Zmywarka - program do garów

1. Data: 2005-05-23 20:09:31

Temat: Zmywarka - program do garów
Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

poprzednio zadałem chyba zbyt szczegółowe pytanie i nie dostałem
odpowiedzi... :(

to teraz prosto:
czy w zmywarkach przydaje się program intensywny 70 st.C (z założenia do
garów) czy wystarczy auto 55-65 st.C?

moja wątpliwość wynika z faktu, że gdzieś przeczytałem, że jeśli gary będą
mocno przyschnięte
to aqua-sensor czy inny taki nie wychwyci brudu i zmywarka pojedzie w auto
na 55 st.C i może garów nie domyć

dzięki
sli

2. Data: 2005-05-23 20:35:11

Temat: Re: Zmywarka - program do garów
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiedzi... :(
>
> to teraz prosto:
> czy w zmywarkach przydaje się program intensywny 70 st.C (z założenia do

Calkowicie wystarcza 55 oC.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2005-05-25 12:42:48

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> Użytkownik "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> napisał w wiadomości

> Calkowicie wystarcza 55 oC.

to chyba nie widziałeś jak moja żona przypala.... ;)
a tak serio to też rozważam zmywarkę i byłem zdecydowany na taką z programem
70stC a teraz zasiałeś mi wątpliwość....:/

rokko

4. Data: 2005-05-25 13:13:11

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 May 2005 14:42:48 +0200
"rokko" <l...@p...onet.pl> wrote:

> to chyba nie widziałeś jak moja żona przypala.... ;)

to moze taniej zamiast zmywarki - zone zmienic? ;-)

Sierp

5. Data: 2005-05-25 19:36:27

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> to moze taniej zamiast zmywarki - zone zmienic? ;-)

widzę że kolega jeszcze niedoświadczony jest w "zmywarkach"
zasada jest taka: nawet najlepsza kiedyś się psuje :P

rokko

6. Data: 2005-05-29 20:42:34

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko"
> a tak serio to też rozważam zmywarkę i byłem zdecydowany na taką z
> programem
> 70stC a teraz zasiałeś mi wątpliwość....:/

Własnie wczoraj wyjałem ze zmywarki (Bosh AAA) niedomytą patelnię.
Wcześniej przypalona została szpinakiem. Potraktowana została programem
na 70 stopni z dodatkiem 2 kostek (zwykle stosuję jedną). Kostki to jakieś
badziewie, no name, najtańsze z możliwych. Natomiast przy Calgonicie
zmywarka spokojnie domywa przypalone gary. Calgonit niestety jest drogi,
czasem taniej można go kupuje w Tesco - w dużym opakowaniu. Tak więc
program garowy wychodzi niestety drogo.

Antekant

7. Data: 2005-06-01 10:51:51

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antekant" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zmywarka spokojnie domywa przypalone gary. Calgonit niestety jest drogi,
> czasem taniej można go kupuje w Tesco - w dużym opakowaniu. Tak więc

no tak, ale generalnie zmywarka wg mnie jest po to, żeby się nie pierdzielić
z przypaloną np. patelnią
jeśli tak dbasz o koszty a jakość umycia "no name" Ci wystarcza, to możes
mieć mały zapasik Calgonitu "na specjalne okazje" oraz "no name" na zwykłe
mycia...

rokko

Moja pierwsza lodówka...która?
Meble z wykorzystaniem urządzeń hamujących firmy BLUM czy awykłe Metalboxy???
warunki zabudowy - zasilenie w energi
obudowanie futryny
Wentylator - na co zwrócic uwagę