Zmiana Diety Atkins na wlasnie na co ?

51. Data: 2004-08-11 08:19:30

Temat: Re: Zmiana Diety Atkins na wlasnie na co ?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz w wiadomości news:cfckfr$j4o$1@inews.gazeta.pl pisze:

> ale to jest prawda jak bys nie wiedzial !!!

To z oczami z przodu glowy? Nie zartuj.

--
Oczywiście to co tam piszą że nie trzeba spożywać cholesterolu to bzdury. Cholesterol
do krwi nie przechodzi z pozywienia tylko jest wytwarzany z węglowodanów. - Janusz

52. Data: 2004-08-11 08:27:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie ma takiej mozliwosci na to mam prawa autorskie :)

w necie nie obowiazują :))

> ale to jest prawda jak bys nie wiedzial !!!

co jest prawdą???
-drapiezniki maja oczy z przodu
-ludzie mają oczy z przodu
-ludzie powinni jeść zwierzęta

:))))

53. Data: 2004-08-11 08:32:55

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To z oczami z przodu glowy? Nie zartuj.

rotfl

moze jestem dziwny ale ja mam oczy z przodu głowy a własciwie to z tyłu .zalezy
jak na to spojrzec ;-)

54. Data: 2004-08-12 06:16:26

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co jest prawdą???
> -drapiezniki maja oczy z przodu
> -ludzie mają oczy z przodu
> -ludzie powinni jeść zwierzęta

Twoj tok myslenia byc prawidlowy
teraz isc upolowac jakies zwierze i przyniesc do jaskini ;)

--
Niedzwiedz
VT250 - 83 - Piękna była

Mała Galeria Fotografii Niedzwiadka
http://onephoto.net/portfolio.php3?id_autora=7739
Zapraszam na www.motocykle.domeczek.pl

prosze o pomoc
Silna wola na wynos;)
Popularnosc diety optymalnej
looking for lowcarb trim advantage protein bars & xs energy drinks,NUTRILITE
brzuszki