RU - 486 abortion-pill

21. Data: 2000-10-06 01:31:54

Temat: Re: RU - 486 abortion-pill
Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8ri14q$piv$1@news.tpi.pl>,
"zuzak" <z...@p...pl> wrote:

> Anno a co zrobimy z ludzmi np. b. otylymi cierpiacymi na rozne choroby
> spowodowane ich otyloscia- przeciez tyle sie mowi i pisze ze tusza jest
> zabojcza- pewnie sami sa sobie winni ze tyle jedza to ich teraz nie bedziemy
> leczyc ?nie bedziemy tez leczyc ludziom zebow ( przeciez wiedza ze trzeba
> umyc po kazdym jedz jesc czekolady), nie bedziemy tez leczyc chorob
> zawodowych (mogli sobie znalezc inna prace) itd, itp. Przeciez czlowiek jest
> tylko czlowiekiem i nie ma idealow.
> Pozdrawiam
> Renata & Zuzia 18m

Nie do konca to prawda. Otylosc moze byc wynikiem choroby, a zaburzenia
laknienia typu bulimia i anoreksja sa uwazane za schorzenia zagrazajace
zyciu. Choroby zawodowe wynikaja z potrzeb spolecznych istnienia takich
zawodow. A podatnosc zebow na pruchnice jest uwarunkowana genetycznie i
zan ludzi odwiedzajacych regularnie co trzy miesiace dentyse,
nitkujacych, myjacych po kazdym posilku itp. ale te wszelkie zabiegi w
porownaniu z kims kto na pruchnice jest mnie jpodatny i odwiedza dentyste
raz na kilka lat, nie maja wiekszego znaczenia.
Idealow nie ma, ale palenie zalezy tylko od wolnej woli czlowieka i nie
ma nic wspolnego z podatnoscia i zachorowalnoscia na choroby, ktore
wymienilas.

pozdrowienia

Cien

PS palilem 30-40 papierosow dziennie, przerwalem bez wiekszych problemow.
To prawda ja nie bylem uzalezniony, ale z odpowiednia medyczna pomoca i
odrobina dobrej woli kazdy moze przestac palic.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

22. Data: 2000-10-06 07:27:30

Od: "zuzak" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie do konca to prawda. Otylosc moze byc wynikiem choroby, a zaburzenia
>laknienia typu bulimia i anoreksja sa uwazane za schorzenia zagrazajace
>zyciu.
Zgadzam sie otyłosc moze byc wynikiem choroby, ale w przewazajacej
wiekszosci spowodowana jest spozywaniem nadmiernej liczby kalorii i
nieprzestrzeganiem diety, nieuprawianiem jakichkolwiek sportów.

> [...]
>Idealow nie ma, ale palenie zalezy tylko od wolnej woli czlowieka i nie
>ma nic wspolnego z podatnoscia i zachorowalnoscia na choroby, ktore
Dlaczego tak uwazasz ?? O ile sie nie myle ludzie nie choruja na nowotwory
tylko dlatego ze palili papierosy.Zachorowalnosc na nowotwory jest rowniez
uwarunkowana genetycznie. Chodzi mi o to ze czlowiek popelnia bledy i uwazam
za okrutne wyglaszanie opini typu ze jak czlowiek zachorowal na raka a
wczesniej palil papierosy to juz go nie leczymy. Przy takich opiniach
nalezaloby sie rowniez zastanowic co zrobic z ludzmi otylymi (przyjmujac ze
ich otylosc wynika z nieprzestrzegania diety) leczacymi sie na miazdzyce,
nadcisnienie, choroby serca itp ????

>pozdrowienia
>
>Cien
Pozdrawiam
Renata & Zuzia 18m

>PS palilem 30-40 papierosow dziennie, przerwalem bez wiekszych problemow.
>To prawda ja nie bylem uzalezniony, ale z odpowiednia medyczna pomoca i
>odrobina dobrej woli kazdy moze przestac palic
Niestety kazdy może, ale nie kazdy chce. Tobie gratuluje!

23. Data: 2000-10-06 13:14:29

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8rjv4l$1kc$1@news.tpi.pl>,
"zuzak" <z...@p...pl> wrote:

> [...]
> ich otylosc wynika z nieprzestrzegania diety) leczacymi sie na miazdzyce,

Mojapierwotna wypowiedz w tym watku dotyczyla raka pluc, ktory w ponad
80% zwiazany jest z paleniem tytoniu. I byl to moj kontrargument dla
wypowiedzi przeciwko wprowadzeniu RU-486 jako bezpieczniejszej i nieco
lagodniejszej dla kobiety formy aborcji. Jezli bowiem prawo dopuszcza
aborcje, to sposob jej przeprowadzenia jest juz sprawa medyczna, a nie
polityczna. I to czy bedzie sie stosowac jedynie troche ulepszona
sredniowieczna skrobanke czy najnowsze osiagniecia medycyny, to juz jest
taki sam wybor jak pomiedzy usuwaniem zebow przy pomocy mlotka, albo pod
narkoza w dobrym gabinecie dentystycznym. Decyzja o aborcji powstaje
bowiem niezaleznie od medycznych aspektow tego procesu i jej skutki
rowniez sa od tego niezalezne. Ktos moglby argumentowac, ze ulatwienie
jakim jest RU-486 moze zwiekszyc liczbe aborcji poprzez usuniecie strachu
przed skrobanka. Analogicznie, jezeli pozbawilibysmy palaczy prawa do
srodkow przeciwbolowych w przypadku gdy zachoruja na raka pluc, i
podobnie do przeciwnikow aborcji pokazujacych zakrwawione poaborcyjne
plody, pokazywac w TV wijacych sie z bolu bylych palaczy, mogloby to
doprowadzic do zmniejszenia liczby palacych i uratowania wielu istnien.
Ale dla mnie obydwie te propozycje sa paranoiczne.

Cien

24. Data: 2000-10-06 14:13:13

Od: "zuzak" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>doprowadzic do zmniejszenia liczby palacych i uratowania wielu istnien.
>Ale dla mnie obydwie te propozycje sa paranoiczne.

Czyli nastapilo tutaj male nieporozumienie. Tak naprawde to ja odpowiadalam
Annie (moj pierwszy post) ktora off topic podjela temat o nieleczeniu
palaczy i nie mialo to miec nic wspolnego z RU-486. Chyba powinnam byla
zmienic temat postu- jakos to przeoczylam. O aborcji nie bede jednak
dyskutowac poniewaz w momencie urodzenia przeze mnie dziecka moje stanowisko
w tej kwestii jest zdecydowanie przeciwko i nic tego nie zmieni.

Pozdrawiam
Renata & Zuzia 18m

25. Data: 2000-10-08 14:48:42

Temat: Zmiana stanowiska na temat aborcji po urodzeniu dziecka
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzak" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> O aborcji nie bede jednak dyskutowac
> poniewaz w momencie urodzenia przeze mnie dziecka moje stanowisko
> w tej kwestii jest zdecydowanie przeciwko i nic tego nie zmieni.

Czy ja dobrze rozumiem, że wcześniej byłaś "za" a teraz jesteś "przeciw"
i zmieniłaś z danie po urodzeniu i z powodu urodzenia dziecka?
Napisz coś więcej, jeśli masz ochotę - proszę...

26. Data: 2000-10-08 22:21:03

Temat: Drastyczne ukazywanie skutkow w celu zapobiegania...
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 06 Oct 2000 13:14:29 GMT c...@p...wp.pl napisal(a):

> [...]
>doprowadzic do zmniejszenia liczby palacych i uratowania wielu istnien.
>Ale dla mnie obydwie te propozycje sa paranoiczne.

Piszesz o pozytywnej stronie takiego uswiadamiania (uratowanie wielu
istnien). Dlaczego uważasz ukazywanie prawdy przynoszace pozytywny
skutek za paranoiczne?

Osobiście uważam umożliwienie zobaczenia jednego i drugiego za
uzasadnione. IMO takie obrazy powinny być łatwo dostępne, lecz nie
wciskane na siłę do oczu (jak choćby takie reklamy Playboya na ulicach
miast). Przykładowo, gdy trafiłem na zdjęcia pokazujace zmasakrowane
zwłoki płodów ludzkich w Internecie, wcześniej była strona z
ostrzeżeniem.

Wydaje mi się, że przydałoby się trochę ilustracji pokazujących skutki
palenia. Być może jest tego trochę gdzieś w Internecie ale jak do tej
pory natknąłem się tylko na poniższe:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/tobaccobody.ht
ml
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/LS.html
Obrazek powyższy były by jednak IMHO bardziej skuteczny gdyby
dołączony opis był bardziej czytelny.

gr

27. Data: 2000-10-09 05:02:54

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cien"
> aby zamiast zmodernizowanych sredniowiecznych
> praktyk skrobankowych zastosowac
> najnowsze osiagniecia medycyny.

Po to aby nie widzieć, że się zabija istotę ludzką :-(
Po zabiegu zwanym "aborcją" można zobaczyć szczątki małego człowieka ( w
przeciwieństwie do działania RU-486 ), przy pomocy tej pigułki całe
mordestwo odbywa się jakby pod osłoną i niczego nie widać.

Ciekawi mnie czy byłbyś zadowolony ( pomijam fakt, że nie miałbyś już
wówczas takiej możliwości ) gdyby działanie tej pigułki wypróbowali na Tobie
?
--
TNIJCIE CYTATY !!! Bo się ciężko czyta.

28. Data: 2000-10-09 05:02:58

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sezal"
> mozna sie zastanowic nad tym - kiedy zaczyna sie zycie ludzkie?

Tu się nie ma nad czym zastanawiać, faktem jest że ludzkie życie zaczyna się
w momencie poczęcia.
--
TNIJCIE CYTATY, bo jestem cięty na osoby, które nie tną

29. Data: 2000-10-09 09:29:57

Od: "zuzak" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8...@p...net>...

>Czy ja dobrze rozumiem, że wcześniej byłaś "za" a teraz jesteś "przeciw"
>i zmieniłaś z danie po urodzeniu i z powodu urodzenia dziecka?
>Napisz coś więcej, jeśli masz ochotę - proszę...
Tak, wczesniej kiedy jeszcze nie snilo mi sie nawet posiadanie dziecka,
wychodzilam z zalozenia ze kazda kobieta ma prawo decydowac o sobie, o tym
czy urodzi dziecko czy nie. Teraz po urodzeniu Zuzi wiem ze dziecko to
CZLOWIEK. Niby banalne ale ja to sobie uswiadomilam dopiero po urodzeniu.I
tak naprawde tutaj nie chodzi o kobiete, ale o dziecko, o jego prawo do
zycia!!!!!!Dotarlo do mnie ze aborcja to najgorsze morderstwo wykonane z
premedytacja na istocie najbezbronniejszej z bezbronnych i naprawde niczego
niewinnej. Teraz jest mi wstyd za moje wczesniejsze poglady.....

Pozdrawiam
Renata & Zuzia 18m

30. Data: 2000-10-09 12:48:23

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8rrjpm$9fv$15@news.onet.pl>,
"Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> przeciwieństwie do działania RU-486 ), przy pomocy tej pigułki całe
> mordestwo odbywa się jakby pod osłoną i niczego nie widać.

Taaak??? A co sie wtedy dzieje z plodem? Rozpuszcza sie?

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Skanowanie zdjęć rtg.