Czy tak samo ogrzeje

1. Data: 2001-11-21 12:56:19

Temat: Re: Czy tak samo ogrzeje
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli bedzie mial taka sama moc.
Ilosc kW sie liczy.

Nie wazne bialy czy czarny. Sile musi miec :-)))

1. Data: 2001-11-21 13:03:05

Temat: Czy tak samo ogrzeje
Od: "Magda" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy grzejnik drabinkowy ogrzeje tak samo łazienkę ja zwykły grzejnik CO?
Czy będzie cieplutko?

1. Data: 2001-11-21 13:31:08

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Nov 2001 12:56:19 GMT, "R.B." <r...@p...be>
wklepal(a):

>Jezeli bedzie mial taka sama moc.
>Ilosc kW sie liczy.
>
>Nie wazne bialy czy czarny. Sile musi miec :-)))

Wazne - producenci podaja moc grzejnika i to ze moze miec rozne
wykonczenie - biale, inne kolory a nawet chrom. Najlepiej oddaja
cieplo grzejniki biale.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2001-11-21 13:32:55

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Z tymi kolorami to nie mialem na mysli grzejnikow. No chyba, ze to teraz sie
tak nazywa :-))

1. Data: 2001-11-22 09:33:47

Od: "ArturTokarczyk" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię Magdo ;))
Jedno jest pewne istotna jest moc grzejnika.
Czy to będzie drabinkowy czy tez zwykły "panelowy" to wszystko jedno
(oczywiście jeśli nie chodzi Ci o wygląd)Najważniejsze aby miał dobrze
dobraną moc grzewczą (do Twojej łazienki).
Osobiście polecał bym ci ten pierwszy że względów estetycznych i
praktycznych (można np.powiesić sobie ręcznik :))).
Pozdrawiam i myślę że dokonasz słusznego wyboru.
Jeśli tym co napisałem Ci pomogłem to się bardzo się cieszę :)))
Pa Pa

--
Artur Tokarczyk
A...@k...com.pl

1. Data: 2001-11-22 11:15:07

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dlugi" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Wazne - producenci podaja moc grzejnika i to ze moze miec rozne
> wykonczenie - biale, inne kolory a nawet chrom. Najlepiej oddaja

Hmmm, to dlaczego wszelkiej masci radiatory i elementy chlodnicze sa czarne?
Wystarczy zajrzec za lodowke, ze o uchwytach garnkow nie wspomne...

Zaslav

1. Data: 2001-11-22 11:45:23

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Nov 2001 12:15:07 +0100, "Mariusz Wolek"
<m...@l...com.pl> wklepal(a):

>Hmmm, to dlaczego wszelkiej masci radiatory i elementy chlodnicze sa czarne?
>Wystarczy zajrzec za lodowke, ze o uchwytach garnkow nie wspomne...

Moze czarne rzeczywiscie najlepiej oddaja cieplo? Ale jak by wygladaly
czarne grzejniki?
W kazdym badz razie gdzies czytalem ze najlepiej oddaja biale (moze
czarne nie byly brane pod uwage?) a chromowane o kilkadziesiat %
mniej.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2001-11-23 14:38:18

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy grzejnik drabinkowy ogrzeje tak samo łazienkę ja zwykły grzejnik CO?
> Czy będzie cieplutko?

Nie.

Grzejniki oddaja ciepło na dwa sposoby : konwekcyjnie i radiacyjnie.

W tym pierwszym sposobie grzejniki konwektorowe są nie do pobicia: maja
kanały, którymi powietrze przechodzi z dołu w góre, odbierając przy tym
ciepło.

Grzejniki na stawione na oddawanie ciepła radiacyjnie muszą mieć dużą
powierzchnię.( np. ogrz. podłogowe).

Grzejnik drabinkowy nie posiada zadnej z w.w. zalet.

Dlatego jego wydajność w oddawaniu ciepła jest b. niska.

Służy przede wszystkim do przyspieszonego suszenia ręczników i ew. jako
element dekoracyjny.

W łazience powinien znajdować się grzejnik konwektorowy przede wszystkim, a
o drabinkowym można pomyśleć tylko, jako elemencie dodatkowym.

Pozdrawiam

MW

1. Data: 2001-11-23 15:11:55

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Bzdura!

1. Data: 2001-11-23 17:10:02

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.B." <r...@p...be> napisał w wiadomości
> Z tymi kolorami to nie mialem na mysli grzejnikow. No chyba, ze to teraz
sie
> tak nazywa :-))

A co miałeś na myśli ? ........świntuchu ?

Zlew
zmywarki
pytanie, ale aż mi wstyd...
remont lazienki - za ile?