Re: Zmarszczki a wiek

1. Data: 2002-07-30 15:29:36

Temat: Re: Zmarszczki a wiek
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Jul 2002 08:34:39 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
: Wiadomo: na każdym specyfiku antyzmarszczkowym stoi jak byk "do cery
: dojrzałej". O ile definicja cery dojrzałej jest niejasna, to z pewnością
: nie łapie się na nią skóra osoby 23-letniej. Tylko co ma począć 23-latka
: z atopową skórą, dramatycznie przesuszoną i przetłuszczającą się naraz,

uwaga na boku: z taka skora nie uzywaj zadnych preparatow z alkoholem
(potrafi byc i w kremach, trzeba czytac sklad) ani agresywnie matujacych -
pogarsza sprawe. to tak na wszelki wypadek. co do zmarch - tez szukam czegos
dla siebie. mysle, ze tak jak Krycha radzi, potestuj. "wiek skory" nie musi
rownac sie wiekowi reszty czlowieka. ja bym radzila sprobowac cos mocno
nawilzajacego, to co nazywasz zmarszczkami to pewnie efekt przesuszenia.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-31 10:11:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisala:

> [...]
> rownac sie wiekowi reszty czlowieka. ja bym radzila sprobowac cos mocno
> nawilzajacego, to co nazywasz zmarszczkami to pewnie efekt przesuszenia.

Jeden z moich kremów (Fleur de Sante) jest mocno nawilżający.
Myślę, że mógłby się nadać na "młode zmarszczki", ale
trzeba sprawdzić.

Krycha

1. Data: 2002-07-31 13:52:32

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Jeden z moich kremów (Fleur de Sante)

To "oni" jeszcze nie zbankrutowali ?
;-)

GABi

1. Data: 2002-08-02 07:50:51

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa :
[...]
> uwaga na boku: z taka skora nie uzywaj zadnych preparatow z alkoholem
> (potrafi byc i w kremach, trzeba czytac sklad) ani agresywnie matujacych -
> pogarsza sprawe.

Co to jest "agresywnie matujący"?

> [...]
> rownac sie wiekowi reszty czlowieka. ja bym radzila sprobowac cos mocno
> nawilzajacego, to co nazywasz zmarszczkami to pewnie efekt przesuszenia.

Częściowo, ale na czole mam rasowe zmarszczki mimiczne, pierwsze miejsce
w swojej klasie. :) Napaliłam się na Thermal-S Vichy, ale od cen mnie
skręca, muszę chyba wygrać w totolotka...

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-08-02 09:56:51

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał

> Częściowo, ale na czole mam rasowe zmarszczki mimiczne, pierwsze
miejsce
> w swojej klasie. :) Napaliłam się na Thermal-S Vichy, ale od cen mnie
> skręca, muszę chyba wygrać w totolotka...
Uzywam tego kremu. Owszem jest drogi (jak dla mnie), ale też bardzo wydajny
i starcza mi na długo. Szczerze mówiąc wolę zrezygnowac z innych zakupów i
kupić sobie właśnie ten krem, bo czuję jak moja twarz go dosłownie pije :-)
efka

1. Data: 2002-08-02 15:26:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Aug 2002 07:50:51 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
: Tako rzecze Katarzyna Kulpa :
: [...]
: > uwaga na boku: z taka skora nie uzywaj zadnych preparatow z alkoholem
: > (potrafi byc i w kremach, trzeba czytac sklad) ani agresywnie matujacych -
: > pogarsza sprawe.
:
: Co to jest "agresywnie matujący"?

taki, po ktorym masz przesuszona skore :)

[...]

mimicznych i tak nie wyprasujesz, chyba ze zastrzykiem z botuliny.
zaakceptuj :) a nawilzona buzka zawsze lepiej wyglada. polecam ci pod
jakikolwiek krem traktowac sie "szybkim nawilzaczem pod krem" Inter
Fragrances (seria oligocostam), jak cie nie uczuli to wygralas. dla mnie
bomba.

kasica

1. Data: 2002-08-05 09:33:39

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa :
[...]
>: Co to jest "agresywnie matujący"?
> taki, po ktorym masz przesuszona skore :)

A, to nie. Nie stosuję. Na razie ratują mnie absorbentki, których
zresztą nauczyłam się od ciebie i robmara :)

> mimicznych i tak nie wyprasujesz, chyba ze zastrzykiem z botuliny.
> zaakceptuj :)

Kiedy trudno... wokół modelki z plakatów, wrr.

> [...]
> jakikolwiek krem traktowac sie "szybkim nawilzaczem pod krem" Inter
> Fragrances (seria oligocostam), jak cie nie uczuli to wygralas. dla mnie

To musiałabym jakis tester dorwać, bo szansa na uczulenie duża.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-08-05 15:34:47

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Aug 2002 09:33:39 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
[...]

ja tez matowanie sobie w zasadzie odpuscilam, bo nie dziala.

: > mimicznych i tak nie wyprasujesz, chyba ze zastrzykiem z botuliny.
: > zaakceptuj :)
:
: Kiedy trudno... wokół modelki z plakatów, wrr.

a co ci te biedne modelki przeszkadzaja? :)
a propos, gdzies czytalam (czy nie tu przypadkiem?), ze panie reklamujace
bielizne sa przed zdjeciami bardzo dokladnie traktowane makijazem na cale
cialo (przy czym mowa o fotomodelkach, a przeciez te zdjecia i tak sie potem
retuszuje) a ludzie potem mysla, ze mozna miec taka skore...

[...]

tester u mnie :) albo zaryzykuj - 11 PLN.

kasica

1. Data: 2002-08-05 15:38:46

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
> [...]
> cialo (przy czym mowa o fotomodelkach, a przeciez te zdjecia i tak sie potem
> retuszuje) a ludzie potem mysla, ze mozna miec taka skore...

Na pręgu czytałaś, IIRC. Ja też :)

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-08-05 16:16:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Aug 2002 15:38:46 +0000 (UTC), Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> wrote:
[...]

kiedy ja nie czytam prega.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Odp: meska uroda
Odp: meska uroda
Odp: meska uroda