RU - 486 abortion-pill

31. Data: 2000-10-09 14:41:48

Temat: Re: Zmiana stanowiska na temat aborcji po urodzeniu dziecka
Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

>Dotarlo do mnie ze aborcja to najgorsze morderstwo wykonane z
> premedytacja na istocie najbezbronniejszej z bezbronnych i naprawde
niczego
> niewinnej. Teraz jest mi wstyd za moje wczesniejsze poglady.....
>
> Pozdrawiam
> Renata & Zuzia 18m

Pozdrawiam serdecznie i gratuluje odwagi przyznania sie do bledu.
Uscisnij ode mnie Zuzie :-)
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.
html

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

32. Data: 2000-10-12 14:48:25

Od: "zuzak" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ja nadal jestem za tym, żeby kobieta decydowała, czy chce i może
>(stać ją) donosić ciążę i urodzić dziecko. No i co dalej...
>--
>Pozdrawiam
>
>Marta i Bartek (9 m)
>Warszawa

Dalej to już chyba nic. Tak jak wczesniej napisalam nie chce dyskutowac na
ten temat. Niestety mam w tej kwestii b. zdecydowany poglad . I tak jak
wczesniej napisalam dla mnie tutaj najwazniejsze jest dziecko, a nie
kobieta. Mamy prawo obie miec przeciwne zdania na ten temat i nie wydaje mi
sie zeby ktorakolwiek z nas dala sie przekonac. Jak dla mnie to juz naprawde
EOT dyskusji na ten temat. Pozdrawiam
Renata & Zuzia 18m

33. Data: 2000-10-12 15:30:28

Temat: Re: RU - 486 abortion-pill
Od: Octavia <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote:

> --
> TNIJCIE CYTATY, bo jestem cięty na osoby, które nie tną

Aby nie za bardzo, bo potem nie wiadomo o co chodzi.

Marta i Bartek (9 m)
Warszawa

34. Data: 2000-10-12 15:33:12

Od: Octavia <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2000-10-13 11:53:20

Od: Octavia <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuzak wrote:

> Jak dla mnie to juz naprawde
> EOT dyskusji na ten temat. Pozdrawiam
> Renata & Zuzia 18m

:-))))))))))))
Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł, wydaje mi się, że całkiem
niezły, jak masz jeszcze cierpliwość, to przeczytaj mój post do Renaty Zychli.
A, i jeszcze jedno, ja NIGDY nie przerwałabym ciąży, dla mnie dziecko
JEST najważniejsze. I na pewno zawsze namawiałabym kobietę do donoszenia.

Marta i Bartek (9 m)
Warszawa

36. Data: 2000-10-13 20:04:25

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Octavia" na temat cięcia cytatów:
> Aby nie za bardzo, bo potem nie wiadomo o co chodzi.

Ja mimo wszystko wiem, bo grupuję posty w wątki.
A poza tym mówię o sensownym cięciu, chociaż w prawie wszystkich przypadkach
można ciąć wszystko - chyba, ze ktoś nie czyta grupy na bieżąco tylko z
doskoku raz na miesiąc i ściąga tylko 10 postów za jednym razem.
A w tym wypadku sam tytuł tego wątku już mówi sam za siebie i od razu sobie
przypomniałem co pisano tutaj na ten temat, a jak już naprawdę bym nie
wiedział ( musiałby to być chyba post sprzed miesiąca, na który ktoś właśnie
teraz udzielił odpowiedzi ) to zawsze mogę sobie skoczyć do postu wyżej i
zobaczyć o co chodziło a nie ściągać godzinami przez modem !!! wypowiedzi w
których 90% stanowią cytaty a 10% to stanowisko odpowiadającego - potem się
okazuje, że po to tyle dusiłem swój modem ( a telekomuna się cieszy, bo kasa
leci ) żeby ze ściągniętego 1MB postów 900kB to same śmieci w postaci
nieumiejętnego cytowania.
Najbardziej zaś denerwują mnie cytaty zaczynające się: ">>>>>" gdzie ktoś
"inteligentny" dla kogoś równie "inteligentnego" piąty raz cytuje jedno i to
samo, niepowycinane sygnaturki i 3 różne adresy e-mail różnych osób w wyniku
niechlujstwa odpowiadającego i nierobienie przerw ( odstępów ) między tym co
się cytuje ( mimo użycia znaków ">" ) a naszą odpowiedzią :-(
Osobiście wolę jak jest chlaśnięte wszytko tak jak to zrobiła Szanowna
Octavia niż jak jest straszny bałagan w wypowiedzi i często niewiadomo co
mam czytać a co nie, bo tak jest "inteligentnie" zacytowane.
Jak ktoś nie umie odpowiednio cytować to niech lepiej w ogóle nic na grupy
nie pisze !
--
Myślących ludzi CIĘCIE CYTATÓW !!! nie trudzi.

Skanowanie zdjęć rtg.
Uzależnienie od ksylometazolinu
Polityka zdrowotna
Echinacea