Re: Zmetnienie cialka szklistego

Data: 2002-07-14 07:16:43
Temat: Re: Zmetnienie cialka szklistego
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl>

Hej,

Użytkownik "Bojo" <b...@j...tarnow.pl> napisał w wiadomości
news:agpofn$k5q$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl
> Pisze na grupe , poniewaz chce sie dowiedziec czy faktycznie da sie z
> tym zyc ? ..., mam wrazenie ze jestem jedyna osoba na swiecie ktora
> ma taka wade ... :-(. Eh musialem to z siebie wyrzucic ...
> przepraszam wszystkich jezeli _zszedlem_ troche z tematu grupy.

Da sie. Gdybys przejrzal archiwum grupy zobaczyl bys, ze temat ten powraca
srednio 1-2 razy w miesiacu i ze mnostwo ludzi ma takie 'mety'. Jesli to
Cie pocieszy - ja tez.
Tego typu 'muszki latajace' sa tym bardziej widoczne i dokuczliwe, im
bardziej ich wypatrujesz. Zapomnij o tym i przestaniesz je widziec. Slowo
skauta:))

m.