Zmiany na paznokciu

1. Data: 2008-04-08 12:17:15

Temat: Zmiany na paznokciu
Od: "Juzer" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Paznokieć dużego palucha u nogi nie wygląda najlepiej... Jakieś 10-15% z
boku, wzdłuż palca, jest zmienione. Paznokieć się łuszczy, nie odrasta
poprawnie.
Lekarz przepisał coś przecigrzybicznego (myconafinum, czy jakoś podobnie...)
i sobie biorę.
Skutków działania jakoś nie widać (~miesiąc kuracji).
Wiem, że grzybiczne badziejstwa szybko sie nie leczą, a tu zbliża się ciepły
okres, w którym wypadałoby założyć jakies sandały...
Stąd pytanie:
czym wspomóc leczenie prawdopodobnie grzybicznych zmian paznokcia?
Oczywiście higienę zachowuję - nic sobie w tej kwestii zarzucić nie mogę.
Czy jakieś zewnętrzne maści bywają skuteczne?
Ktoś przerabiał temat?

2. Data: 2008-04-08 22:17:17

Temat: Re: Zmiany na paznokciu
Od: bodek <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juzer pisze:
> [...]
> Oczywiście higienę zachowuję - nic sobie w tej kwestii zarzucić nie mogę.
> Czy jakieś zewnętrzne maści bywają skuteczne?

Zrób badanie mykologiczne (aby stwierdzić co to za grzyb). Leczenie
grzybicy paznokci długo trwa.
Może to niedobór jakiś witaminek i mikroelementów?

Tegretol a padaczka
Czy narkotyki mogą powodować choroby serca?
Kamsoft czy UHC?
warszawa
Straszne oslabienie po antybiotyku KLACID.