Zmeczenie

1. Data: 2006-11-21 09:27:22

Temat: Zmeczenie
Od: Arowana Silver <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio mam dosc nietypowy problem. Klade sie spac zwykle o zwyklej
porze (okolo polnocy), wtaje okolo 8 rano. Do niedawna tyle snu
wystarczalo mi az nadto. Teraz budze sie gdy dzwoni budzik i czuje sie
niesamowicie zmeczona jakby ktos budzil mnie w srodku nocy a nie po 8
godzinach normalnego spokojnego snu. Ledwie moge podniesc powieki, oczy
mam przekrwione i przez okolo godziny naprawde ciezko mi dojsc do
siebie. Jesli wylacze budzik momentalnie zasypiam i przewaznie miewam
bardzo realistyczne koszmary. Budze sie okolo poludnia nadal zmeczona i
potwornym bolem glowy ogolnie zniechecona do wszystkiego.
Poczatkowo myslalam ze mam po prostu zly dzien, potem sadzilam ze to zly
tydznien, a teraz ten stan trwa juz ponad dwa tygodnie i zaczynam sie
martwic. Nie wiem co na to poradzic. Nie wiem nawet czy jest to problem
z kotrym mozna isc do lekarza.

Bede wdzieczna za rade a jesli nie rade moze chociaz za slowo
pocieszenia :-)

Pozdrawiam
Arowana S.

2. Data: 2006-11-21 11:45:36

Temat: Re: Zmeczenie
Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arowana Silver" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kotrym mozna isc do lekarza.
>
> Bede wdzieczna za rade a jesli nie rade moze chociaz za slowo pocieszenia

Nic innego się nie zmieniło? Dieta, stresy, rodzaj pracy? Mniej lub więcej
ruchu?
Inne objawy? Jakieś tabletki? A może brak słońca - jesienne obniżenie
nastroju?
Problem nadaje się do lekarza, ale oni walną tabletki. Może dużo ruchu przed
snem
(taniec, intensywny spacer) pomoże.

Feromon

3. Data: 2006-11-21 21:29:59

Od: Arowana Silver <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feromon napisał(a):

> [...]
> nastroju?
> Problem nadaje się do lekarza, ale oni walną tabletki. Może dużo ruchu

Hmmm nie zmienilo sie raczej nic. Probowalam domowych sposobow typu
herbatka z melisy, albo wlasnie spcer przed snem, ale wszystko na nic :(
Brak slonca - to moze solarium pomoze?

4. Data: 2006-11-22 15:34:09

Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tydznien, a teraz ten stan trwa juz ponad dwa tygodnie i zaczynam sie
> martwic. Nie wiem co na to poradzic. Nie wiem nawet czy jest to problem

Wcześniej miałem podobnie, znaczy się jak przyszedłem z pracy musiałem się
przespać te 2 godz. później kawa a i tak chodziłem "omotany" i nie wyspany
pomimo tego że spałem od 22-6. Pojechałem nad morze na 2 tygodnie,
zapomniałem o całym świecie, "zmieniłem" prace i ....dopiero po twoim poście
sobie uświadomiłem że od tamtego czasu jeszcze nigdy popołudniu nie spałem.
Tylko te sny mi zostały - albo śnią mi się totalne głupoty albo przeważnie
nic.
Tobie tez tak radzę zrobić, wyrwij się nad morze, telefon i wszystko zostaw
w domu, taki relaks, świeże powietrze i dawka naturalnego jodu często
pomaga.

Dolivaxil przeciw grypie (a oddawanie krwi)
Ile ważne skierowanie....
Co moze byc przyczyna?
urolog Poznań/Niemcy
laryngolog w Krośnie? >>> tylko nie Jurczak