Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...

1. Data: 2005-01-13 08:15:13

Temat: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...
Od: "TomH" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. na co zwracać uwagę kupując zmywarkę?
2. na co nie zwracać uwagi kupując zmywarkę?
3. jakie firmy polecacie?

Dodam, że interesują mnie tylko zmywarki "45".
Zdrów,

.:PaTH!:.

2. Data: 2005-01-13 08:23:30

Temat: Re: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomH wrote:

> Dodam, że interesują mnie tylko zmywarki "45".
> Zdrów,

Goooooogle!!!!
Nie zniese kolejnej dyskusji o wyzszosci... ;)

barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

3. Data: 2005-01-13 13:59:04

Od: "adamparker [NIESPAMUJ]" <"adamparker [NIESPAMUJ]"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TomH napisał:

> 1. na co zwracać uwagę kupując zmywarkę?
> 2. na co nie zwracać uwagi kupując zmywarkę?
> 3. jakie firmy polecacie?

Ja przy zakupie pralki czy zmywarki kieruje się jej prostotą.
Wychodzę z założenia że im mniej bajerów tym mniej rzeczy do psucia się.
W tej chwili mam od ponad roku najtańszą zmywarke ( 45 cm) firmy
Wrozamet i mam gdzieś klasy energetyczne itd. Mam 5 programów i sypie
sól, proszek i dodaje nabłyszczacza. Naczynia są umyte zawsze ( nawet
jak używam produktów Ludwika) i nie mają żadnych zacieków itp .
Kiedyś miałemzmywarke Zanussi też najtańszy model i tez było wszustko
OK. Natomiast smiesza mnie np. pralki z elektroniczym wyświetlaczem i
100 programami. My w domu w pralce używamy 2 programów na przemian i
jest git. A pralke mam ładowaną z góry ( Whirpool) i ma tylko z 60
obrotów i tez jest jak dla mnie wszystko OK.
No cóż niektórzy potrzebują w lodówce ekranu LCD :-)

4. Data: 2005-01-13 15:47:02

Od: "ytorkin [wawa]" <a...@c...usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamparker [NIESPAMUJ]" <"adamparker [NIESPAMUJ] po głębszej zadumie,
wystukał/a cichutko co następuje:

> Ja przy zakupie pralki czy zmywarki kieruje się jej prostotą.
[..]
> No cóż niektórzy potrzebują w lodówce ekranu LCD :-)

Elektronika to akurat najtańszy bajer. Droższa plarka (nie wiem jak jest ze
zmywarką) jest po prostu lepiej wykonana więc się mniej psuje. Jest lepiej
wyważona, nie tańczy, cicho pracuje. Ja kiedyś miałem na stancji whirpoola,
ładowanego od góry. I chyba wolę pralkę fanie od tego syfu. Teraz w
wynajmowanym mieszkani mam kolejnego whirpoola tym razem ładowanego z boku.
I uważam, że ta pralka to majsterszyk jeżeli chodzi o tandete. Co chwile
połyka skarpetki, które aby wyciągnąć, to trzeba niemal wszystko rozebrać na
części a i wówczas nie jest to proste bo ten wąż gdzie to utyka jest tak
sprytnie wciśnięty pomiędzy bebechami że chyba tylko jakiś makig by sprawnie
się tam dostał.

5. Data: 2005-01-13 19:05:28

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamparker [NIESPAMUJ] <adamparker [NIESPAMUJ]@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> obrotów i tez jest jak dla mnie wszystko OK.
> No cóż niektórzy potrzebują w lodówce ekranu LCD :-)

Oczywiście głupotą totalną byłoby kupowac drogie zmywarki z powodu dużej
ilości programów, choć są tacy co się tym kierują. Ze zmywarkami jest inny
problem - ilość programów zazwyczaj jest powiązana z ich jakością. I tak, do
zmywarki, która jest prosta, ma podzespoły o niższej żywotności, jest
głośna, nie ma porządnego zabezpieczenia przed zalaniem mieszkania daje się
tylko kilka programów. Zmywarka, która ma dużo programów, wyswietlacz,
elektroniczne sterowanie to na pewno te rzeczy o których piszę wyżej ma.
Nie kupisz dobrej zmywarki z trzema programami.
Inna sprawa, że ilosć programów wogóle nie wpływa na koszt produkcji.

6. Data: 2005-01-13 19:09:27

Od: Athum <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jan 2005 14:59:04 +0100, adamparker [NIESPAMUJ] wrote:

> [...]
> obrotów i tez jest jak dla mnie wszystko OK.
> No cóż niektórzy potrzebują w lodówce ekranu LCD :-)

I zapewne z tych samych powodów jeździsz dacią logan? ;-)

--
--- Athum ---

7. Data: 2005-01-13 19:10:22

Od: PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście głupotą totalną byłoby kupowac drogie zmywarki z powodu dużej
> ilości programów, choć są tacy co się tym kierują.

To fakt!

> [...]
> zmywarki, która jest prosta, ma podzespoły o niższej żywotności, jest
> głośna, nie ma porządnego zabezpieczenia przed zalaniem mieszkania daje się

ROTFL miesiąca - jakość zależy od ilości programów .
Wlaśnie ja chciałem udowodnić że im prostsza to lepiej bo mniej częsci
do psucia .

> [...]
> Nie kupisz dobrej zmywarki z trzema programami.
> Inna sprawa, że ilosć programów wogóle nie wpływa na koszt produkcji.

Sądze że jednak wpływa i to znacząco......

Adam

8. Data: 2005-01-13 19:12:43

Od: PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyważona, nie tańczy, cicho pracuje. Ja kiedyś miałem na stancji whirpoola,
> ładowanego od góry. I chyba wolę pralkę fanie od tego syfu.

Używam już drugiego Whirpoola ładowanego od góry i jest naprawde super.
Napisz co konkretnie było nie tak ? Jeden był w wynajmowanym przezemnie
miszkaniu a drugi jest już mój - kupiony bo właśnie ten pierwszy bardzo
mi odpowiadał .
Adam

9. Data: 2005-01-13 19:40:06

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl> napisał(a):

> Ze zmywarkami jest inny
>
> ROTFL miesiąca - jakość zależy od ilości programów .

Czytaj wolniej to może zrozumiesz tekst. Tam nie pisze zależy, a POWIĄZANA.

> Wlaśnie ja chciałem udowodnić że im prostsza to lepiej bo mniej częsci
> do psucia .

Nie koniecznie. Awaryjność nie zależy od ilości części, a od ich jakości.

> Zmywarka, która ma dużo programów, wyswietlacz,
>
> Sądze że jednak wpływa i to znacząco......

Owszem wpływa znacznie ale na cenę, bo koszt produkcji jest prawie ten sam.
To przecież tylko sprawa narysowania więcej cyferek przy pokrętle
programatora, lub dołożenia kilku klawiszy. Znam marki, których wszystkie
zmywarki mają ten sam programator (tak taniej dla fabryki), tylko w tej
najprostrzej brak czterech klawiszy i po ich dodaniu są wszystkie programy
dokładnie te same jak w siedmioklawiszowej, nawet działa opóżnienie
startu:))

zayzayer

10. Data: 2005-01-13 19:58:04

Od: PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najprostrzej brak czterech klawiszy i po ich dodaniu są wszystkie programy
> dokładnie te same jak w siedmioklawiszowej, nawet działa opóżnienie

I tutaj sam sobie zaprzeczasz!
Jak widać fabryki celowo blokują pewne funkcje np. programatora
ale podstawa czyli cały środek etc jest ten sam ! Czyli Twoja teoria
że jak coś jest tańsze to używa gorszych podzespołów upada... Prawda ?

Podobnie jest z niektórymi kartami graficznymi czy procesorami ( AMD)
że fabryka specjalnie blokuje pewne funkcje i sprzedaje identyczny
produkt ale w innej cenie . Bo tak jest taniej produkować niż mieć 2
osobne linie wytwarzające podobne produkty ale o innych spec.

IMHO nie ma możłiwości że w pralce za 1000 zł a podobnej ale za 1500 zł
któa ma elektroniczny programator jest inny będben czy silnik czy
obudowa. To byłoby zupełnie bez sensu od strony ekonomicznej dla
producenta. Dlaczego np. pralka Whirpool czy Polar są prawie identyczne
- bo są prosukowan na tej samej lini ale mają inne znaczki producenta .
Sam wies że fabryk jest mniej niż marek . Podobnie jest z notebookami
które tez występują pod wieloma markami ale producentów jest kilku .
Jedynie Toshiba i Sony mają własne fabryki. Reszta to tylko mają
nalepki np. Acer, Delll , HP itd.
Adam

prodecenci oświetlenia
fototapety