Zmywarka - problem

1. Data: 2007-11-15 19:31:14

Temat: Zmywarka - problem
Od: "finiu" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Posiadam zmywarkę marki AEG (używam jej ok. 4 miesięcy). Przy ostatnich
dwóch myciach zauważyłem, że tabletki myjące prawie wogóle się nie
rozpuściły (woda jest pobierana). Czym to może być spowodowane? Wcześniej
nie było z nią żadnego problemu. Miał ktoś z Was podobny przypadek? Za
wszelkie sugestie serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam
Fil

2. Data: 2007-11-15 20:07:59

Temat: Re: Zmywarka - problem
Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozpuściły (woda jest pobierana).  Czym to może być spowodowane? Wcześniej
> nie było z nią żadnego problemu. Miał ktoś z Was podobny przypadek? Za

U mnie było to samo. Tabletki rozpuszczały sie dopiero przy ustawieniu na
najwyższą temp.zmywania. Teraz uzywam proszku.

Tapta

3. Data: 2007-11-15 20:08:21

Od: "finiu" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko, że u mnie to stało się nagle, wcześniej nie było problemów z
tabletkami :-(

4. Data: 2007-11-15 22:04:31

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "finiu" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozpuściły (woda jest pobierana). Czym to może być spowodowane? Wcześniej
> nie było z nią żadnego problemu. Miał ktoś z Was podobny przypadek? Za

Czy zmywarka podgrzewa wodę ? Drzwi powinny się robić ciepłe, możesz też po
ok. 40 minutach wyłączyć ją, odczekać 30 sekund i otworzyć
Czy tabletka wylatuje wogóle z pojemnika na tabletkę ?

Piotrek

5. Data: 2007-11-15 23:17:00

Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że problem nie jest aż tak skomplikowany :)
W niektórych modelach kosz górny jest tak skonstruowany, ze w wypadku
postawienia przy jago brzegu większego gara i ustawieniu go niżej -
jeśli jest ruchomy - woda po prostu słabo jest wylewana na drzwi.
Wtedy może dojść do sytuacji w której się tabletka nie rozpuszcza. Jest
zasłonięta przez naczynie i słabo bardzo opłukiwana.
Też tak miałem i w przypadku proszków i w przypadku tabletek (nota bene
tabletki są nieekonomiczne i do bani)
Teraz dokładnie zwracam uwagę, czy do takiego przysłonięcia nie dochodzi
i jest OK.

6. Data: 2007-11-15 23:52:51

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Też tak miałem i w przypadku proszków i w przypadku tabletek (nota bene
> tabletki są nieekonomiczne i do bani)

Też tak myślałem :)
Ale kupuję najprostsze tabletki w cenie ok. 40gr/szt. (promocje dużych
opakowań po 100szt.) i mam 100 zmywań
No i zaleta: mała dziewczynka lat 8 może sama włączyć zmywarkę i poczuć się
ważna i "dorosła" :D Przy sypaniu proszkiem zazwyczaj wychodziło go 2x
więcej niż potrzba ;D

Piotrek

7. Data: 2007-11-16 10:28:32

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
się
> ważna i "dorosła" :D Przy sypaniu proszkiem zazwyczaj wychodziło go 2x

Odpusciłbym "radość" sprawianą 8 letniemu dziecku - właczaniem
zmywarki, pralki i czegość tam jeszcze. To nie są sprzęty dla zabawy i
satysfakcji tak małoletnich dzieci. Kiedyś dziecko wsadzi tam coś co nie
wymaga akurat mycia lub prania.... i wtedy zrozumiesz, że to nie zabawa..
Proponuję zaprząc wyobraznię i dla dziecka wiecej własnego czasu bez takich
urządzeń" zabawek"...
Pozdrawiam Marex

8. Data: 2007-11-16 10:40:13

Temat: Re: Zmywarka - problem [OT]
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wymaga akurat mycia lub prania.... i wtedy zrozumiesz, że to nie zabawa..
> Proponuję zaprząc wyobraznię i dla dziecka wiecej własnego czasu bez

Taaa, a potem jak będzie miało 12, 13,... lat nawet tyłka nie ruszy, żeby
talerz do zlewu odnieść. Dzieko trzeba wdrażać w prace domowe od początku.
I doskonale dają sobie przy tym radę, oczywiście nie zostawione samopas.
Nie wiesz, do czego zdolne moze być już 5- czy 6-letnie dziecko, w
pozytywnym znaczeniu.
:-) Monika

9. Data: 2007-11-16 11:08:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proponuję zaprząc wyobraznię i dla dziecka wiecej własnego czasu bez takich

Taaa... dziecko od urodzenia do osiągnięcia pełnoletniości powinno się zamknąć w
klatce, co by sobie i otoczeniu czegoś nie wsadziło nie tak ;-)

Qra

10. Data: 2007-11-16 12:21:43

Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> [...]
> No i zaleta: mała dziewczynka lat 8 może sama włączyć zmywarkę i poczuć
> się ważna i "dorosła" :D Przy sypaniu proszkiem zazwyczaj wychodziło go

Przetestowałem rożne dostępne na rynku. Niestety, ale najtańszy jest
dobry proszek, sól i nabłyszczacz osobno. Tabletki niemarkowe sa do
bani. Proszki również. Zawierają mało "wybielaczy". Szczególnie źle
zmywają osady z herbaty. Zdecydowanie jeden proszek jest OK. Wydatek 21
zł w promocji raz na miesiąc, to nie katastrofa. Nabłyszczacze mogą być
gorsze=tańsze, ujdą w tłoku. Sól nie ma większego znaczenia. Pod
warunkiem ze nie zawiera śmieci! tez już taką kupiłem.

ankieta - własne mieszkanie
Tuner radiowy
Jakie żelazko Philips kupić?
Jak podlaczyc plyte ceramiczna do piekarnika?
Zmywarka - parę pytań