Lodówka Amica i termostat

1. Data: 2006-01-31 23:08:56

Temat: Lodówka Amica i termostat
Od: "Ziółek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem z termosatem w lodówce Amica AK 130. Popracuje troszku i wyłącza
się. W lodówce mam 14*C, w zamrażalniku około 0*C. Czy ktoś mógłby mi
powiedzieć jaki typ termostatu był pchany do lodówek tego typu, ew. czy ten
stary da się jakoś wyregulować (na obudowie odkryłem 3 śróbki które
bynajmniej nie służą do rozkręcania obudowy).
Pozdrawiam
Ziółek

2. Data: 2006-02-01 06:13:24

Temat: Re: Lodówka Amica i termostat
Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziółek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam!
> Mam problem z termosatem w lodówce Amica AK 130. Popracuje troszku i
wyłącza
> się. W lodówce mam 14*C, w zamrażalniku około 0*C.

W serwisie Amiki. Oryginalny, to: Atea A13 0368. Może być inny pod
warunkiem, że będzie miał parametry: +4 -17 -28 kapilara min. 1000.
A kreceniem śróbkami tego termostatu nie naprawisz.

Pęknięta pompa
syfon metalowy do umywalki - dopasowanie
Re: preparat do szamba
frytkownica
Pomocy-sposob na przydeptany materiał