Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?

221. Data: 2007-01-25 16:09:37

Temat: Re: Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Ta metoda mi się bardziej podoba. I wydaje mi się skuteczniejsza ;-)

Bynajmniej. Sprawdzone.
"O, mami, nareszcie jesteś! Spóźniłaś się 15 minut!"

;)

E.

--
*A co mi tam wkącu!*

222. Data: 2007-01-25 16:09:50

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał

> [...]
> domu. Myślę, że dwa dni urlopu wystarczą na nauczenie dzieciaka, że nie
> chodzi się jak niechluj. Obciach w oczach kolegow będzie chyba najgorszą

No wiec właśnie ... COŚ trzeba znaleźć dla konkretnego dziecka i trzymać
się tego.

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S.Ty chyba Tatiano dziś Solenizantką jesteś ... wszystkiego naj ;-)

223. Data: 2007-01-25 16:10:24

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bynajmniej. Sprawdzone.
> "O, mami, nareszcie jesteś! Spóźniłaś się 15 minut!"

Ty weź no nie psuj mi wyobrażeń, co...

Ciekawe komu powinnam dziękować za dobrze (przynajmniej jak na moje
potrzeby) poukładane dzieci ;-)

Agnieszka

224. Data: 2007-01-25 16:10:47

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem gdzie pracuje Basia ale u mnie nie zawsze się da. Powiedziałabym
> nawet że raczej się nie da.

> No :/
>
> E.
> z czternastą korektą na biurku

Kwestia organizacji swojej pracy? Pracowałam kiedyś w składzie gazety,
dziennika ogólnopolskiego o dużym nakładzie. Dział zajmujący się
pozyskiwaniem reklamodawców też zgłaszał pięćset poprawek na minutę.
Dziennikarze podobnie. Rozwiązaliśmy sprawę pewnym opóźnieniem gazety w
druku, bo nanosiliśmy kolejne _bardzo_ważne_ poprawki. Od tego czasu
szefostwo działów jakoś się dogadało i mieliśmy względny spokój.

--
pozdrawiam Tatiana

225. Data: 2007-01-25 16:11:44

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. A palisz?

A co ma palenie do smrodu 12 szczurów czy chodzenia w niewyprasowanych
rzeczach?

--
pozdrawiam Tatiana

226. Data: 2007-01-25 16:12:52

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" :

> To ustal z nim cykliczną datę sprzątania (co tydzień, co 2 tyg czy coś) i
> powiedz, ze jeśli nie będzie tego przestrzegał to na najbliższy wyjazd nie
> pojedzie.
> I egzekwuj.

Ależ to jest ustalone - i wtedy jak ma nad sobą "bat" to sprząta.
Tylko po 15 z kolei przypomnieniu i interwencji i o godz. 23 w nocy.

Ja niestety często wracam z pracy około 20 (oprócz pracy mam mnóstwo innych
zajęć), a taty to Maciek nie słucha już w ogóle.
Właśnie mój mąż niestety usiłuje pewne zachowania wymusić i to już jest
kompletna klęska.

> Ja nie uważam, ze to szantaż.
> Bo najpierw ustalamy zasady wspólnie a później egzekwujemy.

Dla mnie to jest szantaż.
Każdy przymus tak odczuwam.

> Acha ... znaczy mam zamilknąć ... :-/

Ależ skąd - przecież jesteś w jakiś sposób doświadczoną matką.
Poza tym zapewne masz przeżycia ze swojego okresu "nastolatkowego".

Ja po prostu do dziś pamiętam jak nienawidziłam tego, że mnie do czegoś
wtedy zmuszano i wtedy obiecywałam sobie, że ja ze swoimi dziećmi dochodzić
będę do porozumienia zawsze drogą negocjacji.

Pozdrowienia.

Basia

227. Data: 2007-01-25 16:13:11

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):
> Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał

> Jak dojdzie do takiej wojny to wezmę urlop ;-)
>
> Będę widziała co mają naszykowane wieczorem albo w czym wracają ... i
> wtedy będę działąć.

Szykowanie Ci się znudzi jak będą w przedszkolu. Do szkoły same sie
ubiorą - rączki, nózki mają, gust tez powinny ;) Ostatecznie w szafkach
tylko czyste rzeczy leżą, moga się ubrac w co chcą. Inna sprawa, że się
od prasowanych ciuchów uzalezniły (Weronika do przedszkola nie założyła
wygniecionej podkoszulki, nawet jak usilnie namawialam, bo "nie będzie
widać" pod sweterkiem. I teraz pogniecionych ie założa i muszą prasować.
Weronika czasem o tym pamieta, jak wkłada rzeczy do szafki, ale ona ma
duży kłopot z prasowaniem, bo musialaby kogoś poprosić o pomoc. Martynie
zwisa, bo sama prasuje.

Eulalka

228. Data: 2007-01-25 16:13:54

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:epak0l$2dl7$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Xena" :

> nic
> dramatyczne.
>>

> Bo już mi pisałaś, że nie lubisz szczurów.

Masz rację - nie lubię szczurów. Ale np. koty lubię i jakbyś pisałą, że Twój
syn nie czyści kuwety albo czyści ją raz na miesiąc, byłoby to dla mnie tak
samo dramatyczne i obrzydliwe.

> A kiedyś chciałam przyjść ze szczurem na spotkanie.

Oczywiście mogłaś. Tylko nie chciałabym być w roli szefa knajpy jakby ten
szczur się tam znalazł. A wierz mi awantury potrafię robić.

--
pozdrawiam Tatiana

229. Data: 2007-01-25 16:14:04

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Starszy syn.
> Córka - Agnieszka - lat 14
> Syn - Jacek - lat 12
> Syn - Stanisław - lat 1,5

Aha, dzięki. Bo już zaczęłam wypartywac czy aby jakiś przegapiony troll ;)

Eulalka

230. Data: 2007-01-25 16:15:29

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:epakkc$2e1i$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
> dochodzić
> będę do porozumienia zawsze drogą negocjacji.

Ale jak sama widzisz negocjacje nie skutkują. A stare sprawdzone metody pt.
mały szantażyk działają. ;-)
--
pozdrawiam Tatiana

WOŚP - Wielki i śliczny miś panda!
szukam przedszkola w lublinie
6 urodziny - żywioł czy kontrola ?
[OT] Było?
Czy można coś tu poradzić? Szpital ... długie :(