Zmywarka - problem

11. Data: 2007-11-16 12:27:57

Temat: Re: Zmywarka - problem
Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> No i zaleta: mała dziewczynka lat 8 może sama włączyć zmywarkę i poczuć
> się ważna i "dorosła" :D

Aha, zapomniałem: moja też bardzo chętnie włącza. Niczego nie sypie, bo
to faktycznie ciężkie jest, ale czasem "pomaga" kładąc rączkę np na
butelce z nabłyszczaczem przy nalewaniu. Ma swój udział!
Potem włącza maszynę i zamyka drzwi. Wiele kłopotu nie ma, bo mam
totalny automat, więc tylko jeden guzik, ale i tak się cieszy, że "sama"
pozmywała dzisiaj :)
Tak więc, wcale to nie musi być tabletka, ale każdy lubi co lubi. To
jest już zdecydowanie kwestia gustu i tutaj się dyskusja kończy :)

12. Data: 2007-11-16 12:31:40

Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=-O

13. Data: 2007-11-16 13:48:11

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Nov 2007 23:04:31 +0100 I had a dream that Piotrek <h...@p...onet.pl>
wrote:
>Czy zmywarka podgrzewa wodę ? Drzwi powinny się robić ciepłe, możesz też po
>ok. 40 minutach wyłączyć ją, odczekać 30 sekund i otworzyć
>Czy tabletka wylatuje wogóle z pojemnika na tabletkę ?

Po co czekać? Ja swoją zmywarkę mogę otworzyć w dowolnym momencie cyklu
i ani kropelka nie wyleci poza zmywarkę.

--
Grzegorz Janoszka

14. Data: 2007-11-16 16:47:10

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...Janoszka.pl> napisał
w wiadomości news:slrnfjr7sr.4cj.Grzegorz@galaxy.agh.edu.pl...

> Po co czekać? Ja swoją zmywarkę mogę otworzyć w dowolnym momencie cyklu
> i ani kropelka nie wyleci poza zmywarkę.

ramiona zraszaczy stają w miejscu ? bez kropelki wody w środku ?

Piotrek

15. Data: 2007-11-16 16:53:45

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Odpusciłbym "radość" sprawianą 8 letniemu dziecku - właczaniem
> zmywarki, pralki i czegość tam jeszcze. To nie są sprzęty dla zabawy i
> satysfakcji tak małoletnich dzieci. Kiedyś dziecko wsadzi tam coś co nie
> wymaga akurat mycia lub prania.... i wtedy zrozumiesz, że to nie zabawa..
> Proponuję zaprząc wyobraznię i dla dziecka wiecej własnego czasu bez
> takich
> urządzeń" zabawek"...

wiem jaką inteligencję ma i do czego jest zdolne MOJE 8-letnie dziecko; wie
np. że oprócz naczyń (kubki, talerze) o wszystko trzeba się pytać, zresztą i
tak na razie tylko układa kubki i talerze
jeszcze mnie nie zawiodła a "robi" prawie każde zmywanie, nwet jak jest
niesłychanie zajęta :)
A układanie, wkładanie pastylki i uruchamianie to super zabawa - sam przez
pierwszy miesiąc miałem mnóstwo radochy z tego powodu :)

Piotrek

16. Data: 2007-11-16 17:33:33

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-11-16 00:52, Niejaki/a Piotrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Też tak myślałem :)
> Ale kupuję najprostsze tabletki w cenie ok. 40gr/szt. (promocje dużych
> opakowań po 100szt.) i mam 100 zmywań
> No i zaleta: mała dziewczynka lat 8 może sama włączyć zmywarkę i poczuć
> się ważna i "dorosła" :D Przy sypaniu proszkiem zazwyczaj wychodziło go
> 2x więcej niż potrzba ;D

To pochwal sie jakei to tabletki i gdzie kupujesz.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

17. Data: 2007-11-16 17:34:08

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-11-16 13:21, Niejaki/a pwk bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Przetestowałem rożne dostępne na rynku. Niestety, ale najtańszy jest
> dobry proszek, sól i nabłyszczacz osobno. Tabletki niemarkowe sa do
> bani. Proszki również. Zawierają mało "wybielaczy". Szczególnie źle
> zmywają osady z herbaty. Zdecydowanie jeden proszek jest OK. Wydatek 21
> zł w promocji raz na miesiąc, to nie katastrofa. Nabłyszczacze mogą być
> gorsze=tańsze, ujdą w tłoku. Sól nie ma większego znaczenia. Pod
> warunkiem ze nie zawiera śmieci! tez już taką kupiłem.

To pochwal sie jaki to proszek i gdzie kupujesz.

18. Data: 2007-11-16 17:34:34

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11/16/2007 5:47 PM, Piotrek wrote:

> ramiona zraszaczy stają w miejscu ?
Może siłą rozpędu ćwierć obrotu jeszcze zrobią. Ale przyznaję, nie
robiłem sobie zawodów, czy uda mi się otworzyć zmywarkę tak szybko, żeby
opryskała mnie wodą. Sekundę może trwa od momentu wciśniecia uchwytu do
otwarcia drzwi. :-).

> bez kropelki wody w środku ?
Kropelki? Są pełne wody, które cieknie zresztą nie tylko z nich, ale ze
wszystkiego _wewnątrz_ zmywarki. Co nie znaczy, że choć kropelka wyleci
na zewnątrz.

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

19. Data: 2007-11-17 10:10:07

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> Tego oto dnia 2007-11-16 13:21, Niejaki/a pwk bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> To pochwal sie jaki to proszek i gdzie kupujesz.

Ja osobiscie polecam nalprostszą wersję Somat. Calgonu i w ogóle produktów
Benckisera nie lubie.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

20. Data: 2007-11-17 13:41:14

Temat: Re: Zmywarka - problem [OT]
Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika napisał(a):
> Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> Taaa, a potem jak będzie miało 12, 13,... lat nawet tyłka nie ruszy, żeby
> talerz do zlewu odnieść. Dzieko trzeba wdrażać w prace domowe od początku.
> I doskonale dają sobie przy tym radę, oczywiście nie zostawione samopas.

Zgadzam sie. To juz kwestia psychologii.

Grzegorz Brycki

ankieta - własne mieszkanie
Tuner radiowy
Jakie żelazko Philips kupić?
Jak podlaczyc plyte ceramiczna do piekarnika?
Zmywarka - parę pytań