Re: Zlot Filozoficzny, Warszawa, 11-13 maja 2007

1. Data: 2007-04-26 09:04:03

Temat: Re: Zlot Filozoficzny, Warszawa, 11-13 maja 2007
Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.hum.poezja :-)
"Sky" <s...@o...pl>
> "ichbine" <i...@o...KROPKA.pl>

/autor: AW. /

/autor: Sky /

> Błąd!
> Sky [nawet twoje] nigdy nie dźwignie chocby piórka...
> za leniwe [chmurki nań suną]... ;)
> ono może je !pomieścić!
> [piórko i wszystko inne]
> Ale dźwignąć? Nigdy! ;P
>
> A już tym bardziej imponować nawet tymi darkblueyes
> jakimś tam pogardliwie zbabiałym blondi-filozofkom ;)))
/autor: Sky /

Sky jak zwykle ma się czym "pochwalić":
najpierw sprowokować, a potem przywalić. ;D
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~

--
Jednego razu Sky będąc w podróży
wziął sobie do czytania książkę "Imię Róży"
aby czas mu się nie dłużył.
Z pasją w lekturę się zanurzył.
Nie zauważył nawet, gdy do przedziału weszła Róża
usiadła skromnie w kąciku, rzęsami zatrzepotała
zdjęła paltocik, włosy odgarnęła, dygnęła
i znów siadła w milczeniu - tylko się przyglądała.
W pewnej chwili nieśmiało rzekła: proszę pana
coś panu kapie z nosa - i spóściła oczy
a Sky? Jak ci na nią nie skoczy:
pani jest niewychowana
przeszkadzasz mi badylu jeden w czytaniu.
Róża oblała się pąsem - nic nie powiedziała
gdy pociąg stanął znikła - Sky zadowolony
doczytał do ostatniej strony
a choć w powietrzu pozostał zapach Kobiety
to dla onego był niedostępny - niestety.
Z opowiastki tej morał taki drogie dzieci:
nie czytaj za dużo bo ci coś uleci. :-)
Edward Robak*

2. Data: 2007-04-26 09:20:31

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):
> [...]
>
> /autor: Sky /
>
> Sky jak zwykle ma się czym "pochwalić":
> najpierw sprowokować, a potem przywalić. ;D

Sky to zazdrośnik,
Wie co to cierpienie
A im większy zazdrośnik
Tym większe odczuwa zagrożenie.

ichbine

3. Data: 2007-04-26 09:25:28

Od: "ksRobak" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"ichbine" <i...@o...KROPKA.pl>

> Sky to zazdrośnik,
> Wie co to cierpienie
> A im większy zazdrośnik
> Tym większe odczuwa zagrożenie.
>
> ichbine

Zazdrość to choroba duszy
nie choroba ciała.
Jakaś dobra terapia
by mu się przydała.
Może go ktoś wzruszy??? :o)

Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

4. Data: 2007-04-26 09:37:12

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

ichbine napisał(a):

> Sky to zazdrośnik,