Zmywarka

1. Data: 2002-08-22 06:00:47

Temat: Zmywarka
Od: "Maciej J. Pyka" <m...@k...ch.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow.
Zastanawiam sie nad zakupem zmywarki do naczyn i mam w zwiazku z tym
pytanie do uzytkownikow takowego sprzetu. Czy w przypadku rodziny
dwuosobowej kupowanie zmywarki ma wogole sens? Jak nalezy rozumiec
informacje podawane przez producentow, ze zmywarka jest na 6, 8, 12
kompletow naczyn? Czy to znaczy, ze jesli mamy po jednym dniu brudne 2
komplety naczyn (sniadanie, obiad i kolacja), to w przypadku zmywarki na 6
kompletow zmywanie bedzie co 3 dni? Czy po prostu ja czegos nie rozumiem?
Za wszystkie uwagi z gory dziekuje.

Pozdrawiam
Maciek
-
Maciej J. Pyka
e-mail: m...@k...ch.pwr.wroc.pl
-
;-)

1. Data: 2002-08-22 06:26:51

Temat: Re: Zmywarka
Od: "Daniel S" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej J. Pyka" <m...@k...ch.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kompletow zmywanie bedzie co 3 dni? Czy po prostu ja czegos nie rozumiem?

Macku zmywarka w przypadku rodziny dwuosobowej ma sens !
Mamy zmywarke o szer 45cm, przeznaczona na 8 kompletow naczyn.
Uzywana jest srednio co dwa dni, czasami codziennie.
Wkładamy tam nie tylko naczynia, ale rowniez garnki, patelnie i co sie da :)

Warto kupic, docenicie po zrobionej przez Was imprezie

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-08-22 06:45:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej J. Pyka <m...@k...ch.pwr.wroc.pl> napisał(a):

> Witam szanownych grupowiczow.
> Zastanawiam sie nad zakupem zmywarki do naczyn i mam w zwiazku z tym
> pytanie do uzytkownikow takowego sprzetu. Czy w przypadku rodziny
> dwuosobowej kupowanie zmywarki ma wogole sens?

Ma sens. Ogólnie temat zmywarki był wałkowany dziesiątki razy, poszukaj w
archiwum, znajdziesz mnóstwo przydatnych informacji.

> [...]
> kompletow zmywanie bedzie co 3 dni? Czy po prostu ja czegos nie rozumiem?

To nie jest takie łatwe. Pojęcie "kompletu" jest dość abstrakcyjne (bo chyba
nie masz identycznych garów jak przedstawione na uroczych zdjątkach z
optymalnie załadowaną zmywarą i nie wykorzystujesz ich wszystkich po równo).
Ogólnie: do zmywarki o szerokości 45 cm, całkowicie wystarczającej dla 2-3
osób, wchodzi: kilkanaście talerzy różnych rozmiarów, 5-6 kubków, 2-3
szklanki albo kieliszki, koszyk ze sztućcami, 4 gary (2 duże, 2 mniejsze),
patelnia (albo miska czy naczynie żaroodporne). U nas mycie wygląda tak, że w
tygodniu zmywarkę zapuszcza się raz na 2-3 dni, w weekendy, kiedy gotuje się
więcej, codziennie.

JoP

1. Data: 2002-08-22 10:15:47

Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanie do uzytkownikow takowego sprzetu. Czy w przypadku rodziny
> dwuosobowej kupowanie zmywarki ma wogole sens? Jak nalezy rozumiec
Warto, warto, warto. Oj, jak warto. Poważnie.
> [...]
> kompletow zmywanie bedzie co 3 dni? Czy po prostu ja czegos nie rozumiem?
U mnie 2 osoby dorosłe plus dziecko - zmywanie dzień w dzień, w łykent
czasem dwukrotnie).
Ale to zależy nie tylko od liczby osób, ale bardziej od tego jak dużo
kuchcicie w domu.
--
Marcin
GG# 13349

1. Data: 2002-08-22 10:28:47

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej J. Pyka" szuka zmywarki

> Zastanawiam sie nad zakupem zmywarki do naczyn i mam w zwiazku z tym
> pytanie do uzytkownikow takowego sprzetu. Czy w przypadku rodziny
> dwuosobowej kupowanie zmywarki ma wogole sens?

Nawet się nad tym nie zastanawiaj. Bez zmywarki da się żyć. Ale jak już ją
bedziesz miał, to nie będziesz mógł się nadziwić jak mogłeś bez niej się
obejść :-)

Często pada pytanie jaką zmywarkę kupić 45 czy 60 cm? Jeśli nie ma dużej
różnicy w cenie (i zmieści Ci się do kuchni) to bierz 60 cm. Na ilość
programów raczej nie zwracaj uwagi. Ja mam 5 a tak naprawdę włączam tylko
dwa z nich (zmywanie szybkie lub normalne) Moja zmywarka to Mastercook
ZBI-12.5 do zabudowy z ukrytym panelem. Polecam.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-08-22 10:29:19

Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakup ma sens.
To tak jak by się pytać czy kupić pralkę. Teraz nikt nie wyobraża sobie
życia bez automatu ale pamiętam czasy jak niektórzy mówili że zwykła
starczy. Jak spróbujesz to docenisz.
Ilością kompletów nie przejmuj się bo różni podają różną ilość przy tych
samych wymiarach ale tak naprawdę to niewiele się różnią, a upakowanie
bardziej zależy od wyobraźni czy zdolności kombinowania np. jak pomieścić
dwa różne gary, patelnię i ileś różnych kubków.
Ważniejsze jest : pobór mocy, wody, głośność i sygnalizacja braku soli ,
nabłyszczacza bo nie wszystkie to mają.

1. Data: 2002-08-22 12:40:25

Od: "Maciej J. Pyka" <m...@k...ch.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje wszystkim za tak szybka odpowiedz. Poniewaz dopiero
urzadzam kuchnie, widze, ze zostawienie miejsca na zmywarke (w tej chwili
nie stac mnie na zakup) jest jak najbardziej wskazane. Jeszcze raz
serdeczne dzieki.

Pozdrawiam
Maciek
-