Re: Zle trafiony kosmetyk

From: "Gosia" <G...@b...org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Zle trafiony kosmetyk
Date: Tue, 14 Jan 2003 19:50:21 +0100

Użytkownik cerkasia <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> Wlasnie kupilam skuszona reklama pewien kosmetyk , niestety efekt bardzo
> mnie rozczarowal i mam strasznego kaca moralnego ze wyrzucilam
> pieniadze. Czy Was tez cos takiego czasem spotyka i jak sobie z tym
radzicie?

Zazwyczaj staram sie przemyslec sprawe, ale pare razy juz kupilam
nietrafione rzeczy. Na szczescie nie byly astronomicznie drogie, wiec jakos
przezylam :-) Ostatnio to byla mascara z brokatem Avonu - kompletnie bez
sensu kupilam, niby trylko 10 zlotych, ale i tak moglam na cos lepszego
wydac (np. cienie Inglota ;-)
A tak przy okazji - chcialam niedawno sie szarpnac na porzadny kosmetyk pod
oczy, wyczytalam w gazetach, ze Anti-Age Delay Chanel to cudo po prostu.
Postanowilam wyprobowac, dostalam probke, starczyla na jakies 5 dni. Doszlam
do wniosku, ze jak cos kosztuje prawie 2 stowy, to powinno dzialac "na
szlag", od razu ;-) Ale przez te pare dni nic sie nie zmienilo z moimi
pieknymi ;-) cieniami pod oczami, wiec stwierdzilam ze nie warto. I tak mi
przeszla ochota na diabelnie drogi kosmetyk - polecam metode ;-))
A jesli macie jakis wyprobowany niedrogi krem pod oczy, prosze o
rekomendacje :-)

Gosia