Zmarli wstają z grobów, cud.

1. Data: 2018-09-21 19:34:36

Temat: Zmarli wstają z grobów, cud.
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Członkowie partii Wolni i Solidarni Kornela Morawieckiego ( tatuś premiera zakochany
w Putinie )próbowali zarejestrować listę wyborczą z podpisami zmarłych osób -
ustaliła TVN24.

https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/180929822-Podpi
sy-zmarlych-na-listach-partii-Kornela-Morawieckiego.
html

2. Data: 2018-09-21 20:02:18

Temat: Re: Zmarli wstają z grobów, cud.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/180929822-Podpi
sy-zmarlych-na-listach-partii-Kornela-Morawieckiego.

Bardzo dobrze. My zarejestrowaliśmy wszystkie listy we wszystkich starych i
wszystkich NOWYCH okręgach wyborczych.
Chwała Wielkiej Polsce!

--
XL Ruch Narodowy

3. Data: 2018-09-21 21:24:44

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL

Powiedz mi buraku, a kiedy to was chamy spolonizowano, że " carscy" drą pyski o
Polsce? Bo jakoś atak na konstytucje narodu to organizują wrogowie kraju i ci co
spolonizowani nie są. To kiedy was spolonizowano buraki jak najwyższe prawo narodu
łamiecie ku ordynarnej pysze prywaty by kraj napasc i zniszczyć?. A zdajesz sobie
sprawę że następnie takie jak ty folksdojczki to tu już miejsca dla was nie bedzie?

4. Data: 2018-09-21 23:13:17

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kolejne wyborcze fałszerstwo Pis...

Brakuje im podpisów na listy samorządowe to...

PiS-owi zabrakło podpisów na listach, więc komisarz wyborczy zbierał oświadczenia po
terminie? Jest decyzja MKW

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23948882,zamiesza
nie-z-podpisami-poparcia-dla-pis-w-przemyslu-posel.h
tml?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campai
gn=FB_TokFm

5. Data: 2018-09-23 08:55:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-21 o 19:34, Lord Gender pisze:
> [...]
- ustaliła TVN24.

> https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/180929822-Podpi
sy-zmarlych-na-listach-partii-Kornela-Morawieckiego.

Niestety, Kornel gdy już poczuł władzę, jak pies posokowiec krew, to już
zupełnie przestał pozować na komucha. Teraz już praktycznie zupełnie
przestał się odróżniać od tych "okrągłostołowych".

Przekazywali ją sobie z rąk do rąk.
Wskaż różnice
Klient - nasz...
Ksiądz... Stryczek