Zmywarka

1. Data: 2001-09-18 12:14:39

Temat: Zmywarka
Od: "Matias" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy do zmywarki potrzebny jest osobny zawór Czy zmywarka podłączana jest do
tego samego zaworu co kran za pomocą jakiejś przejściówki?
Pozdrawiam
M.

1. Data: 2001-09-18 12:31:46

Temat: Re: Zmywarka
Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matias wrote:

> [...]
> Czy do zmywarki potrzebny jest osobny zawór Czy zmywarka podłączana jest do
> tego samego zaworu co kran za pomocą jakiejś przejściówki?

Nie bardzo rozumiem.
Jeżeli nie masz osobnego dojścia wody do zmywarki, to musisz tam gdzie
jest podłączony "kran" wkręcić trójnik, w niego z kolei z jednej strony
"kran", z drugiej zawór do zmywarki.
Można bez zaworu, ale z zaworem bezpieczniej i wygodniej..

--
Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-09-18 12:59:06

Od: "Matias" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "kran", z drugiej zawór do zmywarki.
> Można bez zaworu, ale z zaworem bezpieczniej i wygodniej..

Czyli rozumie że w ścianie wystarczą mi dwa zawory.
Dzięki
Pozdrawiam
Mateusz

1. Data: 2001-09-18 15:37:48

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

zmywarke podlacza sie tak jak pralke

1. Data: 2001-09-19 11:44:38

Od: "Teo" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matias <m...@p...onet.pl> pyta:

> Czy do zmywarki potrzebny jest osobny zawór Czy zmywarka podłączana
jest do
> tego samego zaworu co kran za pomocą jakiejś przejściówki?

Jezeli zmywarka nie stoi za daleko od zlewozmywaka, oddzielne
przylacze w instalacji nie jest potrzebne. Z wyjscia zimnej (zwykle
;)) wody ida dwa przewody - do zmywarki i baterii przy zlewie.
Najlepiej na obu dac zawory (przy instalacji w scianie trojnik, na nim
zawory, od nich rurki dalej). Odplyw ze zmywarki do syfonu pod
zlewozmywakiem, i po klopocie.

Pozdrawiam

Teo

Kabiny PRYSZNICOWE..jakie?