Re: Zle Oprogramowany Matrix

Data: 2003-02-25 22:24:55
Temat: Re: Zle Oprogramowany Matrix
Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl>

cbnet wrote:
> tycztom:
>
> Ha! Matrix Ci sie psuje! :)))))
> Moze jakis nowy Ci zafunduja? :)))))))))

Czekam na tabletkę (tylko nie pamiętam, czy do "wycofki" była niebieska czy
czerwona :)

> Sorki ze sie smieje, ale to o czym piszesz to rzeczywiscie
> jest czasami niezly cyrk. :))))

Oj... jest, jest - jeżeli się śmiejesz, tzn., że dobrze mnie zrozumiałeś :))

> Problem jednak polega na tym ze tu nikt nikogo nie zmusza
> do przebudzenia... kazdy sam musi se poradzic (tak w sumie,
> no moze z pewna ~pomoca). :)))

Cbnet! Ja już od lat czekam na tę "śmieciarę" - co by mnie odłączyła, tylko
chol.. żaden królik do mnie nie przychodzi... Nie wiem co jest grane?? :))
Coś tam ostatnio pukało mi na terminalu, już sie ucieszyłem a to tylko
monitor się popsuł... :(

> Powodzenia! :)))

OK, thx - jak przyjdzie "śmieciara" nie zapomnę o Tobie Cbnet :))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."