Zmywarka 45 cm?

1. Data: 2011-03-21 12:27:39

Temat: Zmywarka 45 cm?
Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachęcona postem o wyborze pralki, prosze o poradę jaką kupic zmywarkę.

Musi być niestety 45 cm, do zabudowy (chyba, ze da się taką "nie do
zabudowy" wsadzić w szereg szafek, na froncie mi nie zależy, bo i tak się
juz rozlatuje, ale nie wiem czy tak się da).

Na pewno musi to być Siemens lub Bosch, bo z obserwacji u znajomych wiem, że
są one cichutkie (mi właśnie padł 12 letni Whirlpool, co w sumie troche mnie
cieszy, bo była ona bardzo głośna).

Pozdrawiam,

Monika

2. Data: 2011-03-21 13:13:54

Temat: Re: Zmywarka 45 cm?
Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21-03-2011 13:27, eMonika rzecze:

> Musi być niestety 45 cm, do zabudowy (chyba, ze da się taką "nie do
> zabudowy" wsadzić w szereg szafek, na froncie mi nie zależy, bo i tak
> się juz rozlatuje, ale nie wiem czy tak się da).

Da się. Większość ma zdejmowany blat. U nas tak właśnie stoi.
Jeśli nie zależy Ci na froncie, to najlepszy sposób (bo ciągły
blat roboczy zawsze się przyda).

> Na pewno musi to być Siemens lub Bosch, bo z obserwacji u znajomych
> wiem, że są one cichutkie (mi właśnie padł 12 letni Whirlpool, co w
> sumie troche mnie cieszy, bo była ona bardzo głośna).

Mamy Boscha SRS 55M52EU od półtora roku. Działa bezproblemowo,
jest dość cicha, jednak ciurkanie z dysz trochę słychać- zależy,
co leży :-) (blaszane miski słychać bardziej).

Ma program szybki (przydatne po przyjęciach, gdy trzeba sprawnie
zmyć stadko mało zabrudzonych talerzy) jako i program do garnków
(70 stopni) i oczywiście normalny (65 stopni).
Ma też "namaczanie", ale praktycznie nie korzystamy.
Rodzina 2+2- chodzi 1-2 razy dziennie. Środki- W5 z Lidla.

Kupowaliśmy oczywiście przez Internet- z dowozem i wniesieniem
do mieszkania (4 piętro po schodach :-) było i tak taniej,
niż najtańszy sklep "stacjonarny"...

--
Dominik (& kąpany)

3. Data: 2011-03-21 13:16:10

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eMonika" <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
>zabudowy" wsadzić w szereg szafek, na froncie mi nie zależy, bo i tak się
>juz rozlatuje, ale nie wiem czy tak się da).

Da sie. Ze zwyklej zmywarki zdejmuje sie gore i wsuwa zmywarke pod blat. Ja tak mam
wlasnie zrobione.

>Na pewno musi to być Siemens lub Bosch, bo z obserwacji u znajomych wiem, że
>są one cichutkie (mi właśnie padł 12 letni Whirlpool, co w sumie troche mnie
>cieszy, bo była ona bardzo głośna).

Mam takiego 45cm Bosha, wybralem cichszego bo mam kuchnie
polaczona z pokojem i powiem tak - sam z siebie pracuje rzeczywiscie
bardzo cicho, ale zazwyczaj i tak dobiegaja jakies dodatkowe dzwieki
- np. od stukajacych talerzy czy podstawek. Do tego zmywarka ma silny strumien
wody, bo slychac jak woda uderza w plastikowe np. miski. Mnie to nie przeszkadza,
ale warto o tym wspomniec.

4. Data: 2011-03-21 13:31:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca wrote:

> Da sie. Ze zwyklej zmywarki zdejmuje sie gore i wsuwa zmywarke pod blat.
> Ja tak mam wlasnie zrobione.

Tylko weźcie pod uwagę, na jakiej wysokości jest blat. Z opisów technicznych
wynika, że zmywarki do zabudowy są niższe niż wolnostojące. Dlatego ja
planuję kupić do zabudowy, chociaż bardziej opłacałoby mi się wolnostojącą.
J.

5. Data: 2011-03-21 13:36:21

Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21-03-2011 14:31, krys rzecze:

> Tylko weźcie pod uwagę, na jakiej wysokości jest blat. Z opisów technicznych
> wynika, że zmywarki do zabudowy są niższe niż wolnostojące. Dlatego ja

Weź pod uwagę, że po zdjęciu blatu zmywarka magicznie robi się
niższa :-)

--
Dominik (& kąpany)

6. Data: 2011-03-21 13:44:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik & Co wrote:

> W dniu 21-03-2011 14:31, krys rzecze:

> Weź pod uwagę, że po zdjęciu blatu zmywarka magicznie robi się
> niższa :-)

Biorę, ale to i tak za mało (dla mnie). A IMHO warto sprawdzić, żeby się nie
rozczarować.
J.

7. Data: 2011-03-21 13:57:09

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

>Biorę, ale to i tak za mało (dla mnie). A IMHO warto sprawdzić, żeby się nie
>rozczarować.

Jak blat kuchenny masz na standardowej wysokosci, to po zdjeciu blatu
zmywarki nie bedzie problemu z jej wsunieciem. Zreszta - zawsze mozna pomierzyc,
ubrac w cyferki i sie upewnic.

8. Data: 2011-03-21 17:37:51

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> strumien
> wody, bo slychac jak woda uderza w plastikowe np. miski. Mnie to nie

A jaki masz model?

To, ze hałąsuje o naczynia to oczywiste, grunt, by przynajmniej
zminimalizowac hałas samej zmywarki.

Monika

9. Data: 2011-03-21 19:02:46

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eMonika" <m...@n...pl> napisał(a):

>A jaki masz model?

SRS45T72EU

>To, ze hałąsuje o naczynia to oczywiste, grunt, by przynajmniej
>zminimalizowac hałas samej zmywarki.

Nie jest glosna, ale tez nie bezglosna :) Delikatnie slychac pompe wody
jak ja pobiera i nieco glosniej, jak ja wypompowuje. Ale generalnie ze zmywarki
jestem zadowlony. A vario speed tez jest warty doplaty.

10. Data: 2011-03-22 07:36:34

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca wrote:

> Jak blat kuchenny masz na standardowej wysokosci, to po zdjeciu blatu
> zmywarki nie bedzie problemu z jej wsunieciem.

Blat mam na wysokości standardowej kuchni gazowej. Tak czy siak oryginalny
blat zmywarki i tak będzie zdjęty, bo do zainstalowania zmywarki potrzebna
jest przebudowa połowy kuchni;-)

> Zreszta - zawsze mozna
> pomierzyc, ubrac w cyferki i sie upewnic.

No, ba!
J.

maszynka do strzyzenia wlosow - ostrzenie
Ankieta magisterska
Jak zrobic parawan
Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka
pomoc w wyborze Pralki