Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...

11. Data: 2005-01-13 19:58:51

Temat: Re: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...
Od: PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zapewne z tych samych powodów jeździsz dacią logan? ;-)

Nie , akurat oszczędziłem na innych bajerach i mam Jaguara - i co łyso Ci ?

Adam

12. Data: 2005-01-13 20:17:03

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl> napisał(a):

> I tutaj sam sobie zaprzeczasz!
> Jak widać fabryki celowo blokują pewne funkcje np. programatora
> ale podstawa czyli cały środek etc jest ten sam ! Czyli Twoja teoria
> że jak coś jest tańsze to używa gorszych podzespołów upada... Prawda ?

Po pierwsze to co piszę dotyczy zmywarek, a po drugie znowu czytasz za
szybko. Piszę wyraźnie, że chodzi o takie ważne rzeczy jak dobre wygłuszenie,
pełne zabezpieczenie przed zalaniem mieszkania i podzespoły o wysokiej
żywotności. To właśnie decyduje o kosztach produkcji. Marki stosują
podzespoły o rożnej jakości. Mają do dyspozycji kilka pod wzgłedem jakości
rodzajów części (z wyglądu niczym się nie różnią) i przez to mogą produkować
wersje super i taniochę na promocję do hiperów. Najgorsze, że czasami nie
można odróżnić ich na oko. Rożnią się tylko numerami na tabliczce.

zayzayer

13. Data: 2005-01-13 21:13:03

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie , akurat oszczędziłem na innych bajerach i mam Jaguara - i co łyso Ci
?

Potwierdzam, trochę starszawy ten Jag ale sam widziałem :-)

14. Data: 2005-01-13 23:42:36

Od: Athum <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jan 2005 20:58:51 +0100, PARKER wrote:

> Nie , akurat oszczędziłem na innych bajerach i mam Jaguara - i co łyso Ci ?
>
> Adam

No strasznie. Przynajmniej widać jak mało konsekwentny jesteś...
Masz elektryczne szybki? Przecież mogą się zepsuć.....

Pewnie takim za 15 tyś z 90 roku?
Bo jak kogoś stać na nowego, to mu wisi ile kosztuje zmywarka.....

--
--- Athum ---

15. Data: 2005-01-14 06:06:14

Od: PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No strasznie. Przynajmniej widać jak mało konsekwentny jesteś...
> Masz elektryczne szybki? Przecież mogą się zepsuć.....

Nio.... Nie mogę spac przez to :-)

> Pewnie takim za 15 tyś z 90 roku?
> Bo jak kogoś stać na nowego, to mu wisi ile kosztuje zmywarka.....

Dokładnie taki .

Adam

16. Data: 2005-01-14 08:05:46

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Athum"

> No strasznie. Przynajmniej widać jak mało konsekwentny jesteś...
> Masz elektryczne szybki? Przecież mogą się zepsuć.....

i ma napewno magnetofon, zreszta rocznik 96 tez mial magnetofon a nie cd:-)
a szkoda - bo to takie piekne auta tylko slyszalam ze z czesciami nie jest
za wesolo do starszych autek... ceny porazaja, ale ja to tylko slyszalam:-)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

17. Data: 2005-01-14 10:38:38

Od: "Rydyks" <box29(cut)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marki stosują
> [...]
> wersje super i taniochę na promocję do hiperów. Najgorsze, że czasami nie
> można odróżnić ich na oko. Rożnią się tylko numerami na tabliczce.

No właśnie nikt mi nie zagwarantuje że kupując zmywarkę Indesita za 1500 zł
będe miał lesze i żywotniejsze podzespoły niż w Haier za 700 zł o tym tylko
będzie wiedział jakiś inżynier w fabryce no i może serwisant. Już druga
prawa że
marża np w Indesicie wacha sie 25%-40% w Haier jest mniejsza.

18. Data: 2005-01-14 12:37:12

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jan 2005 14:59:04 +0100, "adamparker [NIESPAMUJ]" <"adamparker
[NIESPAMUJ]"@gazeta.pl> wrote:

>Wychodzę z założenia że im mniej bajerów tym mniej rzeczy do psucia się.

To fakt. Dlatego np. bardzo prosty w konstrukcji fiat 126p jest bezawaryjny, a
skomplikowane mercedesy w zasadzie w ogóle nie jeżdżą, bo wciąż coś się w nich
psuje. ;-)

>Natomiast smiesza mnie np. pralki z elektroniczym wyświetlaczem i
>100 programami. My w domu w pralce używamy 2 programów na przemian i
>jest git.

A mnie śmieszą np. elektroniczne zegarki z wyświetlaczami, przyciskami itp.
Kiedyś patrzyło się na słońce i już wiedziałeś która godzina.
;-)
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

19. Data: 2005-01-14 12:38:02

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jan 2005 09:15:13 +0100, "TomH" <t...@i...pl>
wrote:

Żeby nie wywoływać kolejnego flame'a:

>1. na co zwracać uwagę kupując zmywarkę?
Żeby miała co najmniej 60cm.

>2. na co nie zwracać uwagi?
Na zmywarki 45cm.

>3. jakie firmy polecacie?
Każdą, produkującą zmywarki 60cm.

:-)
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

20. Data: 2005-01-14 12:56:57

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McMac"

> Na zmywarki 45cm.

ty no wlasnie - ja rozumie ze 60 - bo sie wiecej miesci, ale 45 wg mnie dla
2 osobowej rodziny chyba by wystarczyla, nie?
tez dobieram teraz sprzet do kuchni i ciagle dowiaduje sie czegos nowego:-)

--
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

prodecenci oświetlenia
fototapety
pralka awaria
Sprężyny w pralce trzeszczą