Zmywarka 45cm - Bosch, Siemens, a może?

1. Data: 2010-03-07 18:10:30

Temat: Zmywarka 45cm - Bosch, Siemens, a może?
Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie stare jak świat - chciałbym kupić zmywarkę - 45cm - chcę, żeby
była dobra (optimum między jakością i ceną). Póki co mam na myśli 2 modele:
Siemens SF25M854EU
Bosch SRS55M58EU
Obie mają podobne możliwości - ceny zbliżone - w Internecie ok. 1400zł.
Opinii w Internecie przeczytałem sporo - zwykle bardzo pozytywne... a
może macie jakieś inne typy? Czy ten Bosch i Siemens to aby nie to samo
tylko pod inną nazwą? (nawet przyciski mają prawie w tych samych miejscach).

2. Data: 2010-03-07 19:29:32

Temat: Re: Zmywarka 45cm - Bosch, Siemens, a może?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo pisze:

> może macie jakieś inne typy? Czy ten Bosch i Siemens to aby nie to samo
> tylko pod inną nazwą? (nawet przyciski mają prawie w tych samych
> miejscach).

To samo pod inną nazwą. Różnią się pewnie trochę z wyglądu. Co więcej -
w ramach tej samej marki różne modele mogą różnić się zaledwie odrobinę
pod względem stylizacji. Tak jest na pewno w przypadku pralek Siemensa -
modele niby mają inne symbole, ale potrafią się niczym nie różnić.
Dobrze więc się przyglądaj parametrom.

Ewa

3. Data: 2010-03-07 19:30:03

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo pisze:
> [...]
> może macie jakieś inne typy? Czy ten Bosch i Siemens to aby nie to samo
> tylko pod inną nazwą? (nawet przyciski mają prawie w tych samych

A, sama mam zmywarkę Siemensa ale 60cm. Jestem zadowolona.

Ewa

4. Data: 2010-03-07 20:30:20

Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości news:hn0v0k$le4

> A, sama mam zmywarkę Siemensa ale 60cm. Jestem zadowolona.

Ew. myślałem jeszcze o Amice - sporo tańsza, opinie niezłe...

5. Data: 2010-03-08 09:49:00

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał

> Ew. myślałem jeszcze o Amice - sporo tańsza, opinie niezłe...

Siemens daje rade.Przynajmniej u mnie: 6 lat bezawaryjnej intensywnej pracy.
Jesli masz mozliwosc bierz 60cm.

Protz

6. Data: 2010-03-08 10:22:06

Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-08 10:49, Protz pisze:
> Użytkownik "Przemolo"<p...@g...zmyla> napisał

> Siemens daje rade.Przynajmniej u mnie: 6 lat bezawaryjnej intensywnej pracy.
> Jesli masz mozliwosc bierz 60cm.

60-tka jest za duża i nijak mi nie pasuje do kuchni.

7. Data: 2010-03-08 13:01:41

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> 60-tka jest za duża i nijak mi nie pasuje do kuchni.

raptem 15 cm, takze dobrze sie zastanow czy czegos nie przebudowac, bo z
czasem bedziesz zalowal, wiem to po sobie :)

8. Data: 2010-03-09 10:06:09

Temat: Re: Zmywarka 45cm - Bosch, Siemens, a mo?e?
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

szerszen schrieb:
> U?ytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> raptem 15 cm, takze dobrze sie zastanow czy czegos nie przebudowac, bo z
> czasem bedziesz zalowal, wiem to po sobie :)

Szerszen ma racje: od przybytku glowa nie boli. Naturalnie jesli jestes
starym kawalerem lub tez Bozia nie pokarala Cie dziecmi, to 45 cm
spokojnie wystarczy, zeby szklo po imprezie wymyc. Ale jesli pieczesz i
gotujesz, w dodatku uzalezniony jestes od Tupperware, to tylko duza
zmywarke warto kupowac. Nie tak dawno zafundowalem sobie nowa. Ja byle
czym jezdze ale w kuchni mam Miele. Ta zmywarka jest tak duza, ze miesci
mi sie w niej suszarka ze stali szlachetnej. Wez i umyj taka! A tak raz
na miesiac wkladam do mojego 60cm i wyciagam czysta i zdezynfekowana.
Albo taka brytfane po zboju - do 45 cm nie wlozysz albo bedziesz musial
kombinowac jak kon pod gore a ja wkladam bez problemu. Slowem wszystko
zalezy od tego jak i czym gotujesz, jak czesto i dla ilu osob ma byc ta
zmywarka.

Irek

9. Data: 2010-03-15 09:36:50

Od: ß|óóó ta><i <f...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo <p...@g...pl> pisze:
> [...]
> macie jakieś inne typy? Czy ten Bosch i Siemens to aby nie to samo tylko
> pod inną nazwą? (nawet przyciski mają prawie w tych samych

miele

--
ß|óóó ta><i

Płeć wołowiny [?] ;)