Zmywarka - jakie srodki?

11. Data: 2007-06-26 20:14:45

Temat: Re: Zmywarka - jakie srodki?
Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jun 2007 23:55:01 +0200, geyb napisał(a):

> Wybrałem tabletki, bo są po prostu bardzo wygodne. Nie chcę bawić się w
> dozowanie proszku :)

A tabletke trzeba kazda osobno wyciagnac z papierka, wziasc ta chemie w
lapki i wlozyc do pojemniczka... :) Wole siegnac reka po pudlo z proszkiem,
nachylic nad pojemniczkiem i w 2 sekundy miec nasypane proszku ile trzeba
bez brudzenia sobie rak chemia! *Znacznie* szybsze i czystsze niz tablety!
pozdr.

--
Adam Sz.

12. Data: 2007-06-27 06:07:20

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez brudzenia sobie rak chemia! *Znacznie* szybsze i czystsze niz tablety!

Może faktycznie warto raz kupić proszek i mieć porównanie.... :)

13. Data: 2007-06-27 07:51:43

Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal M" wrote in message
> Witam
>
> I od jutra mam zmywarke :)
>
> Jakie srodki do mycia garow bedzie najlepiej uzywac?
>
> Calgonit ma niestety zaporowe ceny :/
>
> Chodzi mi o polecane przez Was: sol, plyny, tabletki itd :)

Clagonit 3-5w 1 ~0.50zł/szt.
Somat 5w1 ~0.40zł/szt.
I raczej polecam kupowanie w supermarketach niż na allegro. Ceny niemal
identyczne a pewniejsze źródło.
Ja mam zmywarke z funkcją tabletek 3w1, nie używam dodatkowych płynów i
soli.
Proszek się przydaje gdy myjesz mniejszą ilość naczyń (połowe wsadu) lub
masz mniejszą zmywarkę

janek

14. Data: 2007-06-27 15:05:33

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było ich 9 sztuk.
Jako że pierwszy zainteresował sie tematem geyb
Przesyłka poszła do niego
Pzdr

15. Data: 2007-06-28 07:07:56

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja publicznie bardzo serdecznie dziękuję! :)

geyb

16. Data: 2007-06-30 18:30:06

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 23:41, G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz
Janoszka) wrote:

> Zwyk y Robot b dzie OK. Tylko nie tabletki tylko wszystko osobno. Sprawd
> sobie wcze niej, jak masz twardo wody w swojej miejscowo ci, np.
> w Krakowie takie info MPWiK daje na www.

Ok kupilem Robota ;) Jutro proba generalna jak wszytsko podlacze ;p
BTW 0,5kg soli i 0,5l nablyszczacza na ile cykli starcza?

Pozdrawiam
Rafal

17. Data: 2007-06-30 22:55:10

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Jun 2007 18:30:06 -0000 I had a dream that Rafal M
<r...@g...com> wrote:
>Ok kupilem Robota ;) Jutro proba generalna jak wszytsko podlacze ;p
>BTW 0,5kg soli i 0,5l nablyszczacza na ile cykli starcza?

Nigdy nie liczyłem. Ale wymyślasz sobie problemy :)
Na pewno na tyle, że możesz sól i nabłyszczacz schować do jakiejś szafki,
nie będziesz ich codziennie używał :)

--
Grzegorz Janoszka

18. Data: 2007-07-01 20:30:31

Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jun 2007 18:30:06 -0000, Rafal M napisał(a):

> Ok kupilem Robota ;) Jutro proba generalna jak wszytsko podlacze ;p

E ja to podlaczenie zrobilem w 1h.. Musialem, bo juz nie mialem czystych
naczyn, a w kuchni nie bylo cm2 wolnego miejsca.. No co.. Nie lubie zmywac,
a akurat wypadla moja kolej :D

> BTW 0,5kg soli i 0,5l nablyszczacza na ile cykli starcza?

Przez rok przy myciu raz na dwa dni zuzylem chyba 3kg soli i 1,5l
nablyszczacza. Niemniej pojawia mi sie rdza na niektorych szajsownych
sztuccach, a to z tego co wyczytalem moze byc efektem zbyt duzego dozowania
soli, wiec musze ja troche zmniejszyc :)
pozdr.

--
Adam Sz.

19. Data: 2007-07-01 20:50:30

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 22:30, Adam Szendzielorz <a...@N...pl> wrote:

> E ja to podlaczenie zrobilem w 1h.. Musialem, bo juz nie mialem czystych
> naczyn, a w kuchni nie bylo cm2 wolnego miejsca.. No co.. Nie lubie zmywac,
> a akurat wypadla moja kolej :D

Przy takiej motywacji to sie nie dziwie ;p

Pozdrawiam
Rafal

Aluminiowa walizka - czym wykończyć w środku?
Jaki kolor do wnęk okiennych oraz drzwi przy zielonym kolorze pokoju
Re: Jaki transformator?
Dziura w wannie - cd.
Stelaz do lozka - 14 listew - nie za malo?