Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?

51. Data: 2010-08-27 10:31:53

Temat: Re: Zmywarka - do jakiej wody podł?czyć?
Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż pisze:
> W którym to wymienniku - jak i w rurach - mnożą się bakterie.
To samo powiedzieć o zmywarce-jest miejscem, gdzie mnożą się bakterie,
które można zlikwidować przez odpowiednią temperaturę lub chemiczny
środek dezynfekcyjny.

52. Data: 2010-08-27 10:54:48

Temat: Re: Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> ale dwie godziny razem z denatem czy same ubrania :P ???

No co Ty? Denata po kawałku do zlewu, a tam rozdrabniacz robi resztę.
;-)
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

53. Data: 2010-08-27 12:56:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Aug 2010 09:11:15 +0200, Kris napisał(a):

> To fakt.
> Chociaż ja mam Elektroluxa 65040 który tez suszy kondensacyjnie a producent
> zezwal na na podłaczenie do ciepłej wody
> I tak podłączyłem i działa ok

U mnie Siemens - to samo.

54. Data: 2010-08-27 15:25:23

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strachu S. wrote:

> Nie wiem jak jest teraz ze zmywarkami czy pralkami, ale pamietam, ze byly
> kiedys w ofercie Polaru pralki z podlaczeniem jednoczesnie pod ciepla i
> zimna wode.
> To byl rok 1998.

Mam taką. Działa do dziś.
J.

55. Data: 2010-08-27 15:28:36

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strachu S. wrote:

> Ale jesli zaladunek to naprawde welna, lub rzeczy wymagajace tak niskiej
> temperatury? - rzeczy te mozemy zniszczyc zbyt goraca woda.

Wtedy przyciskasz przycisk i odcinasz dopływ gorącej wody.

> Drugi problem to jak w przypadku czas prania - jesli program jest konczony
> nie "po czasie" ale "po osiagnieciu zadanej temp" to pralka bedzie skracac
> cykl prania, enzymy proszku nie zdaza zadzialac, i mamy pranie brudne.

Cykl jest skracany, ale jeszcze nie zdarzyło mi sie wyciągnąć brudnego
prania.
J.

56. Data: 2010-08-27 23:25:30

Od: Leszek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sie, 09:34, "Strachu s." <s...@o...pl> wrote:

> Rdza u mnie zawsze jest po przerwach dluzszych w dostawie wody - zarowno w
> rurach z zimna jak i ciepla woda.

> Na czym polega samooczyszczanie sie?
>
> strachu S.

Samoczyszczący filtr???

hmm ciekawe tylko jak to samoczyszczenie wygląda w przypadku filtra
wody

57. Data: 2010-08-28 02:30:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...

http://www.filtrywody.wroclaw.pl/filtry_eco.html

58. Data: 2010-08-28 11:32:12

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

> Stać ją na kolektory, a pierze w misce... hue hue

Dlatego ją stać na kolektory. Proste no nie?

--
Irokez

59. Data: 2010-08-28 12:26:13

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego jš stać na kolektory. Proste no nie?

Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

Strachu S.

60. Data: 2010-08-28 14:45:33

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

Jeszcze te parę miesięcy do menopauzy jakoś da radę, z Panslavisty pomocą.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Zlewozmywak narożny
Remont po Wiesławie
Automat do pieczenia chleba ...
Lodowka - zabudowa tylko na gruncie ? ? ?
Jaki odkurzacz do 1000 zł?