Powiem wam jak będzie

1. Data: 2018-09-19 23:42:59

Temat: Powiem wam jak będzie
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie będzie wolnych wyborów, nie po to bolszewicy z pis przejmują sądy aby przegrać
wybory, sądy znowu jak za komuny będa paluchowe, czyli polityk wskaże kogo posadzić
bo ktoś krytykuje komuchów z pis że czarne nie jest białe i znowu jak za komuny
procesy polityczne. Gdyż za komuny sądy były podporządkowane partii i to przywrócili.
Ustrój bandycki, zamiast prawa wola aparatczyków, tylko złamią wolę sedziów, lub
zastąpią swoimi i mamy aresztowania, deportacje, rekwirowanie firm. Już się tak
dzieje. Ludzie zaczną bać się, więc przestaną protestować. Do tej pory podpuszczali
kolektyw robotniczo chłopski z ONR do bicia ludzi, ale prawna przemoc jest bardziej
straszna, więc skończą się protesty i wiadomości, że kolejny pisowiec coś ukradł,bo
zamkną niewygodnych reporterów, a kradną jak na okupanta przystało i dewastują.
To nie są wasi rodacy to zdracjcy i niespolonizowane buractwo, które chce kraść i was
niszczyć bo nie jesteście chamskim proletariatem, który za komunę nie został
rozliczony i jak wystepował przeciw narodowi tak bezkarnie nadal występuje, tylko dla
własnej prywaty i za reble ruskich, bo milość do Moskwy nadal żyje, wschodu chcą a
nie cywilizowanego zachodu.
Spólki skarbu państwa wbrew propagandzie 300% normy, upadają na aktywach o 60% 70% bo
wyprowadzane są pieniądze, kolejne podatki, ostatnio mamy nowy 30 już podatek
uchwalony przez bolszewików z pis, powodują takie straty że firmy podnoszą ceny bo
zaczynają bankrutować, dlatego wszystko drożeje. Tym samym zaczyna szaleć inflacja,
ludzie już masła nie kupują w 90% domów w Polsce. Zbankrutujemy bo każda dyktatura to
pasożyty żyjace na pracy ludu. Zacznie się głód nastąpi wzmożenie ideologiczne od
strony bolszewików z Pis i tu nastąpi Polski Majdan.
Jucha boleszewicka bedzie się lała ulicami Polskich miast bo za kolejną dyktaturę
antypolską to jedyna litość, to szybko wbity dziesięciocentymetrowy gwódz w łeb
nienawidzącego Polski buraka. Propagandyści pisowcy będa wypadać z okien budynków
roztrzaskując się o bruk, gdzie ludzie obojetnie na krzyki o litość powiedzą,
_chciałeś ginąć za bolszewika z Żoliborza i wojny z Polską to zdychaj. Panicznie bedą
uciekały trole internetowe z kraju bo internet nie zapomina, a to też ludzie bedą
chcieli rozliczyć. I może w tym całym rozliczaniu bolszewików Rosja nie wejdzie do
Polski, bo bedą domagali się tego zarzynane śwnie bolszewickie aby Putin ich ratował,
jeśli wejdzie to bedzie koniec.

2. Data: 2018-09-20 12:00:23

Temat: Re: Powiem wam jak będzie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 19 września 2018 23:43:00 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
> zarzynane śwnie bolszewickie aby Putin ich ratował, jeśli wejdzie to bedzie

Słuchaj Globku to wszystko co mówisz prawda, ale naprawdę nie ma na kogo
głosować. Platforma Obywatelska poparła ACTA 2 czyli cenzurę i wyłączenie
internetu przez ZSRE - żegnajcie najpóźniej za półtora roku darmowe filmy
i książki, blogi, małe wydawnictwa, wymiana kolekcji plików, komentarze pod
artykułami prasowymi i inne przyjemności, do tego jeszcze chcą sprowadzić
uchodźców. PiS zresztą też sprowadza, tyle że po cichu. Jak się nie obrócisz,
zawsze dupa z tyłu. Jestem w kropce, bo faszyzm z jednej i drugiej strony -
obojętnie na kogo głosuję, moje życiowe plany i cele (utworzenie małego
wydawnictwa, które niskim kosztem wydawałoby tłumaczenia polskich powieści
o samurajach i ninja, korzystając z rozbudzonego apetytu młodzieżowej
subkultury ściągającej anime i mangę) idą się pitigrillić, ponieważ schłodzi
się rynek mody, którą nagrzewa piracenie przez młódź gigantów. Albo na skutek
PiS-owskich akcji bogoojczyźnianych albo PO-wskiej eurocenzury.

3. Data: 2018-09-20 13:57:42

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

No nie ma na kogo głosować, ale obecnie to i tak nic nie da. Bo mamy rewolucje
nihilizmu, wywala się elity kraju a zastępuje przestępcami, więc żadna firma czy
działalność tu nie będzie funkcjonowała, gdy w urzedach buraki i przestepcy na
miejscu sedziów. Firmy i młodzi uciekają na potęge z Polski, stąd ten characz
uchwalony że 20% za wyjazd z kraju masz oddać majątku. Ich nie interesuje gospodarka,
rozwój kraju, tylko wprowadzenie Stalinizmu. To jest dokladnie widoczne i trzeba jak
najszybciej zrobić tu totalną debolszewizacje i wtenczas wyłoni ona nawet elity, a
zło kraju bedzie gniło w rowach.

4. Data: 2018-09-20 15:46:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 września 2018 13:57:43 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
> jest dokladnie widoczne i trzeba jak najszybciej zrobić tu totalną
> debolszewizacje i wtenczas wyłoni ona nawet elity, a zło kraju bedzie gniło w

Tylko że za granicą stalinizm i faszyzm też galopują.
Internet mają wyłączyć nie tylko w Polsce ale i w całej Unii.
Pytanie co robić? Jak ludzie usiłują zrobić w jednym kraju totalną
debolszewizację, to albo korzystając z chaosu wkracza inny bolszewik pokroju
Kaczora czy Órbana albo składa się na bratnią pomoc bolszewicka międzynarodówka
z zagranicy. Ja uciec nie mogę, mam w rodzinie też starszych ludzi, którzy
potrzebują opieki. Jak żyć?

5. Data: 2018-09-20 22:09:06

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

To Polska stoczyła się spowrotem w komunizm, bo Kaczynski miał od zawsze marzenie
zostac pierwszym sekretarzem, a na zachodzie jest nadal demokracja i prawa człowieka,
więc jak dzień do nocy.

6. Data: 2018-09-21 00:35:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Nie będzie wolnych wyborów

Tumanie - wybory będą BARDZO SZYBKIE.

--
XL

7. Data: 2018-09-21 01:36:41

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Xl
Oczywiscie gdy wiadomo że zawsze wygra PZPR czyli Pis.

8. Data: 2018-09-21 01:37:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 września 2018 22:09:08 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
> marzenie zostac pierwszym sekretarzem, a na zachodzie jest nadal demokracja i
> prawa człowieka, więc jak dzień do nocy.

Globik niedługo, bo ACTA 2 już w toku. Kilka lat różnicy nikogo nie uratuje
i to jest bolesne, że jedni chcą ci najpierw odebrać wolność A, drudzy wpierw
wolność B i wszystko wszędzie zmierza koniec końców do tego samego.

9. Data: 2018-09-21 01:52:53

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
Sprawdzaj informacje bo pisowcy non stop kłamią, więc jak nie wiesz to sprawdzaj...

Jak wrobiono Platformę w ACTA2, czyli kto stoi za tą polityczną narracją w polskiej
sieci

5 tweetów na minutę o ACTA2 pojawiało się w szczytowym momencie na polskim Twitterze,
12 września. Prawdziwe zainteresowanie sprawą wolności w sieci wykorzystano do akcji
politycznej uderzającej w Platformę Obywatelską. Celem było przekonanie Polaków, że
europarlamentarzyści PO zagłosowali za cenzurą w internecie, a dotknie ona każdego
użytkownika sieci.

Kto wprowadził ten jednostronny politycznie przekaz do polskich social mediów?
Sprawdziliśmy to dokładnie.

https://oko.press/jak-wrobiono-platforme-w-acta2-czy
li-kto-stoi-za-ta-polityczna-narracja-w-polskiej-sie
ci/

10. Data: 2018-09-21 02:10:05

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
Jak ci się nie chce czytać to ci streszczę.
Parlament Europejski jeszcze nie głosował za ACTA2, jest to tylko propozycja.
Każdy kraj może ją odrzucić.
Jeśli to wejdzie to potentaci bedą placić jak FB, Google, dla zwykłych zjadaczy
chleba nic sie nie zmieni.
Pis chce cenzurowac internet i krzyczy wina PO i Unii. ( zawsze wina Tuska).

Jaki mamy ustrój?
Egozrcyzmy to tortury
Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.