Zmiana koloru zamka

1. Data: 2011-02-20 16:16:56

Temat: Zmiana koloru zamka
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Głupi problem ;)

Załóżmy, że mam zamek, taki w kurtce krótki ozdobny. Tenże zamek jest
oczojebnie srebrny i chciałbym sprawić, żeby był ciemniejszy, najlepiej
czarny. Zamek nie będzie często używany (jest głównie ozdobą). Co mogę
zrobić? Jakiś spray to chyba się nie utrzyma? :>

Piszą posta wpadłem jeszcze, że można spróbować zamek zmienić, ale to
wydaje mi się dość pracochłonne ;)

--
Kapsel
http://kapselek.net

2. Data: 2011-02-20 17:56:17

Temat: Re: Zmiana koloru zamka
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>czarny. Zamek nie będzie często używany (jest głównie ozdobą). Co mogę
>zrobić? Jakiś spray to chyba się nie utrzyma? :>

To chyba oczywiste. Musialbys sie pobawiac galwanotechnika
a i to trwalosc bylaby problematyczna.

>Piszą posta wpadłem jeszcze, że można spróbować zamek zmienić, ale to
>wydaje mi się dość pracochłonne ;)

Kupujesz nowy zamek, ktory wywoluje w Tobie glebokie och i ach,
lecisz z nim do krawcowej, ktora za dyche czy pietnascie pln Ci go
podmieni.

3. Data: 2011-02-20 19:25:57

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Feb 2011 18:56:17 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> Kupujesz nowy zamek, ktory wywoluje w Tobie glebokie och i ach,
> lecisz z nim do krawcowej, ktora za dyche czy pietnascie pln Ci go
> podmieni.

Krwawcowa... kurde... chyba za dużo czasu spędzam przed monitorem o_O

--
Kapsel
http://kapselek.net

4. Data: 2011-02-20 20:26:48

Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić? Jakiś spray to chyba się nie utrzyma? :>
>

> Piszą posta wpadłem jeszcze, że można spróbować zamek zmienić, ale to

Pomalować?

--
Grzexs

5. Data: 2011-02-21 05:57:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel wrote:

> Krwawcowa... kurde... chyba za dużo czasu spędzam przed monitorem o_O

możesz jeszcze użyć photoshopa... ;-)

6. Data: 2011-02-21 10:20:35

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Feb 2011 21:26:48 +0100, Grzexs napisał(a):

> Pomalować?

No taki miałem pierwotny plan, licząc że ktoś podpowie jaką farbę nabyć,
ale już kolega wyżej wybił z głowy ten pomysł ;)

--
Kapsel
http://kapselek.net

7. Data: 2011-02-22 12:07:36

Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel.sprawiłes mi wielkją radośc swoim pytaniem. Dziekuje

> Krwawcowa... kurde... chyba za dużo czasu spędzam przed monitorem o_O

A potem jeszcze raz. jestem Ci naprawde wdzieczny za poprawe humoru.

P.s.
I jeszcze jedna zagadka.
Gdybys tak miał buty, które bardzo lubisz, sa wygodne, nieprzemakalne,
ciepłe i w ogole super. No i dajmy na to zaczął by sie w nich rozklejac
obcas. Do jakiego specjalisty bys sie udał po pomoc. Nie zorientujesz sie po
słowie but (nie bedzie to butnik) ani obuwie (tez nie obuwnik). Jakby co to
google pomoże. Pozdrawiam

8. Data: 2011-02-22 12:28:04

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 Feb 2011 13:07:36 +0100, Andrzej Bogacki napisał(a):

> Kapsel.sprawiłes mi wielkją radośc swoim pytaniem. Dziekuje

zawsze do usług ;)
Jak mówią "najciemniej pod latarnią", po prostu nie pomyślałem o tym...

> [...]
> słowie but (nie bedzie to butnik) ani obuwie (tez nie obuwnik). Jakby co to

Ale niejaki "Prześmiewca" to już wyżej mi odpisał :)

--
Kapsel
http://kapselek.net

montaż karniszy
Cheap Nike air max 2011 shoes air max 90 shoes www.shoestrade.biz
Cheap Christian Louboutin boots sandals www.shoestrade.biz
Oferty dla szukających wykonawców remontów
Chłodziarka jednoagregatowa