Zmiana Diety Atkins na wlasnie na co ?

11. Data: 2004-08-10 11:56:18

Temat: Re: Zmiana Diety Atkins na wlasnie na co ?
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo wiem, skad czerpiesz swoje informacje na temat wegetarianizmu.
> 1. "rozmiekcza mozgownice"? Nie sadze, po 12 latach nie odczuwam tego
> rozmiekczenia. dodatkowo nigdy nie mialem problemow z nadwaga czy
otyloscia.

no jak to skad z tej grupy !!! przeciez gdyby nie ta Grupa to ja juz bym
wazyl ze 135 kg i dalej bym sie cieszyl ze niedlugo bede mial harleya bo na
harleya trzeba 3 rzeczy : duzego brzuch,kasy i wieku :)

> 2. Wegetarianizm nie wyklucza bialka zwierzecego. Klasyczny wegetarianizm
> rosliny, jaja oraz mleko i jego przetwory. Gdzie tu widzisz brak bialka
> zwierzecego?

acha to znaczy ze wegetarianie to nie fanatycy ktorzy nie jedza nic
zwierzecego hmmm znowu grupa wprowadzila mnie w blad ?

> 3. Wegetarianizm nie musi niczego zastepowac :) Dobrze skomponowana dieta
> dostarcza wszystkiego, co potrzebne do zycia i prawidlowego
funkcjonowania,
> dokladnie tak, jak kazda inna.
a masz taka ? dobrze skomponowana ? moze wlasnie tego szukam !

no czytam tu rozne rzeczy

Niedzwiedz

12. Data: 2004-08-10 11:56:43

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 10 Aug 2004 13:21:09 +0200, na pl.misc.dieta, Niedzwiedz napisał(a):

> ale to cukier !!!!

E, tam. Wszak nie polecam Ci jeść owoców kilogramami ;)
Parę śliwek, czy innych takich, nie powinno zaszkodzić, skoro chcesz więcej
węgli.

> no te jem :)

No i ok, ale jedz więcej ! ;) Warzywa przede wszystkim. Owoce tylko jako
dodatek ;)

> !!!! platki zbozowe bezciez to jak chleb bialy !!!
> a jakie te platki (tzn gdzie takich szukac w sklepie jaka firma i z czym je
> jesc ? z mlekiem

Np. owsiane. Mogą być z mlekiem, jako cały posiłek, np. śniadanie.

> no bialka jem ok 100g dziennie moze wiecej
> a ile jest potrzebnych tych wglowodanow zeby bylo ok ?

Nie wiem, ile. Mięsko na obiad w normalnym rozmiarze, z surówką. Jakieś
jajo od czasu do czasu ;) Trochę mleka sporadycznie. Więcej ryb tj. łosoś
zamiast wieprzowiny.

--
Eva Sheers

13. Data: 2004-08-10 12:10:11

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz w wiadomości news:cfad4t$gkl$1@inews.gazeta.pl pisze:

> otyloscia.
>
> no jak to skad z tej grupy !!!

Jestes w stanie podac m-ID wiadomosci, w ktorej ktos pisal o tym, ze
wegetarianizm "rozmiekcza mozgownice"?

> acha to znaczy ze wegetarianie to nie fanatycy ktorzy nie jedza nic
> zwierzecego hmmm znowu grupa wprowadzila mnie w blad ?

Nie wiem czy grupa, ale ktos piszacy na grupe na pewno.

> a masz taka ? dobrze skomponowana ? moze wlasnie tego szukam !

Chodzi Ci o rozpiske? Nic z tego, nie stosuje, trzymam sie raczej kilku
prostych, ogolnych zasad.

> no czytam tu rozne rzeczy

Bo i rozne rzeczy sie tu pojawiaja. Nie widze jednak edukacyjnego sensu
czytania grupy w momencie, gdy nie posiada sie choc podstawowej wiedzy
pomocnej w weryfikacji podawanych tu informacji. Trzeba watpic, zadawac
pytania, drazyc, szukac i czytac na wlasna reke. Inaczej dokladnie kazdy
bedzie w stanie wmowic Ci, cokolwiek bedzie chcial.

--
Białko trzeba dostarczać do organizmu codziennie. Bez białka nie ma życia. W wątrobie
zmieści się jednorazowo nie więcej jak 70 gram. Jeżeli ktoś przeholuje wówczas

14. Data: 2004-08-10 12:16:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> hmmm a myslalem ze ludzie to drapiezniki bo maja oczy z przodu glowy a
> drapieznik powinien jesc chyba zwierzeta ?

źle myślałeś - ludzie to wszystkożercy, mogą ale nie muszą.
A u korzeni mają niestety padlinożerstwo.

> no tak jak w to niewierzyc jak kazdy to powtarza z uporem maniaka :)

Kto każdy - ja tak nie mówię. A znam jeszcze "paru" co tak nie mówią.
Więc raczej nie szastaj tak ogólnikami.

> oo to zes teraz mi powiedziala teraz ! cholera to jak bede chcial
uzupelniac
> magnez w naturalny sposob to bede musial przestac jesc tluszcz czyli bede
> glodowal

Niedźwiedź, czy Ty sobie jajca robisz,czy piwska się ponad miarę ożłopałeś?
Gdzie powiedziałam że masz nie jeść tłuszczu? Pisałam, że "duże ilości",
może faktycznie powinnam napisać _zbyt_ dużych ilości - jedz tyle ile
potrzebujesz, jeśli zjadasz go tyle ile trzeba, to ok, jak jesz go za dużo,
to będziesz miał braki magnezu. Fajny miernik w sumie.
A czemu właściwie tak Ci na tym magnezie akurat zależy, masz jakieś objawy
niedoborów?

> o rany :( tylko zielenina przez caly dzien ! a to tylko magnez czyli jak
> bede chcial uzupelniac wszystki skladniki okaze sie ze jem zielenine
tylko!
> czy dobrze rozumiem (wiecie te male ilosci wegli moga powodowac u mnie zla
> prace umyslu)

Z pewnością to wynik zbyt małych ilości węglowodanów.

Ja nie jadam zieleniny przez cały dzień a nie mam żadnych braków w magnezie
czy czym innym.
Nie jadam mięsa a nie mam braków w białku.
Nie cierpię na chroniczny głód, ani nie musze się odchudzać.
Będą jakieś sensowne wnioski, czy raczej zasłonisz się brakami w
węglowodanach?

Sowa

Na sporcie się nie znam, ale poznałam ostatnio weganina, który akurat tego
samego dnia przejechał 100km na rowerze w rajdzie mtb - nie wyglądał żeby
miał problemy z regeneracją. Wręcz przeciwnie - spodziewałam się kogoś w
stanie "agonalnym", a spotkałam całkiem żwawego osobnika, który dość szybko
uzupełnił braki konsumując obiad. :-)
Przemiłego swoja drogą - kto poznał, to pewnie potwierdzi. :-)

15. Data: 2004-08-10 12:24:03

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz napisał(a):

> no nie bron boze troche tam zwiekszam tak pewnie teraz ok 60g dziennie (nie
> licze dokladnie) i tak mysle ze jak zwieksze ilosc wegli to przestane
> chudnac a jeszcze troche musze ! tak ze 7 kg :)

chudnie sie nie od malej ilosci wegli, bialek czy tluszczow tylko
jedzenia mniejszej ilosci kalorii niz sie spala. i caly sekret. dlatego
ludzie chudna i na Atkinsie i na MM, na Zone czy dietach
wegetarianskich. liczenie weglowodanow to jakas porazka wogole.

pisalem juz o krytyce Atkinsa dokonanej przez dr Ellisa - poszukaj w
archiwum - byl taki watek. A Ellis jest propagatorem
nieskoweglowodanowej diety zeby nie bylo nieporozumien

a co do wyboru - mi jakos najbardziej podchodzi dieta typu Paleo - czyli
mieso, jajka, warzywa (ale bez tych majacych skrobie typu ziemniaki),
owoce, ryby, orzechy i do tego dodalem jeszcze nabial. wiecej do
szczescia nie trzeba.

pozd
WiRAHA

16. Data: 2004-08-10 12:52:53

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ludzie chudna i na Atkinsie i na MM, na Zone czy dietach
> wegetarianskich. liczenie weglowodanow to jakas porazka wogole.

to co mam przejsc na liczeni kalorii hmmm no ok spalam 2000 kalorii dzienie
jak zaczne jesc tylko 1000 to sie zarabie !!!!
a z drugiej strony na poczatku gubilem 5 kg/mc a teraz 1 kg/mc i jem tylko
troche wiecej weglowodanow moze ktos mi to wyjasni ze liczenie wegli jest do
dupy ?

> pisalem juz o krytyce Atkinsa dokonanej przez dr Ellisa - poszukaj w
> archiwum - byl taki watek. A Ellis jest propagatorem
> nieskoweglowodanowej diety zeby nie bylo nieporozumien

czytalem i dlatego mam watpliwosci

> [...]
> mieso, jajka, warzywa (ale bez tych majacych skrobie typu ziemniaki),
> owoce, ryby, orzechy i do tego dodalem jeszcze nabial. wiecej do

no tak podobna do MM !

P.S. w sumie to troche z tymi kaloriami cos musi byc bo to chyba dziala
skoro wszedzie sie o tym mowi ?

> pozd
> WiRAHA
Niedzwiedz

17. Data: 2004-08-10 13:02:58

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> źle myślałeś - ludzie to wszystkożercy, mogą ale nie muszą.
> A u korzeni mają niestety padlinożerstwo.

oj tam to tylko choroby wieku dzieciecego. potem sobie dzidy wymyslili juz
sie wszystko zmieniło
a co jeszcze jest w przyrodzie wszystkozerca ?

> Kto każdy - ja tak nie mówię. A znam jeszcze "paru" co tak nie mówią.
> Więc raczej nie szastaj tak ogólnikami.

ok tu masz racje nie wszyscy ale czest sie slyszy

> Niedźwiedź, czy Ty sobie jajca robisz,czy piwska się ponad miarę
ożłopałeś?
ty to umiesz namowic ;)

> A czemu właściwie tak Ci na tym magnezie akurat zależy, masz jakieś objawy
> niedoborów?

no wlasnie bo ten tego alkohol to wyplukuje ten magnez a magnez to dobrze na
zapamietywanie miedzyinnymi sluzy a mi sie przyda

> Z pewnością to wynik zbyt małych ilości węglowodanów.

WIEDZIALEM !!!!!! zycie bez wegli jest nie do przyjecia !

> [...]
> Nie cierpię na chroniczny głód, ani nie musze się odchudzać.
> Będą jakieś sensowne wnioski, czy raczej zasłonisz się brakami w

Sowa to co ty jesz ?
to tak jak pisalem ten alkohol to wyplukuje ten nieszczesny magnez a i
ostatnio jak gdzies przykucne i sie podniose to mi sie w glowie koluje i sie
zaczelem martwic a nawet panikowac !!!!

> [...]
szybko
> uzupełnił braki konsumując obiad. :-)
> Przemiłego swoja drogą - kto poznał, to pewnie potwierdzi. :-)

hmmm ciekawe jestem ciekawey dlaczego powinien pasc i nie wstac ze tydzien
!!!!!

niedzwiedz

18. Data: 2004-08-10 13:03:56

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz napisał(a):

> to co mam przejsc na liczeni kalorii hmmm no ok spalam 2000 kalorii dzienie
> jak zaczne jesc tylko 1000 to sie zarabie !!!!

no co ty - nia zartuj. zalozmy ze powinienes przy wlasciwiej wadze
spalac ok 2500 kcal - wiec jesz 2000-2250 - do tego dorzucasz ze 250kcal
cwiczen i jest git.

> a z drugiej strony na poczatku gubilem 5 kg/mc a teraz 1 kg/mc i jem tylko
> troche wiecej weglowodanow moze ktos mi to wyjasni ze liczenie wegli jest do
> dupy ?

ano wlasnie - fajnie ze do tego doszedles - wlasnie to jedna z luk w
teorii atkinsa, potwierdzajaca ze kalorie sie licza. jesz mniej wiecej
tyle samo - ale prawie nie chudniesz. dlaczego? bo wazysz juz sporo
mniej i powinienes jesc mniej - spadek wagi to mniejsze zapotrzebowanie
na kalorie. po jakim czasie moze okazac sie ze nie chudniesz wcale, albo
zaczynasz znowu lapac wage. o tym ze w miare chudniecia trzeba jesc
mniej (o ile nie stosujesz jakis bredni typu 500kcal dziennie) Atkins
zapomnial jak widac wspomniec

> no tak podobna do MM !

no tak troche - bo gen nie ma ryzu, makaronow, pieczywa w pelnego
przemialu itd - taka troche bardziej pierwotna jest ;) ja stosuje jej
wersje bardziej "hardcorowa" - czyli gl mieso + warzywa jako dodatek - i
czasem owoce - jak mam ochote. ale proporcje ustawiasz sobie sam.

> P.S. w sumie to troche z tymi kaloriami cos musi byc bo to chyba dziala
> skoro wszedzie sie o tym mowi ?

no na chlopski rozum musi. skoro kalorie to energia, to nawet ja wiem ze
energia nie znika - skoro zjesz za duzo to cos sie musi z tym dziac -
atkins mowi ze podnosi podnosi sie termogeneza - czyli cieplota ciala.
ale podobno tylko 10% spozywanych poprawnie kalorii zuzywanych jest na
procesy termogenezy - wiec to raczej nie to. raczej - bo ja nie wiem -
oni sami nie wiedza. u ellisa przekonuja mnie 3 rzeczy - ze przedklada
cwiczenia nad diete, sam jest robiacym wrazenie przykladem ze to co mowi
dziala, wali kawe na lawe i sie z nikim nie opieprza - niektorych to
zraza ale mi sie podoba.

pozd
WiRAHA

19. Data: 2004-08-10 13:05:17

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeholuje wówczas wątroba nie mogąc pomieścić nadmiar białka wylewa się po
prostu do żył bez przetworzenia. - Karol Braniek [Morgano]

o widzisz np. tu sie dowiaduje

a tych co pisali o tym rozmiekczeniu to znajde potrzebuje troche czasu

20. Data: 2004-08-10 13:14:51

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz w wiadomości news:cfagev$1a7$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> a z drugiej strony na poczatku gubilem 5 kg/mc a teraz 1 kg/mc i jem tylko
> troche wiecej weglowodanow moze ktos mi to wyjasni ze liczenie wegli

Przeciez na poczatku wazyles duzo wiecej, niz teraz. Bilans metabolizmu
jakos tam przeklada sie na kilogramy masy ciala, dodatkowo gdy byles
ciezszy, miesnie musialy wykonywac wieksza prace, by przemieszczac cialo i
konczyny. Istnieje rowniez jakies przystosowanie, pozwalajace w pewnych
ramach regulowac tempo metabolizmu w zaleznosci od podazy kalorii. Sumujac
to wszystko masz zgrubna odpowiedz na pytanie, dlaczego tempo chudniecia
spada w miare utraty kilogramow.

> P.S. w sumie to troche z tymi kaloriami cos musi byc bo to chyba dziala
> skoro wszedzie sie o tym mowi ?

Dopoki nikt nie wymysli czegos lepszego, zasada zachowania energii raczej
bedzie obowiazywala.

--
[...]

prosze o pomoc
Silna wola na wynos;)
Popularnosc diety optymalnej
looking for lowcarb trim advantage protein bars & xs energy drinks,NUTRILITE
brzuszki