Zmywarka do zabudowy

1. Data: 2002-01-03 18:11:25

Temat: Zmywarka do zabudowy
Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska) szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić taką zmywarkę. Przeglądałam archiwum i widzę, że wszyscy
polecają Boscha lub Siemensa. A czy ma ktoś jakieś doświadczenie ze
zmywarkami innych tańszych firm, np. Gorenje, Indesit, Ariston,
Zanussi, Amica itd?

Renata

1. Data: 2002-01-04 10:27:40

Temat: Re: Zmywarka do zabudowy
Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ma ktoś jakieś doświadczenie ze
> zmywarkami innych tańszych firm, np. Gorenje, Indesit, Ariston,
> Zanussi, Amica itd?

Od 2 tygodni mam zmywarkę Amici ZIS1450 na razie jestem zachwycony. Ale to
dopiero 2 tygodnie.
Używam najbardziej ekonomiczengo programu, wg instrukcji przeznaczonego do
naczyń lekko zabrudzonych, a i tak bardzo dobrze myje naczynia nawet po
obiadach (patelnie po smażeniu też).
Generalnie oglądając zmywarki zauważyłem, że wszystkie są do siebie bardzo
podobne - na oko te same rozwiązania techniczne, tylko wygląd inny.

Pozdrawiam!
Arek S.

1. Data: 2002-01-04 14:37:20

Od: "DPL" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek S." <a...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> Od 2 tygodni mam zmywarkę Amici ZIS1450 na razie jestem zachwycony. Ale to
> dopiero 2 tygodnie.
[...]

Ja ma od 3 tygodni Elektoluxa i jestem b.zadowolony...

1. Data: 2002-01-04 15:51:28

Od: "Pete" <N...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

"Arek S." <a...@s...com.pl> w wiadomości
news:a1402m$2j82$1@news2.ipartners.pl napisał(a)...

> [...]
> Generalnie oglądając zmywarki zauważyłem, że wszystkie są do siebie bardzo
> podobne - na oko te same rozwiązania techniczne, tylko wygląd inny.

Zwlaszcza te do zabudowy (subject!) roznia sie wygladem
a szczegolnie z panelem zintegrowanym :-)))

Przede wszystkim roznia sie klasa energetyczna, glosnoscia i awaryjnoscia

Pete

1. Data: 2002-01-05 15:56:50

Od: "martin" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Weź pod uwagę Wirlpool cenowo chyba zbytnio nie odbiega ale jestem b.
zadowolony.Już trzy lata używam Whirlpool model ADG 954 z panelem wewnątrz.
Używana
praktycznie raz dziennie a weekendy dwa razy dziennie- bez zarzutu,
.Natomiast mam
pralkę tej samej firmy to po 5 latach się rosypała.
Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@r...pl> napisał w
wiadomości news:slrna397md.bmj.Renata.Golebiowska@localhost.loc
aldomain...

1. Data: 2002-01-05 20:18:52

Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
> polecają Boscha lub Siemensa. A czy ma ktoś jakieś doświadczenie ze
> zmywarkami innych tańszych firm, np. Gorenje, Indesit, Ariston,

Już ze 4 lata używamy zmywarki Zanussi. Najtańsza jaka była na rynku. 4
programy i nic więcej. Chodzi codziennie, czasem nawet kilka razy
dziennie. Zero problemów. Jako następną na pewno nie kupię żadnej "z
bajerami". Zwykle i tak włącza się 1 program zmywania.

Tomek

1. Data: 2002-01-07 07:59:07

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Fidecki" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Zero problemów. Jako następną na pewno nie kupię żadnej "z
> bajerami". Zwykle i tak włącza się 1 program zmywania.

Święta prawda. :)

Ja używam praktycznie jednego programu w swoim Whirlpoolu. Za to w ostatniej
reklamówce MediaMarkt jest zmywarka Gorenje do zabudowy za 1399 PLN.

Janusz

1. Data: 2002-01-07 08:31:26

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwlaszcza te do zabudowy (subject!) roznia sie wygladem
> a szczegolnie z panelem zintegrowanym :-)))

He, he, miałem na myśli wygląd w środku.

Arek S.

okna PCV
Wyrównanie poziomów gresu i parkietu
Klejenie taśmy magnetofonowej