin dla demonstruj cych - w ka dej dziedzinie ycia Polak
> jest dyscyplinowany jak bezrozumne bydle..

Od kiedy kibole są grzeczni,? Kurwisko bezczelnie kłamie, to kibole
niszczyli warszawe, po to przyjechali, dlatego interweniowała Policja.
Od kiedy ty masz spokojnych kiboli.?

109. Data: 2012-11-16 14:08:11

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 08:37, Trybun <r...@y...com> wrote:

> No, je eli niepomijanie fakt w w audycjach transmitowanych przez Rydzyka
> kto chce nazywa sianiem nienawi ci, to istotnie jest to sianiem
> nienawi ci. P ki co jednak emisja fakt w nie jest zabroniona prawem.

On ciągle sieje nienawiść do polaków, gejów, żydów, taki współczesny
inkwizytor. A mowa nienawiści jest karana i to jest dopiero afera
amber gold która chodzi po wolności.

110. Data: 2012-11-16 16:11:02

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 23:52, Ikselka pisze:

> A co jego to wszystko obchodzi, bul bul bul... Sam nic w państwie (czyt.
> układach) nie znaczy, niczego sobą nie reprezentuje poza fryzjerskim
> wąsikiem i niedokształceniem.

No wiesz, ma liczna rodzinke, wiec zdobyte po trupach apanaze nie odda
tak latwo.

Na dobranoc.
Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy