Szczelność instalacji gazowej

1. Data: 2011-03-21 20:51:38

Temat: Szczelność instalacji gazowej
Od: " waczekaj" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mieszkam w budynku wielorodzinnym, w którym co roku jest sprawdzana
szczelność instalacji gazowej, ostatnią kontrolę przeprowadzono kilka
miesięcy temu, w jesieni 2010 r. W czasie kontroli nigdy nie wykryto
czujnikiem żadnych nieszczelności. Od ostatniej kontroli nie robiłam żadnych
przeróbek ani napraw instalacji gazowej. Kilka dni temu sama przeprowadziłam
kontrolę wskazań gazomierza po zamknięciu wszystkich palników w kuchence i
świeczek w piecykach przepływowych do podgrzewania wody. Okazało się, że
wskazania gazomierza bez poboru gazu powiększają się o około 2 litry gazu na
24 godziny.
Mam pytanie: czy taką nieszczelność można wykryć czujnikiem lub starą metodą
mydlinami? Dla bezpieczeństwa mieszkanie jest stale przewietrzane.
Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

2. Data: 2011-03-21 20:57:29

Temat: Re: Szczelność instalacji gazowej
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

" waczekaj" <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

>Mam pytanie: czy taką nieszczelność można wykryć czujnikiem lub starą metodą
>mydlinami? Dla bezpieczeństwa mieszkanie jest stale przewietrzane.
>Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

Ja widzialem takie czujniki u monterow gazowych, ze w jednym rogu pokoju gosc przez
sekunde puscil gaz z zapalniczki do fajek, na w drugim koncu zaczelo po chwili
piszczec :)

3. Data: 2011-03-21 21:39:33

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

waczekaj napisał(a):
> Kilka dni temu sama przeprowadziłam
> kontrolę wskazań gazomierza po zamknięciu wszystkich palników w kuchence i
> świeczek w piecykach przepływowych do podgrzewania wody.
Zrób to samo, ale pozamykaj zawory odcinające odbiorniki. Tym sposobem
stwierdzisz czy nieszczelność jest na instalacji gazowej czy na
odbiornikach.

Ale na Twoim miejscu zgłosił bym problem u zarządcy, by jeszcze raz
przeprowadził kontrole przy pomocy FACHOWCA z uprawnieniami i
porządnie skalibrowanym urządzeniem.
--
Krzysiek

4. Data: 2011-03-21 21:40:23

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca napisał(a):
> Ja widzialem takie czujniki u monterow gazowych, ze w jednym rogu pokoju gosc przez
> sekunde puscil gaz z zapalniczki do fajek, na w drugim koncu zaczelo po chwili
piszczec :)
Bzdura
--
Krzysiek

5. Data: 2011-03-21 22:18:15

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mydlinami? Dla bezpieczeństwa mieszkanie jest stale przewietrzane.
> Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

Poza dyskomfortem psychicznym nie ma żadnych zagrożeń przy 2 litrach na 24
godziny. Zgłoś do administracji i niech sprawdzają. Na piśmie zgłoś za
potwierdzeniem że odebrali. Wtedy będzie szybko.

6. Data: 2011-03-22 13:10:23

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

>Bzdura

Trafil pan 6 w totka. Gratulacje.

7. Data: 2011-03-22 13:20:04

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca napisał(a):
> Trafil pan 6 w totka. Gratulacje.
Druga bzdura.
--
Krzysiek

8. Data: 2011-03-22 19:46:18

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

>Druga bzdura.

No tak, nawet kuponu nie wypelniles wiec nie mogles trafic. W sumie juz sie nie
dziwie.

ps.
popracuj nad ortografia, to moze Ci lepiej wyjdzie

9. Data: 2011-03-22 20:00:36

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca napisał(a):
> No tak, nawet kuponu nie wypelniles wiec nie mogles trafic. W sumie juz sie nie
dziwie.
Kupony są dla takich jak ... Ty
> ps.
> popracuj nad ortografia, to _moze_ Ci lepiej wyjdzie
moze co?
--
Krzysiek

Zmywarka 45 cm?
maszynka do strzyzenia wlosow - ostrzenie
Ankieta magisterska
Jak zrobic parawan
Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka