Zmywarka Ariston LSE 730T nie domywa na górnej pólce

1. Data: 2010-05-23 16:09:49

Temat: Zmywarka Ariston LSE 730T nie domywa na górnej pólce
Od: "Tequila" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam starą zmywarkę Zmywarka Ariston LSE 730T .
O ile na dolnej wysuwanej półce tam gdzie są talerze zmywa bardzo dobrze to
na górnej półce gdzie ustawia się szklanki i kubki i czasem coś większego
jak sie zmieści, ostatnio nie zmywa prawidłowo, na szklankach czy kubkach są
tłuste lub zaschnięte zacieki jak by resztki z garnków, fusy z kawy itp...
Dysze górne widzę że nie są zapchane, stosuję sól czasem lepszą czasem
tanią, to samo z kostkami myjącymi co może być nie tak ???
Jeśli coś trzeba wymienić w zmywarce to postaram się to sam zrobić proszę
tylko o jakieś instrukcje :)

2. Data: 2010-05-23 18:43:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tanią, to samo z kostkami myjącymi co może być nie tak ???
> Jeśli coś trzeba wymienić w zmywarce to postaram się to sam zrobić proszę

Ja miałem coś podobnego- u mnie się okazało, że mam zapchany filtr. Co jest
u Ciebie- nie wiem. Warto filtr rozebrać, wyczyścić, dobrze złożyć
(sprawdzić, czy nie przepuszcza na uszczelkach- jeśli to doszczelnić)- i
kupić taką kostkę czyszczącą do zmywarek a następnie z tą kostką ustawić na
najgorętsze mycie (pusta zmywarka). U mnie zadziałało super.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

3. Data: 2010-05-23 20:20:51

Od: "Tequila" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości grup
> [...]
> kupić taką kostkę czyszczącą do zmywarek a następnie z tą kostką ustawić
> na najgorętsze mycie (pusta zmywarka). U mnie zadziałało super.

Filtr ten na spodzie zmywarki ? czyściłem go w zasadzie to taka siatka z
plastiku w kształcie walca przytwierdzona do płaskiego trójkąta
na razie brak kasy na nową zmywarkę może z pół roku by jeszcze pochodziła za
nim bym ją komuś oddał.

4. Data: 2010-05-24 13:36:25

Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Górne śmigło masz zapchane smieciami. Zdemontować, wyszyścić, żamontować. 5
min.

P.

5. Data: 2010-05-24 19:50:20

Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek wrote:

> Górne śmigło masz zapchane smieciami. Zdemontować, wyszyścić,
> żamontować. 5 min.

Może nie wystarczyć jeśli wypłukała się uszczelka, która doprowadza wodę to
tego górnego śmigła.
Uszczelka jest w tej nakrętce w ścianie -ta część kosztuje 12-15 zł
Bez uszczelki woda nie idzie do śmigła
tylko rozlewa się przy wejściu do rurki na końcu której jest smigło górne.

farby naprawdę "szorowalne"
Okap Bosh DWA093562
Wymiana filtra węglowego w okapie
Montaż drzwi - tajemnicza firma....