Zmywarka - jakie srodki?

1. Data: 2007-06-25 21:39:03

Temat: Zmywarka - jakie srodki?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

I od jutra mam zmywarke :)

Jakie srodki do mycia garow bedzie najlepiej uzywac?

Calgonit ma niestety zaporowe ceny :/

Chodzi mi o polecane przez Was: sol, plyny, tabletki itd :)

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-06-25 21:41:06

Temat: Re: Zmywarka - jakie srodki?
Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jun 2007 21:39:03 -0000 I had a dream that Rafal M
<r...@g...com> wrote:
>I od jutra mam zmywarke :)
>Jakie srodki do mycia garow bedzie najlepiej uzywac?
>Calgonit ma niestety zaporowe ceny :/
>Chodzi mi o polecane przez Was: sol, plyny, tabletki itd :)

Zwykły Robot będzie OK. Tylko nie tabletki tylko wszystko osobno. Sprawdź
sobie wcześniej, jaką masz twardość wody w swojej miejscowości, np.
w Krakowie takie info MPWiK daje na www.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2007-06-25 21:55:01

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupuję Calgonit na allegro - wychodzi znacznie taniej niż w
supermarkecie. Używam tabletek 3w1, oprócz tego sól i nabłyszczacz. I
jestem bardzo zadowolony z efektów.
Czytając tę grupę można zauważyć, że ludzie są zadowoleni praktycznie z
każdej marki - somat, ludwik czy lidlowski lel też cieszą się dobrą opinią.
Wybrałem tabletki, bo są po prostu bardzo wygodne. Nie chcę bawić się w
dozowanie proszku :)

g.

4. Data: 2007-06-25 23:35:35

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

geyb napisał(a):
> Wybrałem tabletki, bo są po prostu bardzo wygodne. Nie chcę bawić się w
> dozowanie proszku :)

szczerze mowiac zaden problem nasypac do zbiorniczka proszek..
zajmuje to kilka sekund

Sierp

5. Data: 2007-06-25 23:43:37

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):
> Sprawdź
> sobie wcześniej, jaką masz twardość wody w swojej miejscowości, np.
> w Krakowie takie info MPWiK daje na www.

Warszawa tez
http://www.mpwik.com.pl/1/2847.html
tylko siem zastanawiam.. u siebie w tabelce w zmywarce mam
takie skale
dH
Clarke
mmcl/l
IH (?)

a na w/w stronie inne mam..
Ktores to ktores?

Sierp

6. Data: 2007-06-26 05:57:26

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja kupuję Calgonit na allegro - wychodzi znacznie taniej niż w
> supermarkecie. Używam tabletek 3w1, oprócz tego sól i nabłyszczacz.

Sól rozumiem, ale dlaczego drugi raz nabłyszczacz dozujesz do zmywarki?
Nie za dużo tego?
Jeżeli tabletki 3w1 mają nabłyszczacz to wlewanie go do dozownika jest moim
zdaniem zbyteczne.
Ale jeśli tak wolisz to mogę Ci odstąpić z 6 sztuk 0,5l nabłyszczaczy
Calgonit

7. Data: 2007-06-26 06:41:40

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/26/2007 1:43 AM, Sierp napisał(a):

> tylko siem zastanawiam.. u siebie w tabelce w zmywarce mam
> takie skale
> dH
> Clarke
> mmcl/l
> IH (?)
>
> a na w/w stronie inne mam..
> Ktores to ktores?
Trzeba poguglać w Wikipedii. :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_water

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

8. Data: 2007-06-26 06:48:25

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/26/2007 8:41 AM, Michał Sobkowski napisał(a):

> http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_water

Po niemiecku jest jeszcze jaśniej:

http://de.wikipedia.org/wiki/Wasserh%C3%A4rte

Michał

9. Data: 2007-06-26 12:51:58

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli tabletki 3w1 mają nabłyszczacz to wlewanie go do dozownika jest moim
> zdaniem zbyteczne.
> Ale jeśli tak wolisz to mogę Ci odstąpić z 6 sztuk 0,5l nabłyszczaczy

Jestem leniuchem, nie chce mi się sprawdzać w intrukcji, jak wyłączyć
kontrolkę braku nabłyszczacza, a czerwona lapka na panelu działa
irytująco (sugerując np. awarię). Dlatego pokornie wlewam :) Poza tym
naczynia są ładnie nabłyszczone, bez zacieków, to znaczy, że jest ok.
Za ile chcesz odstąpić te 6 szt. 0,5l nabłyszczaczy?

g.

10. Data: 2007-06-26 15:02:30

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za ile chcesz odstąpić te 6 szt. 0,5l nabłyszczaczy?
Za free
woże to juz od paru miesięcy w bagazniku
Jeżeli mieszkasz w Warszawie bądz okolicach to się możemy spotkać jeśli mam
przesłać to tylko kwestia kosztów za przesyłkę.
mogę Ci je wystawić na allegroza kwote przesyłki itp

Aluminiowa walizka - czym wykończyć w środku?
Jaki kolor do wnęk okiennych oraz drzwi przy zielonym kolorze pokoju
Re: Jaki transformator?
Dziura w wannie - cd.
Stelaz do lozka - 14 listew - nie za malo?