Adrian ciągle się uczy

1. Data: 2018-09-20 00:44:36

Temat: Adrian ciągle się uczy
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://twitter.com/AndrzejDuda/status/1042509514027
753475

:)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-09-20 10:13:10

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie facet zachowuje się jakby mu grunt płonął pod nogami i mam wrażenie że chce
dogadać z Trumpem swoją ucieczkę do Usa.
Kupi wszystko tylko chce mieć gwarancję braku deportacji do Polski.
No przecież on wie ile posiedzi za bolszewika z Żoliborza, wie że tutaj nie ma
przyszłości i tak przeskakuje z nóżki na nóżkę, bo on by chciał na ucho
szepnąć...Trumpuś ratuj żelazny list antydeportatyjny a nawet miednicę kupię za
milion dolarów...a tam ochrona, media, wspólpracownicy białego domu, więc tak biega
koło tego stołu jak tu zajść Trumpa, aby nikt nie słyszał o skomlącym podnóżku
dyktatorka, bo podnóżek nie chce teraz siedzieć.?

Powiem wam jak będzie
Jaki mamy ustrój?
Egozrcyzmy to tortury
Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Kto tu jest zły?