Powiem wam jak będzie

11. Data: 2018-09-21 10:34:38

Temat: Re: Powiem wam jak będzie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-21 o 01:52, Lord Gender pisze:
> Jakub A. Krzewicki
> Sprawdzaj informacje bo pisowcy non stop kłamią, więc jak nie wiesz to sprawdzaj...
>
> Jak wrobiono Platformę w ACTA2, czyli kto stoi za tą polityczną narracją w polskiej
sieci

> 5 tweetów na minutę o ACTA2

"Na początek podstawowe fakty. Głosowanie odbyło się w Parlamencie
Europejskim 12 września. 12 i 13 września o ACTA2 w polskiej sieci
powstało ponad 89 tys. wzmianek, z czego większość na TT - 47,6 tys., 31
tys. na FB i 8 tys. na You Tube.

Tylko 12 września na TT pojawiło się 25 tys. wzmianek. Szczyt
popularności tematu wypadł ok. godz. 17-tej - wtedy w ciągu 60 minut
powstało 3290 tweetów odnoszących się do głosowania. Średnio w ciągu
minuty generowano 55 nowych tweetów, czyli pojawiały się one prawie co
sekundę."

> https://oko.press/jak-wrobiono-platforme-w-acta2-czy
li-kto-stoi-za-ta-polityczna-narracja-w-polskiej-sie
ci/

Pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2018-09-21 10:41:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-21 o 10:34, Kviat pisze:

> [...]
> sekundę."

li-kto-stoi-za-ta-polityczna-narracja-w-polskiej-sie

"Bardzo ciekawe jest zestawienie kont najczęściej tweetujących na ten
temat. Mamy tam prawdziwych rekordzistów.

Konto @urwis1977 wygenerowało 238 wpisów związanych z ACTA2,
konto @za_pis - 215. Dziennie daje to odpowiednio 119 i 107 tweetów.

To i tak tylko niewielka część możliwości tych kont, ponieważ (jak
wynika z analizy dokonanej za pomocą narzędzia SocialBearing) @urwis1977
jest w stanie w ciągu jednego dnia wygenerować 1200 tweetów, przy czym
98,9 proc. to retweety, zaś konto @za_pis (dziś działające pod zmienioną
nazwą użytkownika @DarekMarcin) - 600 dziennie. Czymże jest więc dla
nich 200 wzmianek na jeden temat...
Nie lubią ACTA2, ale kochają... Patryka Jakiego

Najciekawsze okazało się jednak porównanie kont najwięcej tweetujących
na temat ACTA z kontami, które w czerwcu 2018 r. najwięcej tweetowały na
rzecz kandydata na prezydenta Warszawy Patryka Jakiego, a przeciwko
kandydatowi KO Rafałowi Trzaskowskiemu.

Okazało się, że biorąc pod uwagę pierwsze 10 kont w rankingu, aż połowa
z nich to te same konta! Poza dwoma wymienionymi wymienionymi wcześniej
są to:

@kozalinka53,
@Kgb08Maria
@KGrzadzka, funkcjonująca dziś pod nazwą @krystynaWarsaw.

Od miesięcy działają one na rzecz Patryka Jakiego, regularnie
rozpowszechniając hashtagi wskazywane przez sztab tego kandydata. Wierne
- i stale na służbie."

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2018-09-21 11:48:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Xl
> Oczywiscie gdy wiadomo że zawsze wygra PZPR czyli Pis.

POMYŚL, SKĄD to ,,wiadomo", tumanie.
Bo że wiadomo, to oczywiste.
Tumanie.
--
XL

14. Data: 2018-09-21 12:54:37

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Za komuny też były wybory i też mniejszość jaką obecnie stanowi Pis, non stop miała w
wyborach większość. Do partii należało ok 5 milionow i tyle głosuje na Pis,z 30
milionów uprawnionych, to przecież mniejszość w komuszej matematyce.

15. Data: 2018-09-21 16:59:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 września 2018 02:10:06 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:

> Jeśli to wejdzie to potentaci bedą placić jak FB, Google

I pewnie jeszcze Chomikuj.pl. Biorę lwi udział w utrzymywaniu sporej biblioteki
na tym serwerze. Nie mam z niej aktualnych dochodów komercyjnych, robię to
ponieważ wprowadzam takie lub inne tematy dla specyficznej publiki. Jak będzie
trzeba jeszcze płacić za prawa użytkowania materiałów, to będę musiał ją zamknąć
i rozpuścić w cholerę cały fan-club / subkulturę (ok. 2.500 polubień, więc tyle
ma ta biblioteka mniej więcej czytelników). Diluję w tym ze względu na strategię
marketingową i eksperyment społeczno-edukacyjno-cybernetyczny - po to, żeby
wyrobić sobie czytaczy, którzy później nowości z podobnych tematów będą pożerać
na legalu i między innymi płacić pieniądze, ale również aby zakodować im
określone zachowania, reguły rozpoznawania "swoich", kierunki aktywności etc.

> dla zwykłych zjadaczy
> chleba nic sie nie zmieni.

Myślisz, że jestem tylko zwykłym zjadaczem? Pod względem finansowym może i tak,
ale jak wziąć pod uwagę aktywność kulturową, to jest już inna sprawa. Mógłbym
oczywiście zbić kasę na handlu przysłowiową pietruszką, ale moje ambicje poszły
w trochę innym kierunku, nie wiem czy lepszym, ale na pewno wymagającym większej
pomysłowości. Wszystko dobrze brało, ale i Herkules dupa, gdy specustaw kupa,
oraz innych inicjatyw państwowych i prywatnych, które uderzają w podstawy
formowania się stosownego rynku na oferowane produkty kulturowe.

16. Data: 2018-09-21 19:30:34

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

Acta nie zostały przyjęte, tylko do dalszej dyskusji przekazane w parlamencie, jak
jesteś taki podatny na propagandę kłamstwa pisowców to usuń ich ze znajomych i
zacznij rozmawiać z normalnymi, bo tylko się zafiksowałeś na bredniach ktore
komunisci z pis rozpowszechniają.

17. Data: 2018-09-21 21:14:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/09/2018 o 22:42, Lord Gender pisze:
> Nie będzie wolnych wyborów, nie po to bolszewicy z pis przejmują sądy aby przegrać
wybory, sądy znowu jak za komuny będa paluchowe, czyli polityk wskaże kogo posadzić
bo ktoś krytykuje komuchów z pis że czarne nie jest białe i znowu jak za komuny
procesy polityczne. Gdyż za komuny sądy były podporządkowane partii i to przywrócili.
Ustrój bandycki, zamiast prawa wola aparatczyków, tylko złamią wolę sedziów, lub
zastąpią swoimi i mamy aresztowania, deportacje, rekwirowanie firm. Już się tak
dzieje. Ludzie zaczną bać się, więc przestaną protestować. Do tej pory podpuszczali
kolektyw robotniczo chłopski z ONR do bicia ludzi, ale prawna przemoc jest bardziej
straszna, więc skończą się protesty i wiadomości, że kolejny pisowiec coś ukradł,bo
zamkną niewygodnych reporterów, a kradną jak na okupanta przystało i dewastują.
> To nie są wasi rodacy to zdracjcy i niespolonizowane buractwo, które chce kraść i
was niszczyć bo nie jesteście chamskim proletariatem, który za komunę nie został
rozliczony i jak wystepował przeciw narodowi tak bezkarnie nadal występuje, tylko dla
własnej prywaty i za reble ruskich, bo milość do Moskwy nadal żyje, wschodu chcą a
nie cywilizowanego zachodu.
> Spólki skarbu państwa wbrew propagandzie 300% normy, upadają na aktywach o 60% 70%
bo wyprowadzane są pieniądze, kolejne podatki, ostatnio mamy nowy 30 już podatek
uchwalony przez bolszewików z pis, powodują takie straty że firmy podnoszą ceny bo
zaczynają bankrutować, dlatego wszystko drożeje. Tym samym zaczyna szaleć inflacja,
ludzie już masła nie kupują w 90% domów w Polsce. Zbankrutujemy bo każda dyktatura to
pasożyty żyjace na pracy ludu. Zacznie się głód nastąpi wzmożenie ideologiczne od
strony bolszewików z Pis i tu nastąpi Polski Majdan.
> Jucha boleszewicka bedzie się lała ulicami Polskich miast bo za kolejną dyktaturę
antypolską to jedyna litość, to szybko wbity dziesięciocentymetrowy gwódz w łeb
nienawidzącego Polski buraka. Propagandyści pisowcy będa wypadać z okien budynków
roztrzaskując się o bruk, gdzie ludzie obojetnie na krzyki o litość powiedzą,
_chciałeś ginąć za bolszewika z Żoliborza i wojny z Polską to zdychaj. Panicznie bedą
uciekały trole internetowe z kraju bo internet nie zapomina, a to też ludzie bedą
chcieli rozliczyć. I może w tym całym rozliczaniu bolszewików Rosja nie wejdzie do
Polski, bo bedą domagali się tego zarzynane śwnie bolszewickie aby Putin ich ratował,
jeśli wejdzie to bedzie koniec.

nie ma strachu, jakkolwiek Polska byla zla teraz jest jeszcze gorsza,
nie wiesz jakie byly Niemcy Zachodnie po wojnie, jak ludzie zyli, w
Polsce miales prace i na chleb, a ja sie ciesze, osiade gdzies za
granica, wystapie o azyl, i bede szczeliwy, reasumujac, popieram
dzialania polskich rzadow, jest mi to cholernie na reke

--
gazebo

18. Data: 2018-09-21 21:19:42

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo

Już dla takich jak ty jest ustawa, 20% majątku bedziesz musiał oddać rządowi przy
wyjeździe z Polski. Tragedie się dzieją bo ludzie ruszyli uciekać przed komuną a tu
characz.

19. Data: 2018-09-21 23:33:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/09/2018 o 20:19, Lord Gender pisze:
> [...]
wyjeździe z Polski. Tragedie się dzieją bo ludzie ruszyli uciekać przed komuną a tu

i tak mam to w dupie, emigruje i chuj

--
gazebo

20. Data: 2018-09-22 01:47:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> i tak mam to w dupie, emigruje i chuj

Napisz z tej Francji.

--
XL

Jaki mamy ustrój?
Egozrcyzmy to tortury
Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.