Zmiany w wątrobie i co dalej?

1. Data: 2005-12-27 17:48:01

Temat: Zmiany w wątrobie i co dalej?
Od: "Larix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
U mojej dziewczyny wykryto zmianę którą po tomografii określono
jako : "ogniskowy rozrost guzkowy wątroby"
Według lekarza jest to zmiana łagodna i zalecono jej badania kontrolne w
szpitalu na oddziale gastroenterologii.
Bardzo proszę kogoś obeznanego w temacie aby mi powiedział czy to jest groźne
i co z tym robić.
Ostatnio jak zjadła coś ciężkiego to ją wątroba pobolewała.
Gdzie w sieci mogę poczytać coś na ten temat ?

2. Data: 2005-12-27 19:58:31

Temat: Re: Zmiany w wątrobie i co dalej?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larix" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Gdzie w sieci mogę poczytać coś na ten temat ?

Np. tutaj:
http://glinki.com/?l=gw7haj

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

3. Data: 2005-12-28 00:52:59

Od: "Larix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np. tutaj:
> http://glinki.com/?l=gw7haj

Ano potrafię korzystać z Google.
Ale na każdej z tych stron nie ma prawie nic na ten temat albo jest bardzo
skąpo.
Gdybym znalazł odpowiedzi to bym tutaj nie pisał.

4. Data: 2005-12-28 08:51:32

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> skąpo.
> Gdybym znalazł odpowiedzi to bym tutaj nie pisał.

Wiec wyrazaj sie jasniej.

5. Data: 2005-12-28 13:18:21

Od: "Larix" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec wyrazaj sie jasniej.

Moim zdaniem było jasno.
A jeśli coś wiesz na ten temat to bardzo proszę napisz bo chyba do tego służy
ta grupa (wzajemnej pomocy) a nie przepychanek słownych.
Nie piszę o tłustych włosach czy trądziku tylko o wątrobie a to moim zdaniem
nie jest błacha sprawa.

6. Data: 2005-12-28 14:52:30

Temat: Re: [OT]
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ta grupa (wzajemnej pomocy) a nie przepychanek słownych.
> Nie piszę o tłustych włosach czy trądziku tylko o wątrobie a to moim

Cos ci sie chyba potetegowalo... sam wymyslasz sobie jakies przepychanki
slowne (!)
To co ci napisalam, to tylko (cyt.):
"Np. tutaj:
http://glinki.com/?l=gw7haj"
"Wiec wyrazaj sie jasniej."

Skoro piszesz: "Gdzie w sieci mogę poczytać coś na ten temat ?" , to
rozumiem to doslownie. Czyz nie? Nie napisales, ze juz czegos sie ze stron
dowiedziales, ze to za malo, etc. Byloby zdecydowanie jasniej, gdybys o tym
wspomnial;)
Gdybym wiedziala cos wiecej nt, z pewnoscia podzielilabym sie wiedza.
Nie rozumiem tylko po co sie tak rozpisales nie na temat... nic ci przeciez
nie napisalam negatywnego...a ty mi tu z wlosami i tradzikiem
wyskakujesz...Przeczytaj jeszcze raz swoje i moje posty.

Jak bedziesz takim arogantem, to z pewnoscia nikt ci nie pomoze.

7. Data: 2005-12-28 15:08:36

Od: "Larix" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bedziesz takim arogantem, to z pewnoscia nikt ci nie pomoze.

Ok , przepraszam jeżeli Cię uraziłem.
Chciałbym juz do tego nie wracać.
Ja naprawdę szukam inforamacji i porad.

8. Data: 2005-12-28 16:58:57

Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Larix napisał(a):
> [...]
> i co z tym robić.
> Ostatnio jak zjadła coś ciężkiego to ją wątroba pobolewała.
> Gdzie w sieci mogę poczytać coś na ten temat ?

FNH, czyli rozpoznanie, ktore postawiono Twojej dziewczynie, to
rzeczywiscie zmiana, wymagajaca jedynie obserwacji, o ile rozpoznanie
jest pewne, a tu CT rzadko sie myli. Ostatecznie mozna jeszcze wykonac
badanie USG ze srodkami kontrastujacymi nowej generacji (SonoVue).
Ale prosciej wynik badania CT dac do oceny innemu radiologowi.
"Pobolewanie watroby" opisywane przez pacjentow, czesto nie wiaze sie z
sama watroba, lecz np. z kamica pecherzyka zolciowego, ale rozumiem, ze
tu jest wykluczona.
FNH nie boli.
Takze spokojnie :)

9. Data: 2005-12-29 00:11:06

Od: "Larix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badanie USG ze srodkami kontrastujacymi nowej generacji (SonoVue).
> Ale prosciej wynik badania CT dac do oceny innemu radiologowi.

Dzięki za rady. 5-ego idzie jeszcze do szpitala na dalsze badania. Mam
nadzieję że tam już określą na 100%.

> "Pobolewanie watroby" opisywane przez pacjentow, czesto nie wiaze sie z
> sama watroba, lecz np. z kamica pecherzyka zolciowego, ale rozumiem, ze
> tu jest wykluczona.
> FNH nie boli.

Hmm. To dlaczego ją czasami kłuje? Kamieni niby nie ma. Czy powinienem się w
związku z tym martwić że to nie FNH ?

10. Data: 2005-12-29 06:35:20

Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Larix napisał(a):
> Hmm. To dlaczego ją czasami kłuje? Kamieni niby nie ma. Czy powinienem się w
> związku z tym martwić że to nie FNH ?

Co znaczy "niby nie ma" ? Jesli miala porzadnie zrobione USG, to
odpowiedz powinna byc: na pewno ma lub nie ma (jesli chodzi o pecherzyk
zolciowy). Oczywiscie takie dolegliwosci trzeba wyjasnic - ale trudno mi
cos doradzic nie widzac/nie badajac. Wizyta gastrologa to jedyne co
moge polecic

apteki
Szczepionka przeciw wsciekliznie
Naganiacze firm farmaceutycznych
Naganiacze koncernow farmaceutycznych
Re: Naganiacze koncernow farmaceutycznych