Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

1. Data: 2018-09-19 17:22:46

Temat: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie Sądu?
Dlaczego oskarżony zaatakował konstutucje?
Oskarżony odpowiadał
Bom pieniądze wziął i obietnice stanowiska.
Wyrok sądu.
Wszystkich obwinionych skazać na karę smierci przez powieszenie.
Zaczyna się w Warszawie wieszanie zdrajców co zaatakowali konstytucje.
Tak kończyli ci co zaatakowali konstytucje 3maja.
Kosciuszko pisał list do Jeffersona.
Ci co atakują konstytucje wrogami kraju są, gdyż atakują nawyższe prawa narodu.
Jefferson po tym liscie poprawkę do konstytucji USA pisze.
Amerykanie mają prawo do broni i jej użycia jesli władza zaatakuje konstytucje Stanów
Zjednoczonych Ameryki.

Co się stało z Polakmi że wrogowie kraju jeszcze na latarniach nie dyndają, robiąc
pod siebie bolszewickim gównem, gdzie tradycja?
I gdzie przyzwoitość, gdyż jak można wychować nowe pokolenie jesli można naród
atakować i uchodzi to bezkarnie, z takimi wzorami młodzi nie będa czuli
odpowiedzialności za kraj, jeśli winni ataku na Polskę nie poniosą konsekwencji?

2. Data: 2018-09-19 18:59:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 17:22, Lord Gender pisze:
> [...]
> Bom pieniądze wziął i obietnice stanowiska.
> Wyrok sądu.
> Wszystkich obwinionych skazać na karę smierci przez powieszenie.

Powołujesz się na tą Konstytucję jak religianci na Biblię. Tylko że tu
zdaje się miałbyś wielkie opory aby wieszać atakujących tą Księgę..

3. Data: 2018-09-19 19:02:36

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
> [...]

Powołujesz się na tą Konstytucję jak religianci na Biblię. Tylko że tu
zdaje się miałbyś wielkie opory aby wieszać atakujących tą Księgę..

Konstytucja stanowi o Polskości a kraju przed wrogiem się broni. Nasze wspólnotowe
prawa zostały zaatakowane które stanowią o nas i nas chronią. Konstytucje atakują
zdrajcy narodu więc w USA za te same czyny czeka krzesło elektryczne lub Geauntanamo.
Gdyby ci ktoś zaatakował matkę to teź byś nie stał z założonymi rękami.

4. Data: 2018-09-19 19:25:33

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przekładając na jezyk ludzko konstytucja to nie jest papier. Zebrała się grupa ludzi
którzy postanowili sobie tak jak im dobrze żyć i ktoś to napisał prawem i jest to
konstytucja. Nagle wchodzi ktoś kto mówi, mam w dupię wasz styl życia, ja bede
dyktował jak macie żyć. Czyli jest to okupantem, w tym przypadku wewnętrzny.

5. Data: 2018-09-19 19:58:32

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Pytanie Sądu?
> Dlaczego oskarżony zaatakował konstutucje?

Zdania są podzielone.
https://twitter.com/batmar14/status/1032531309946658
816

6. Data: 2018-09-19 20:03:33

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:

> Konstytucja stanowi o Polskości a kraju przed wrogiem się broni. Nasze wspólnotowe
prawa zostały zaatakowane które stanowią o nas i nas chronią.

Ochujałeś? Prawo chujni mnie chroni? Jak?

Prawo chujni jest głównie pod interesy korpo.
https://youtu.be/JjQ-hTb2vxY

W roku 2017, uznanym przez rząd za rekordowo korzystny dla finansów publicznych,
obsługa długu publicznego wyniosła około 32 mld złotych, co oznacza, że na obsługę
długu publicznego Polska przeznacza WSZYSTKIE subwencje z Unii Europejskiej (ok. 28
mld złotych rocznie). W przeliczeniu na obywatela koszt obsługi długu publicznego w
roku 2017 wyniósł ponad 900 zł rocznie. Dla 5-osobowej rodziny oznacza to wydatek
rzędu prawie 5 tys. złotych rocznie tylko na obsługę długu publicznego, a przecież są
jeszcze inne podatki.

7. Data: 2018-09-19 20:04:04

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:
> Pytanie Sądu?
> Dlaczego oskarżony zaatakował konstutucje?

> [...]

______EUREUR

Nie, srali pod siebie jaki ich wieszano za atak na prawa narodu, więc to już historia
i tu fakty są jednoznaczne, fajtali po gaciach prawie w każdym źródle to jest. Tak
więc co jest teraz że bolszewicka hołota z Pis jeszcze nie dynda, bo i tak to się tak
skończy ale na co jeszcze czekają Polacy?

8. Data: 2018-09-19 20:07:33

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
> [...]

rzędu prawie 5 tys. złotych rocznie tylko na obsługę długu publicznego, a przecież są

Możesz tego komunisty mi tu nie wklejać, niedostyć że bolszewicy z pis zaatakowali
prawa narodu polskiego to mi jeszcze komunistyczną gnidę tu wklejasz?. Zdrajców
ojczyzny komunistycznych mi tu jeszcze wklejasz, więc wypierdalaj z tymi komuszymi
"mundrusciami" zawsze antynarodowymi.

9. Data: 2018-09-19 20:08:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 18:59, Trybun pisze:

> Powołujesz się na tą Konstytucję jak religianci na Biblię.

Rozumiesz różnicę między biblią, a Konstytucją?
Szkoda że Konstytucji nie porównałeś z Harrym Potterem, też ma swoich
wyznawców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-09-19 20:15:53

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat

> Powołujesz się na tą Konstytucję jak religianci na Biblię.

Rozumiesz różnicę między biblią, a Konstytucją?
Szkoda że Konstytucji nie porównałeś z Harrym Potterem, też ma swoich
wyznawców.

Nie to jest to samo, bo patrz żyje sobie osada i ktoś ich normy życiowe spisał w
konstytucje, atak na te normy to wroga agresja. Biblia to normy jakiegoś żydowskiego
plemienia i nikt im nie przeszkadza żyć jak chcą czyli po żydowsku, tylko tutaj jest
taka różnica, że oni napadli plemie obok by też żyło po żydowsku, więc my znowu
musimy się bronić aby nie żyć po żydowsku, naszych praw i naszego stylu życia.

Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.
Jest postęp.
Duma narodowa