Re: Powiem wam jak będzie

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 20 Sep 2018 06:46:22 -0700 (PDT)
Subject: Re: Powiem wam jak będzie
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 20 września 2018 13:57:43 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> Jakub A. Krzewicki
>
> No nie ma na kogo głosować, ale obecnie to i tak nic nie da. Bo mamy rewolucje
> nihilizmu, wywala się elity kraju a zastępuje przestępcami, więc żadna firma
> czy działalność tu nie będzie funkcjonowała, gdy w urzedach buraki i
> przestepcy na miejscu sedziów. Firmy i młodzi uciekają na potęge z Polski,
> stąd ten characz uchwalony że 20% za wyjazd z kraju masz oddać majątku. Ich
> nie interesuje gospodarka, rozwój kraju, tylko wprowadzenie Stalinizmu. To
> jest dokladnie widoczne i trzeba jak najszybciej zrobić tu totalną
> [...]

Tylko że za granicą stalinizm i faszyzm też galopują.
Internet mają wyłączyć nie tylko w Polsce ale i w całej Unii.
Pytanie co robić? Jak ludzie usiłują zrobić w jednym kraju totalną
debolszewizację, to albo korzystając z chaosu wkracza inny bolszewik pokroju
Kaczora czy Órbana albo składa się na bratnią pomoc bolszewicka międzynarodówka
z zagranicy. Ja uciec nie mogę, mam w rodzinie też starszych ludzi, którzy
potrzebują opieki. Jak żyć?