Re: Zmiana stylu zycia, o DO pytan pare

Newsgroups: pl.misc.dieta
From: januszek <j...@p...irc.pl>
Subject: Re: Zmiana stylu zycia, o DO pytan pare
Date: 30 Jun 2008 08:49:31 +0200

Damian napisał(a):

> Znajomy namawia mnie od pewnego czasu na zywienie optymalne doktora
> Kwasniewskiego. Optuje za ta dieta tym bardziej, ze w ciagu paru
> miesiecy na niej ustaly u niego: zgaga, dolegliwosci zoladkowe i tzw.
> refluks zoladkowy, ktorego lekarze nie byli w stanie wyleczyc przez 5
> lat, a jego mama bedaca na tej diecie od paru lat ma mnostwo energii,
> potrafi pracowac fizycznie caly dzien, i tak dalej. Zachecony chcialbym
> sprobowac.

Bo to nie jest DIETA tylko to jest religia... Moja rada: przestan
słuchać znajomego i samodzielnie poszukaj informacji o diecie
Kwasniewskiego. Jezeli samodzielnie dojdziesz do wniosku, że chcesz tego
spróbować to ok - ale ostrzegam przed podjęciem takiej decyzji pod
wpływem, hmm... indoktrynacji :)

j.