ślimaki!!!!

1. Data: 2002-08-21 10:15:23

Temat: ślimaki!!!!
Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wittam,

latem w naszej skrzynce na listy mieszkają ślimaki. Dziurkują naszą
korespndencję regularnie i ekspresowo. Proszę o radę: czego ślimaki nie
lubią, może jest prosty patent babuni, jakaś cytryna w skrzynce, sól itd?

Z góry dzięki za pomoc,

Magda

1. Data: 2002-08-21 10:31:21

Temat: Re: ślimaki!!!!
Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, a jak one (slimaki) wchodza do srodka ?

ap

1. Data: 2002-08-21 10:39:00

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"apc_edi" się zastanawia:
> Aha, a jak one (slimaki) wchodza do srodka ?

Może ktoś je przysyła a one wcale nie dziurawią tej korespondencji bez
powodu. Może po prostu chcą się z koperty wydostać :-))

Pozdrawiam, Chopek

Ps. Sprawdź na pl.rec.kuchnia, może to winniczki :-)

1. Data: 2002-08-21 14:34:52

Od: "mekar" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeże jedzą ślimaki, tylko nie wiem czy się zmieści do skrzynki ???

=== MEKAR ===
k...@w...pl

1. Data: 2002-08-21 15:58:21

Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apc_edi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Aha, a jak one (slimaki) wchodza do srodka ?

Wiesz, skrzynka pocztowa ma taką szparkę, żeby ktoś mógł do niej listy
wrzucić :-) Podejrzewam, że wchodzą właśnie tędy i chyba mam rację :-)))
Powinnam od razu dodać, że nie chodzi o skrzynki na klatce w bloku, tylko o
skrzyneczkę wiszącą na ogrodzeniu domu.

Ciekawskim wyjaśniam również, że ślimaki nie są przysyłane do mnie i nie
wychodzą z listów. Z jeżem spróbuję :-)

A tak na poważnie, to wciąż czekam na metodę antyślimakową,

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-08-21 20:54:30

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bogdan K" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> korespndencję regularnie i ekspresowo. Proszę o radę: czego ślimaki nie
> lubią, może jest prosty patent babuni, jakaś cytryna w skrzynce, sól itd?

Sol powinna pomoc. Dziala na nie "odswierzajaco" tzn. zaczynaja strasznie
szybko wydzielac sluz i koncza zywot. Chyba, ze jest bardzo wilgotno to
wtedy sa wstanie "zmyc" z siebie ten preparat. Nie lubia tez bardzo wapna
ale najlepiej kupic srodek na slimaki w postaci granulek. Maja ta zalete, ze
nie sa higroskopijne wiec nie rozpuszcza ci sie jak sol lub wapno.

vpw

1. Data: 2002-08-21 21:23:21

Od: "mekar" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał

> Ciekawskim wyjaśniam również, że ślimaki nie są przysyłane do mnie i nie
> wychodzą z listów. Z jeżem spróbuję :-)

Jeżeli jeżyk będzie głodny murowany efekt.

> A tak na poważnie, to wciąż czekam na metodę antyślimakową,

Posypać wapnem gaszonym. Przetestowałem to na działce i działa, ślimaki tego
unikają.

=== MEKAR ===
k...@w...pl

1. Data: 2002-08-22 08:46:58

Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, a moze by tak skrzyneczka z klapeczka. Sam mam taka - zeby wrzucic cos
(albo wejsc ;)) do srodka trzeba podniesc klapeczke - inaczej nie da rady.
Oczywiscie - moze byc oporny listonosz, bo musi klapeczke podnosic, ale to
juz inny topic ;).

1. Data: 2002-08-22 12:58:00

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno nie lubią kawy mielonej
Kama

1. Data: 2002-08-30 07:32:13

Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

slimaki nie lubia np drobnego popiolu i innych takich sypkich spraw ktore
sie przyklejaja do nich radze posypac popiolem pod ogrodzenie i
ewentualna droge do skrzynki

skrzynki z kwiatami na parapecie
Kronopol
Co pod panele przy ogrz. podłogowym ?