Zmywarka

1. Data: 2004-06-28 11:02:56

Temat: Zmywarka
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Prosze was bardzo o pomoc - co mozna zrobic,
zeby nie smierdzialo ze zmywarki?

Wprowadzilam sie na jakis czas do mieszkania znajomego, ktory wyjechal i jestem
po prostu zrozpaczona. Straszny brud panuje wszedzie, wiec probuje sobie z nim
poradzic, ale zmywarka zdaje sie przerastac moje mozliwosci...

Dziekuje z gory za pomoc
Ewa

1. Data: 2004-06-28 11:13:50

Temat: Re: Zmywarka
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 28 Jun 2004 13:02:56 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <e...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Witam,
>
> Prosze was bardzo o pomoc - co mozna zrobic,
> zeby nie smierdzialo ze zmywarki?

A nie pomaga zapuszczenie mycia bez naczyń? Chemia zmywarkowa powinna
dać sobie radę z zapachem? Jeśli nie - to pozostaje wołanie fachmana.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.

1. Data: 2004-06-28 11:33:12

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nim
> poradzic, ale zmywarka zdaje sie przerastac moje mozliwosci...

Co to znaczy, że śmierdzi ze zmywarki ? Czy śmierdzi po umyciu i
wyciągnięciu naczyń ? i gdy w środku nic nie ma ?
Trochę to dziwne mi się wydaje. Wiadomo, że jak naczynia postoją z kilka dni
to zapach w zmywarce nie jest przyjemny, ale wystarczy właczyć płukanie i
jest to pewne rozwiązanie.
Jeśli śmierdzi przy zamkniętych drzwiach to tego nie rozumiem, powiem
szczerze.
Ostateczne rozwiązanie to takie śroki zapachowe do zmywarki (koszt okolo 15
zł).

pawelWN

1. Data: 2004-06-28 12:22:10

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pawelWN" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> szczerze.
> Ostateczne rozwiązanie to takie śroki zapachowe do zmywarki (koszt okolo

Hmm, a moze zmywarka jest podpieta do kanalizacji z pominieciem syfonu???

Zaslav

1. Data: 2004-06-28 12:23:14

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrncdvvbe.ecm.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to 28 Jun 2004 13:02:56 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <e...@p...onet.pl> i powiedziała:

> A nie pomaga zapuszczenie mycia bez naczyń?

Tak sugeruje instrukcja - by raz na jakis czas puscic mycie "na sucho" bez
wkladu.
Ponadto sa specjalne odwaniacze zawieszkowe do zmywarek produkcji
Benckisera - tylko, ze ich cena jest chora (okolo 15 zl/szt).

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-06-28 13:33:35

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, a moze zmywarka jest podpieta do kanalizacji z pominieciem syfonu???

Każda zmywarka i pralka ma swój syfon i więcej nie potrzeba.
W tej zmywarce wystarczy umyć filtr na dole z resztek i puścić ją z proszkiem
na najdłuższy i najgorętszy program. Po myciu zostawić lekko uchyloną.
Nie polecam pozostawianie brudnych naczyń na następny dzień.

1. Data: 2004-06-28 13:42:32

Od: "raysoft" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wprowadzilam sie na jakis czas do mieszkania znajomego, ktory wyjechal

Mam takiego samoego znajomego. Brudno u niego i zmywarke też ma. I włąśnie
wyjechał.
Może to zbieg okoliczności al czy to jest Tomasz .......... czy to tylko
zbieżność faktów?
pozdr

1. Data: 2004-06-28 14:38:54

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"raysoft" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> wyjechał.
> Może to zbieg okoliczności al czy to jest Tomasz .......... czy to tylko

A czy Ty jesteś Ewa czy to tylko zbieżność faktów?...

BP NNMSP ;)
KK

1. Data: 2004-06-28 14:47:53

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał:

> Witam,
>
> Prosze was bardzo o pomoc - co mozna zrobic,
> zeby nie smierdzialo ze zmywarki?
(...)

Przychodzą mi do głowy same oczywistości:
1. Wyczyścić filtr.
2. Sprawdzić, czy wszystko jest OK z syfonem/ odprowadzeniem brudnej
wody (może gdzieś przecieka?).
3. Sprawdzić, czy rura odprowadzająca brudną wodę nie jest uszkodzona i
nie przepuszcza ścieków.
4. Sprawdzić, czy pod zmywarką albo obok niej nie ma jakichś starych
resztek jedzenia wciśniętych w jakąś dziurę.

Pzdr
PWZ

podloga
zegarek :D
dlaczego gipsar spływa podczas gruntowania
domy z drewna
Kalkulator remontowy