Zlewozmywak a plyta ceramiczna blisko siebie...

1. Data: 2006-02-01 10:34:15

Temat: Zlewozmywak a plyta ceramiczna blisko siebie...
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wlasnie jestem na etapie urzadzania malenkiej kuchni gdzie jedynym sensownym
rozwiazaniem jest umieszczenie zlewozmywaka (na szafce 80cm, jedna komora z
ociekaczem) kolo plyty ceramicznej. Wyczytalam ze takie sasiedztwo nie jest
korzystne, czego powinnam sie obawiac?
W tej chwili przychodzi mi do glowy ryzyko pekniecia plyty od kropel wody,
czy cos jeszcze?
I jeszcze jedno pytania o przeciwskazania umieszczenia pod plyta ceramiczna
zmywarki? Wydaje mi sie ze nie powinno byc problemu ale moze jestem w
bledzie?

dziekuje i pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2006-02-01 10:39:05

Temat: Re: Zlewozmywak a plyta ceramiczna blisko siebie...
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW napisał(a):
> [...]
> ociekaczem) kolo plyty ceramicznej. Wyczytalam ze takie sasiedztwo nie jest

Znajoma powiedziala mi, ze to jest sprzeczne z fegh shui ;)

> W tej chwili przychodzi mi do glowy ryzyko pekniecia plyty od kropel wody,
> czy cos jeszcze?

Tez tak mam. Nie wiem, czy ryzyko jest az tak duze, ze plyta moze
peknac, ale woda (nie zawsze czysta) po prostu sie rozchlapuje. Poza tym
czasami jest problem, gdy nagle nazbiera sie duzo naczyn do mycia, nie
ma ich gdzie postawic. Ale skoro bedziesz miala zmywarke, to ten problem
raczej odpada.

th

3. Data: 2006-02-01 11:06:11

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości

> I jeszcze jedno pytania o przeciwskazania umieszczenia pod plyta
ceramiczna
> zmywarki? Wydaje mi sie ze nie powinno byc problemu ale moze jestem w
> bledzie?

my też mamy zamiar umieścić zmywarkę pod płytą (gazowa). Już kiedyś tu
poruszałam ten temat. Nie znam przeciwskazań, powiedzieli tylki, ze może
wystąpić konieczność zamontowania płyty troszkę wyżej niż w standardowo, ale
to dla nas nie problem, bo jesteśmy wysocy. My już jesteśmy zdecydowni na
taki układ, bo inaczej pop prostu nie pasuje. Dostaliśmy nawet od kogoś
zdjęcie z taką instalacją i wyglądało super, ale jak ma się to w użytkowaniu
to jeszcze nie wiem.

4. Data: 2006-02-01 11:52:09

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozwiazaniem jest umieszczenie zlewozmywaka (na szafce 80cm, jedna komora
> ociekaczem) kolo plyty ceramicznej. Wyczytalam ze takie sasiedztwo nie

Ja się niczego nie obawiałem i tak zrobiłem u siebie. Nie widze
przeciwskazań-wszystko super. Jakby płyta nie była osporna na kapiącą wodę,
to by producent nie zezwalał na gotowanie płynów i uzywanie w kuchni ;-)
--
___________________________________________MAT______
__

5. Data: 2006-02-01 14:58:05

Od: "aliali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem z jakiego powodu mogłoby być niekorzystne. Nie ma obawy pęknięcia
płyty na skutek wylania wody, gdyby tak było to producent by przed tym
przestrzegał. Sam mam te urządzenia obok siebie i wielokrotnie to sprawdziłem
- nie ma obaw.

6. Data: 2006-02-02 06:24:24

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozwiazaniem jest umieszczenie zlewozmywaka (na szafce 80cm, jedna komora
> ociekaczem) kolo plyty ceramicznej. Wyczytalam ze takie sasiedztwo nie

My w kawalerce tak mamy. Zamontuj zlew ociekaczem do płyty- będzie osłona, a
z płyty będzie gdzie garnek odstawić!

Agata

7. Data: 2006-02-02 07:39:43

Od: "Onzo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości

> W tej chwili przychodzi mi do glowy ryzyko pekniecia plyty od kropel wody,
> [...]

Głównym zaleceniem jest nieumieszczanie ich obok siebie z powodu możliwości
chlapania wody na np patelnię z gorącym tłuszczem oraz brak możliwości
odstawienia większego garnka obok płyty. Takie są jednak zaelcenia, a życie
w małej kuchni to co innego (sam mieszkam w w kawalerce z kuchnią, gdzie
wszystko jest obok siebie, bo nie ma miejsca na nic więcej ;) ). Myślę, że
spokojnie można tak ustawić tym bardziej jak będzie zmywarka, czyli
neiwielka ilość zmywania podczas gotowania. Dzięki temu masz szansę
wygospodarowania więskzej powierzchni blatu.

Pzdr
Onzo

Zmywarka nie odpompowuje wody po zmywaniu
Lodówka Amica i termostat
Pęknięta pompa
syfon metalowy do umywalki - dopasowanie
Re: preparat do szamba