Zmiana stylu zycia, o DO pytan pare

1. Data: 2008-06-29 10:22:04

Temat: Zmiana stylu zycia, o DO pytan pare
Od: Damian <damian.karas@[WYTNIJ]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wstyd sie przyznac, ale przez pare ostatnich lat stacjonarnego trybu
zycia i wozenia sie samochodem strasznie sie zapuscilem: 107 kg przy 180
cm wzrostu. O ile wyglad jeszcze moge przebolec, o tyle zle
samopoczucie, szczegolnie rano po obudzeniu, nieustanny brak energii do
dzialania i tym samym unikanie wielu pozytecznych rzeczy, ktore moglbym
robic - juz nie. Postanowilem wreszcie cos zmienic w swoim zyciu.
Znajomy namawia mnie od pewnego czasu na zywienie optymalne doktora
Kwasniewskiego. Optuje za ta dieta tym bardziej, ze w ciagu paru
miesiecy na niej ustaly u niego: zgaga, dolegliwosci zoladkowe i tzw.
refluks zoladkowy, ktorego lekarze nie byli w stanie wyleczyc przez 5
lat, a jego mama bedaca na tej diecie od paru lat ma mnostwo energii,
potrafi pracowac fizycznie caly dzien, i tak dalej. Zachecony chcialbym
sprobowac.
Tutaj pytanie do Was: skoro powaznie siebie zaniedbalem, to teraz bede
potrzebowal mnostwo energii na te stopniowa zwiekszana atyownosc
fizyczna, przede wszystkim sport, bo na szczescie nie jestem na tyle
leniwy, zeby chudnac tylko dzieki diecie - lubie plywac i jezdzic na
rowerze. Zatem czy dieta ta przeprowadzona scisle wg zasad pozwoli mi
zrealizowac to o czym marze (chec poprawy zdrowia, samopoczucia i
wlasciwie zmiany zycia), czy lepiej jednak sprobowac czegos innego?

Za udzielone rady, sugestie bardzo dziekuje

Pozdrawiam,
Damian

2. Data: 2008-06-29 13:08:47

Temat: Re: Zmiana stylu zycia, o DO pytan pare
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <damian.karas@[WYTNIJ]o2.pl> napisał w wiadomości
Zatem czy dieta ta przeprowadzona scisle wg zasad pozwoli mi
> zrealizowac to o czym marze (chec poprawy zdrowia, samopoczucia i
> wlasciwie zmiany zycia), czy lepiej jednak sprobowac czegos innego?

Ścisle według zasad mozesz jesć do syta i osiagnąć całą reszte! normalnie
cud ;)

--
Slawek

3. Data: 2008-06-29 20:04:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zatem czy dieta ta przeprowadzona scisle wg zasad pozwoli mi
>
> Ścisle według zasad mozesz jesć do syta i osiagnąć całą reszte! normalnie

Potwierdzam :)

Twój znajomy wcale nie przesadza, możesz poczytać, co ludzie piszą o swoich
efektach na diecie optymalnej:
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?board=10.0

A tu możesz poznać wszystkie zasady tej diety:
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

4. Data: 2008-06-29 20:09:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
wiadomości news:g48psc$62a$1@news.onet.pl...

> [...]
> swoich efektach na diecie optymalnej:
> http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?board=10.0
>
> A tu możesz poznać wszystkie zasady tej diety:

Oczywiście powyższą wypowiedź kieruję do Damiana, bo Sławek to wszystko
dobrze zna :)

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

5. Data: 2008-06-30 06:49:31

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisał(a):

> [...]
> lat, a jego mama bedaca na tej diecie od paru lat ma mnostwo energii,
> potrafi pracowac fizycznie caly dzien, i tak dalej. Zachecony chcialbym

Bo to nie jest DIETA tylko to jest religia... Moja rada: przestan
słuchać znajomego i samodzielnie poszukaj informacji o diecie
Kwasniewskiego. Jezeli samodzielnie dojdziesz do wniosku, że chcesz tego
spróbować to ok - ale ostrzegam przed podjęciem takiej decyzji pod
wpływem, hmm... indoktrynacji :)

j.

6. Data: 2008-06-30 19:16:24

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@g...mierzwiak.com...
.

> [...]
> Kwasniewskiego. Jezeli samodzielnie dojdziesz do wniosku, że chcesz tego
> spróbować to ok - ale ostrzegam przed podjęciem takiej decyzji pod

a jak twoje "cudowne "pomysly ;) , komitet wnioskujacy o nagrode Nobla dla
Ciebie , cos sie kiepsko stara!! taki geniusz, powiem wiecej EUgeniusz, tak
sie marnuje!!!

Jurek

7. Data: 2008-07-05 15:58:53

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisal

> Za udzielone rady, sugestie bardzo dziekuje

Spróbuj przez pół roku wegetarianizmu
a przez nastepne pół DO
a później...
wybór należy do Ciebie;)
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew

8. Data: 2008-07-05 16:08:00

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal

> Bo to nie jest DIETA tylko to jest religia...

To jest sposob odzywiania a nie religia;)
Religia XXI w ma kolor zielony:))))

> - ale ostrzegam przed podjęciem takiej decyzji pod
> wpływem, hmm... indoktrynacji :)

Hmm
a niby jaki cel jej przyświeca?
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew

9. Data: 2008-07-05 18:23:25

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisał(a):

> To jest sposob odzywiania a nie religia;)

Żartujesz sobie ze mnie? ;P

> Religia XXI w ma kolor zielony:))))

Małe zielone ludziki? ;P

> Hmm
> a niby jaki cel jej przyświeca?

Ewangelizacja dieto-kwaśniewska ;P

j.

10. Data: 2008-07-06 08:20:59

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal

> Żartujesz sobie ze mnie? ;P

Jaaa?

> Małe zielone ludziki? ;P

Z czarnymi, ziejącymi plamami?, dziurami? na? w? mózgach:))))

> Ewangelizacja dieto-kwaśniewska ;P

Jak sie to ma do tego?;)

"Ewangelizacja (gr. euaggelizein - głosić dobrą nowinę) to
propagowanie głównych kanonów wiary chrześcijańskiej, a przede
wszystkim nauki o Jezusie.

Ewangelizacja to nie tylko nauczanie i przekazywanie wiedzy, ale
opowiadanie o osobie Jezusa Chrystusa. Główny przekaz ewangelizacji
skupia się na męce, śmierci i zmartwychwstaniu Jezusa. Cechą
charakterystyczną ewangelizacji, w przeciwieństwie do katechizacji,
jest skupienie się na poznaniu Jezusa, a nie na przekazywaniu nauk
moralnych obowiązujących chrześcijanina. Adresatami ewangelizacji są
niewierzący, ale też wierzący, którzy nigdy nie doświadczyli osobistej
relacji z Bogiem (czasami to głoszenie nazywane jest neoewangelizacją
lub drugą ewangelizacją)."

Hihi
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew

test
[reklama] www.medycynanaturalnie.p l
cwiczenia jogi na rozne schorzenia medyczne terapia masaz tajski kursy joga masaze wakacje z masazem
dieta 1200 kcal
Ile czasu potrzeba .