Zlew

1. Data: 2001-11-21 12:22:43

Temat: Zlew
Od: "TM" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Jestem w trakcie zamawiania mebli do kuchni i kupowania wyposażenia.
Problemem (małym, ale jednak) jest zlew. Wybór padł na Franke lub Dominox-
okrągły.
Mam w związku z tym 2 pytanka:
1) Czy bateria zamocowana w blacie potrafi przeciekać? Blat będzie
najzwyklejszy, więc woda byłaby zabójcza.W związku z tym - zlew z czy bez
otworu na baterię? (faworyzuję 1. rozwiązanie)
2) Czy są jakieś wady wykończenia"DECOR" (np "len" u FRANKE)? Jak z
czyszczeniem, czy nie pozostaje brud w zagłębieniach?

Dzięki za wszelkie porady!
Pozdr,
TM

1. Data: 2001-11-21 12:32:42

Temat: Re: Zlew
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>1) Czy bateria zamocowana ...

Nie. Powiezchnie kran/zlewozmywak sa uszczelnione przy pomocy O-Ringu.

>FRANKE)? Jak z
czyszczeniem, czy nie pozostaje brud w zagłębieniach?

To dobra marka. Przy czyszczeniu nibdy nie uzywaj srodkow, ktore maja
wlasciwosci "scierne": CIF, JAVOX itp. Miekka sciereczka i plyn do mycia
naczyn wystarcza. Po uzyciu wytrzec do sucha to najlepsza metoda.

1. Data: 2001-11-21 12:38:30

Od: "Tomek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez jestem za Frankiem. Estetycznie wykończone i nie przecieka, czyszcenie
jak poniżej.
pzdr,

1. Data: 2001-11-22 09:42:18

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

R.B. napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>wlasciwosci "scierne": CIF, JAVOX itp. Miekka sciereczka i plyn do mycia
>naczyn wystarcza. Po uzyciu wytrzec do sucha to najlepsza metoda.

a ja dodam jeszcze jedna rzecz - mam zlewozmywak Franke - tylko nie pamietam
czy len czy tez sztruks (w kazdym razie taka drobniutenka kratka)

no i jedno co warto - przeczytac ulotke przyklejona do zlewu - zazwyczaj sie
ja wyrzuca (szczegolnie jak montuje jakas firma) - ja na cale moje szczescie
zdazylem wyciagnac niemalze ze smietnika ;-)))
na poczatku - niezly ubaw w stylu: "po kazdym uzyciu - wytrzec do sucha" -
sorki ale to ma byc uzyteczne a nie uciazliwe - nie chce mi sie wierzyc, ze
ktos bedzie 5 razy dziennie pucowal zlew
ale w ramach czyszczenia - po wysuszeniu naniesc na szmatke olej (!!! - tak
tak - taki zwykly roslinny) i przetrzec (tylko cieniutka wartwa - nie na
grubo oczywiscie)

na poczatku zapomnialem o tym - i co mycie to sie wkurzalismy, ze zostaja
plamy - pucowane roznymi plynami - i nic (wycieranie od razu tez nie
pomagalo - a jesli juz to po 1 uzyciu - ponownie plamy)

teraz raz na tydzien/dwa nasmarujemy olejem - i pieknie sie blyszczy
-))))) - w zyciu nie wpadlbym na taki pomysl

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-11-22 11:02:18

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

_Taunus_ napisał(a) w wiadomości: <3bfcc86a$3@news.vogel.pl>...
>teraz raz na tydzien/dwa nasmarujemy olejem - i pieknie sie blyszczy
>-))))) - w zyciu nie wpadlbym na taki pomysl

O wlasnie. Kurcze jaki to czlowiek glupi traktujemy olejem wyciag INOX i
baterie satynowe a o zlewie nie pomyslalem.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-11-22 11:38:19

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

T.Zon napisał(a) w wiadomości: <9tilv7$ejb$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>_Taunus_ napisał(a) w wiadomości: <3bfcc86a$3@news.vogel.pl>...
>
>O wlasnie. Kurcze jaki to czlowiek glupi traktujemy olejem wyciag INOX i
>baterie satynowe a o zlewie nie pomyslalem.

o kurcze - a ja nie pomyslalem o bateriach satynowych i wyciagu ;-))))

>Pozdrawiam
>Zonzi

pozdrawiam,
_Taunus_

PS: czy satyna nie przebarwia sie w jakis sposob od oleju ???
PS2: INOX to rozumiem stal nierdzewna taka blyszczaca - czy tez nie ma z tym
problemu ?? (zacieki od oleju itp. ??) - bo zlew jest chropowaty - wiec to
troche inaczej (tak mi sie wydaje)

1. Data: 2001-11-22 12:02:57

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podobny problem. sprzedawca w sklepie radzil (mimo, ze wiedzial, ze u
niego nie kupie) abym kupil zlew z otworem na kran. podobno baterie nie
ciekna, ale mimo wszystko moze dostac sie woda (wilgoc) miedzy baterie i
blat a wtedy blat szlag trafia. ja chyba kupie z dziura widzialem takie z
dekorem za 250PLN. A moze ktos wie czy sa tansze?
A.

1. Data: 2001-11-22 12:12:32

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisał(a) w wiadomości: <9tipdf$2aqj$1@news2.ipartners.pl>...
> [...]
>blat a wtedy blat szlag trafia. ja chyba kupie z dziura widzialem takie z
>dekorem za 250PLN. A moze ktos wie czy sa tansze?

a moze po wywierceniu dziury na baterie zabezpieczyc go np. silikonem ??

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-11-22 12:19:17

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze po wywierceniu dziury na baterie zabezpieczyc go np. silikonem ??

to przyznam wydaje mi sie sensowne...
A.

1. Data: 2001-11-22 13:29:57

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora